adexo3
۴۳۵۲۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

محمدی: هرگز از نایب‌قهرمانی جهان راضی نیستم

تیم کشتی آزاد بیمه رازی بعد از دو‌سال قهرمانی در جام باشگاههای جهان امسال به نایب قهرمانی رضایت داد.

روزنامه شهروند: تیم کشتی آزاد بیمه رازی بعد از دو‌سال قهرمانی در جام باشگاههای جهان امسال به نایب قهرمانی رضایت داد. آنچه نایب قهرمانی این تیم را جنجالی کرده اتفاقات روز فینال و کشتی‌های ضعیف کشتی‌گیران بیمه رازی باعث شد شبهه کم‌کاری آنها مطرح شود که غلامرضا محمدی، سرمربی این تیم این شایعه را رد می‌کند و از اشتباهات کشتی‌گیران تیمش ایراد می‌گیرد. او اعتقاد دارد اشتباهات شاگردانش عمدی نبوده و آنها فقط نتوانستند در حد و اندازه‌های خود ظاهر شوند.

از مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های جهان بگویید. چرا بیمه رازی بعد از دو‌سال قهرمانی به نایب قهرمانی رضایت داد؟
سطح مسابقات بسیار بالا بود و ترکیب تیمها از نظر کیفی و کمی پیشرفت کرده بود. نسبت به دو‌سال قبل مسابقات دشوارتر بودند و اگر ما کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم با قهرمانی به ایران برگردیم اما اشتباهات عجیب کشتی‌گیران در روز فینال باعث شد به نایب قهرمانی بسنده کنیم. متاسفانه کشتی‌گیران ما در برخی از صحنه‌ها غفلت کردند و انتظارات را برآورده نکردند. البته ما حریفان سرسختی داشتیم که اصلاً دست و پا بسته نبودند با این حال تا فینال خوب پیش رفتیم و اگر بچه‌ها مرتکب آن اشتباهات عجیب نمی‌شدند قهرمان می‌شدیم. خودم هم از نایب قهرمانی راضی نیستم و امیدوارم در‌سال آینده باز هم قهرمانی را به مردم هدیه کنیم.
شائبه‌ای درباره کشتی‌گیران بیمه رازی وجود دارد که در روز فینال کم‌کاری کردند. این اتهام را می‌پذیرید؟
در این‌که کشتی‌گیران من اشتباهات نابخشودنی در روز فینال داشتند هیچ شکی نیست. آنها با تمام وجود روی تشک حاضر نشدند و توانشان خیلی بیشتر از آنچه بود که نشان دادند. شرایط برای قهرمانی ما مهیا بود و بچه‌ها باید غیرتی‌تر کشتی می‌گرفتند اما نمی‌توانم قبول کنم که عمداً اشتباه کردند و بد بودند. در کل می‌توانستیم در روز فینال بهتر از این باشیم اما بچه‌ها در حد توان خود ظاهر نشدند. اشتباهات عجیب و غریبی مرتکب شدند که برای خودم هم قابل باور نبود. ضمن این‌که داوری هم در برخی از صحنه‌ها به ضرر ما قضاوت کرد و نگذاشت روند طبیعی یک مسابقه کشتی ادامه پیدا کند.البته ما برای حضور در این مسابقات فقط یک اردوی ٧ روزه داشتیم که خیلی کم بود و باید بیشتر در اردو حضور می‌داشتیم.
قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان در دنیای کشتی عنوان ارزشمندی است؟
این مسابقات با پیشنهاد فدراسیون ایران برگزار شد و امسال سومین‌سال برگزاری آن بود. مطمئن باشید این جام در یکی دو‌سال آینده به اندازه جام‌جهانی اعتبار پیدا می‌کند چون بهترین‌های دنیا در آن شرکت می‌کنند. از‌سال آینده روسیه و جمهوری آذربایجان هم در این مسابقات حاضر می‌شوند و همین امر سطح کیفی جام باشگاه‌های جهان را بالاتر می‌برد. همین امسال اوکراین به‌عنوان میزبان مسابقات با توپ پر وارد شده بود. آنها دو کشتی‌گیر آمریکایی در ترکیب تیمشان داشتند ومی‌خواستند با استفاده از امتیاز میزبانی قهرمانی را از آن خود کنند.
فدراسیون کشتی تاکنون از تیم شما حمایت کرده است؟
موضوع مهم برای ما این است که بتوانیم بیشتر ملی پوشان را در اختیار داشته باشیم. اگر ملی پوشان بیشتر در تیم‌های باشگاهی باشند آماده‌تر می‌شوند و وقتی به تیم‌ملی بروند لازم نیست سرمربی وقت زیادی را برای رساندن آنها به شرایط ایده آل تلف کند. خوشبختانه فدراسیون در سال‌های اخیر این حمایت را از بیمه رازی داشته است. حضور بیمه رازی برای کشتی ایران اتفاق خوبی بود که توسط اهالی دلسوز کشتی رقم خورد. برای اولین بار است که یک مجموعه خصوصی تیمی را در کشتی تشکیل می‌دهد و خوشبختانه این تیم امسال هم در آزاد و هم در فرنگی به قهرمانی رسید که یک رکورد محسوب می‌شود پس باید بیمه رازی از طرف اهالی کشتی حمایت شود.
از اوضاع و احوال تیم‌ملی خبر دارید؟

خیلی در جریان وضع تیم‌ملی نیستم و فقط می‌دانم که بچه‌ها باید برای جام‌جهانی آماده شوند. این مسابقات می‌تواند به کشتی‌گیران تیم‌ملی کمک کند تا سرحال و قبراق شوند و به وضع ایده آل خود برگردند. برخی از بچه‌های تیم‌ملی از نظر بدنی عقب مانده‌اند و بعد از المپیک به حال خود رها شده‌اند به همین دلیل باید زودتر تمریناتشان را آغاز کنند و به آمادگی جسمانی مورد نظر برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج