۴۱۴۳۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هروی: وزارت ورزش هم به قول خود عمل کند

سرمربی تیم ملی کاراته مردان بعد از قهرمانی ایران از قول وزارت ورزش گفت.

خبرگزاری ایسنا: شهرام هروی پس از تاریخ‌سازی تیمش در رقابت‌های جهانی کاراته اظهار کرد: پیش از حضور در رقابت‌های جهانی به وزارت ورزش و جوانان قول دادیم تا بهترین نتیجه را در تاریخ کاراته ایران کسب کنیم و به قول خود عمل کردیم. انشاءالله وزارت ورزش هم توجه خاصی به ورزش کاراته کند و به قولی که برای احداث خانه کاراته داده است، عمل کند تا کاراته صاحب خانه شود و بتواند برای المپیک بدون دغدغه برنامه‌ریزی کند.

سرمربی تاریخ‌ساز کاراته ایران درباره نتایج به دست آمده در رقابت‌های جهانی اتریش بیان کرد: از شش فرصت موجود در کومیته مردان، ۳ طلا کسب کردیم و مقتدرانه قهرمان دنیا شدیم و اقتدار کاراته ایران را به دنیا ثابت کردیم. مهدی‌زاده مرد دو طلایی کاراته ایران شد. گنج زاده مدال نقره آلمان خود را طلایی کرد. کاپیتان پورشیب مدال برنز را کسب کرد و در کومیته تیمی نشان داد، عصای دست تیم ملی است و باعث شد ایران مقتدرانه قهرمان شود. آسیابری در نخستین حضورش مدال برنز کسب کرد.

هروی در ادامه از سایر بازیکنان خود نام برد و افزود: احمدی هر چند به مدال نرسید اما خوب بود. بهمن عسگری در فینال قدرتش را به دنیا نشان داد. فداکار و سنچولی نیز فوق‌العاده بودند. در کنار تیم نیز عرب و حسن‌بیگی بسیار به تیم ملی کمک کردند.

تیم ملی کاراته دو چهره جوان را به جامعه کاراته نشان داد و هروی در این باره گفت: مهم‌ترین عاملی که خوشحالی ما را دو چندان کرد، اعتماد به دو بازیکن جوان بود. آسیابری در کومیته انفرادی و مهدی خدابخشی در کومیته تیمی که هر دو خوش درخشیدند.

او همچنین به دستاوردی مهم‌تر از قهرمانی اشاره و خاطر نشان کرد: قهرمانی روزی تمام می‌شود. این اخلاق تیم ملی کاراته ایران بود که تاریخ‌ساز شد و نام این تیم به دلیل منش اخلاقی و پهلوانی تا همیشه خواهد ماند.

شهرام هروی قهرمانی تیم ملی کاراته را به تمام جامعه کاراته متعلق دانست و افزود: این قهرمانی متعلق به تمام جامعه کاراته است. مربیان، قهرمانان، کمیته فنی، حمایت‌های طباطبایی و مربیان مستقیم خود ملی‌پوشان که جا دارد یادی کنم از دباغیان، کریمی‌راد، خوش‌سیما، سنچولی، ساسانی و آسیابری به دلیل پرورش این بازیکنان.

هروی به کادر فنی خود اشاره و خاطر نشان کرد: تشکر ویژه می‌کنم از کادر فنی خودم، سیدمحمد حسینی، مربی بدنساز که علاوه بر بدنسازی ایده‌آل حواسش به تیم بود. سلطانی که عصای دست تیم بود. روحانی که نشان داد علاوه بر این که قهرمان توانمندی است مربی توانمندی نیز هست و از حجتی، لشگری، نام‌آور، اشراقی، ایزدی، سفیر ایران در اتریش و دوستان عزیزم در خوابگاه المپیک نیز تشکر می‌کنم.

هروی درباره قول‌های سرپرست فدراسیون کاراته نیز گفت: از طباطبایی به دلیل قول‌های ویژه‌ای که به بازیکنان داد ممنونم اما بازیکنان من برای سرزمین و پرچم سه رنگ جنگیدند. با یازده سرباز دلاور به جنگ لشگری در دنیا آمدیم و خدا را شکر بدون کشته برگشتیم.

هروی در پایان گفت: هر روز با نام یکی از پنج تن به روی تاتامی رفتیم و در روز پایانی با نام ابا عبدالله حسین بود و با نام حسین قهرمان شدیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج