adexo3
۴۴۰۳۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حسین خانی: با یک چشم برنز کشتی جهان را گرفتم

دارنده مدال برنز جهان با تاکید بر اینکه برای کسب مدال طلا به بوداپست رفته بود گفت: اگر آسیب دیدگی برایم به وجود نمی‌آمد به راحتی حریف روس را شکست می‌دادم.

خبرگزاری ایسنا: مصطفی حسین‌خانی درباره کسب مدال برنز در مسابقه‌های جهانی بوداپست مجارستان اظهار کرد: فقط برای کسب مدال طلا به مسابقه‌های جهانی آمده بودم اما متاسفانه مصدومیت شدیدی که در کشتی مقابل حریف ترک از ناحیه چشم راست برایم به وجود آمد باعث شد نتوانم آن طور که می‌خواهم مبارزه کنم. اما خوشحالم که در نهایت با وجود این آسیب دیدگی از جان مایه گذاشتم و به مدال برنز جهان رسیدم.

آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران درباره نحوه آسیب دیدگی چشمش در دیدار مقابل حریف ترک گفت: کشتی‌گیر ترکیه‌ای در تایم اول با سر ضربه شدیدی به چشم چپم وارد کرد که باعث شد از ناحیه زیرابرو شدیدا متورم شود و فقط با یک چشم به مبارزه ادامه دادم. کشتی به کشتی نیز وضعیت چشمم بدتر شد و همین امر باعث شد برای دیدار مقابل حریف روس، نتوانم به خوبی ریکاوری کنم. دائما به فکر چشمم بودم تا وضعیتش بهتر شود.

وی با بیان اینکه اگر با مصدومیت مواجه نمی‌شد به راحتی حریف روس را شکست می‌داد، افزود: متاسفانه آسیب دیدگی شدیدی که برایم به وجود آمد باعث شد نتوانم مقابل حریف روس خوب کشتی بگیرم و از همان ابتدا مبارزه از دستم در برود. اگر چنین اتفاقی برایم نمی‌افتاد مطمئن باشید به راحتی این حریف را شکست می‌دادم چرا که آسان‌ترین مبارزه‌ام با حریف روس بود.

حسین‌خانی با اشاره به اینکه از شدت درد نتوانسته تا صبح استراحت کند، گفت: پزشک تیم ملی با دو آمپولی که به من زد سعی داشت مقداری از درد چشمم را کاهش دهد اما با این حال شدت درد به حدی بود که این کار هم تاثیری در کاهش دردم نداشت. فعلا با چشم چپ اصلا نمی‌توانم ببینم و امیدوارم وضعیت بینایی‌ام به زودی به حالت عادی بازگردد.

دارنده مدال برنز جهان در پایان درباره برنامه‌های آینده خود گفت: مسابقه‌های جهانی دیگر برایم تمام شد و از فردا تلاش می‌کنم تا بار دیگر در مسابقه‌های پیش رو به موفقیت برسم. اگر کادر فنی تیم ملی صلاح بداند حاضرم در جام جهانی تهران به روی تشک بروم و بعد از آن نیز مانند سرباز در خدمت تیم ملی هستم و هر کجا که صلاح باشد کشتی می‌گیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج