۳۹۵۱۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

باوفا: با اشکانی تعامل خواهم داشت

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با بیان اینکه بیشترین تعامل میان تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان به وجود خواهد آمد، گفت: پوست‌اندازی در کادرهای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی لازم و ضروری بود.

خبرگزاری ایسنا: حمید باوفا درباره به دست گرفتن هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران پس از جلسه شورای فنی کشتی فرنگی، اظهار کرد: جا دارد ابتدا از رسول خادم و اعضای شورای فنی به خاطر اعتمادی که به جوانان برای ورود به عرصه مربیگری تیم‌های ملی داشتند، تشکر کنم. این پوست‌اندازی در کشتی بسیار مهم و البته لازم بود و انشاءالله بتوانم با ارائه یک عملکرد خوب جواب اعتماد آنها را به خوبی بدهم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با قدردانی از زحمات رضا سیم‌خواه سرمربی پیشین این تیم و اعضای کادرش، گفت: تمام مربیانی که پیش از من این سمت را در اختیار داشتند، همگی از بزرگان کشتی ایران محسوب می‌شوند و زحمات زیادی کشیدند که جا دارد از همه آنها قدردانی کنم. انشاءالله بتوانم با استفاده از تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران در نقاط مختلف کشور تیمی قدرتمند را عازم مسابقات بین‌المللی کنیم و به خوبی از اعتبار کشتی فرنگی ایران دفاع کنیم.

وی درباره برنامه‌های پیش‌روی این تیم گفت:‌ اولین مسابقه ما اوایل آبان ماه خواهد بود که باید در جام شاهد شرکت کنیم. سپس مسابقات اوپن را در پیش داریم که نفرات برتر برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جوانان مشخص می‌شوند. ۱۵ مهرماه نیز جام تورریخانوف را در پیش داریم که البته من قرار نیست به این مسابقات بروم و کادری که مشخص شدند به این مسابقات اعزام می‌شوند اما قطع به یقین در تمرینات تیم اعزامی شرکت می‌کنم تا بتوانم شناخت بیشتری نسبت به این نفرات به دست بیاورم.

باوفا درباره چگونگی تعامل با تیم ملی بزرگسالان و علی اشکانی سرمربی این تیم، گفت: مطمئن باشید بیشترین تعامل و هماهنگی را میان تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان شاهد خواهیم بود. قطعاً با توجه به حضور علی اشکانی در راس تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و رفاقت و تعامل دیرینه‌ای که میان ما است تمرینات مشترک زیادی را برگزار می‌کنیم و هر کمکی که از دستمان بر آید برای رشد دو تیم انجام خواهیم داد. مطمئناً تمرین کردن نفرات جوان با چهره‌های شناخته شده در کشتی بزرگسالان باعث افزایش اعتماد و انگیزه آنها می‌شود و خوشبختانه هم ما و هم کادر بزرگسالان با توجه به تاکیدات فدراسیون و شورای فنی بر این امر واقف هستیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد هدایت تیم ملی جوانان به او سپرده شود، خاطرنشان کرد: از سال ۲۰۱۲ سه سال در کادرفنی تیم ملی جوانان بودم و در مسابقات آسیایی جهانی شرکت کردم که این موضوع باعث شده شناخت خوبی نسبت به کار با این رده داشته باشم و تجربه کافی برای قبول این سمت را دارم. ضمن اینکه به خوبی بر اهمیت وجود رابطه دوستانه و نزدیک میان سرمربی تیم ملی و کشتی‌گیران در دو رده نوجوانان و جوانان واقف هستم و انشاءالله بتوانیم با تلاش زیاد و ایجاد همدلی هر چه بیشتر در تیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در پایان با قدردانی از تمامی مربیان زحمتکش کشتی‌فرنگی در سراسر کشور، گفت: اگر کشتی فرنگی ایران امروز در جهان دارای اعتبار است حاصل تلاش همه زحمتکشان در این عرصه بوده است. ما هم یک روز باید این پست را به افراد دیگر تحویل دهیم اما معتقدم جوانگرایی صورت گرفته در کادرهای فنی تیم‌های ملی کشتی یک امر ضروری و لازم بود که به آینده کشتی ایران کمک خواهد کرد. امیدوارم با دعای خیر مردم و همراهی بزرگان کشتی بتوانم از عهده این مسئولیت بر بیایم. قطعاً از مشورت‌ها و کمک‌های اعضای شورای فنی به عنوان بزرگان کشتی همواره استفاده خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج