اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۰۱۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طباطبایی: برای پرداخت بدهی کاراته برنامه داریم

سرپرست فدراسیون کاراته گفت: هزینه و در آمد‌ها شفاف است و ما برای پرداخت بدهی‌های فدراسیون کاراته برنامه داریم.

خبرگزاری فارس: سیدحسین طباطبایی در مورد پیشنهادی که به شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش داده است، گفت: صحبتی که با شهرام هروی داشتیم او مدعی شد که دانشگاه آزاد برای حضور وی در مسابقات سوپرلیگ به عنوان مربی پیشنهاد داده است. بنده هم اعلام کرد با توجه به نزدیک بودن مسابقات کشورهای اسلامی و همین‌طور برگزاری مسابقات جهانی کاراته سال آینده بهتر است همچنان در کنار تیم ملی باشد. به هرحال عملکرد او در مسابقات جهانی قابل قبول بود و کمیته فنی نیز از نتایجی که کاراته در اتریش کسب کرده راضی است.

وی در ادامه افزود: بنده علاقه بسیار زیادی به دانشگاه آزاد دارم،‌به هر حال آنها خدمات ارزنده‌ای به کاراته ایران عرضه کردند از پهلوان، صافی و خوشقدم تشکر می‌کنم؛ چراکه در طول این سال‌ها همیشه کنار کاراته ایران بودند. به هر حال ما به هروی گفتیم با تمام این شرایط نباید با باشگاه دانشگاه آزاد همکاری کنم و بهتر است در کنار تیم ملی باشد. مسابقات قهرمانی کشور بهمن‌ماه برگزار می‌شود و انتخابی تیم ملی پس از آن برگزار می‌شود و اردوها هم بلافاصله آغاز می‌شود بنابراین بهتر بود هروی در کنار تیم ملی باشد.

سرپرست فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات ریاست فدراسیون ۲۸ دیماه برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: ان‌شاءالله به حول قوه الهی با برنامه ریزی وزیر ورزش و جوانان انتخابات در همان زمان اعلام‌شده برگزار خواهد شد.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از انتخابات ریاست فدراسیون کاراته پاداش کاراته‌کاهای حاضر در مسابقات جهانی پرداخت می‌شود یا خیر، گفت: به بچه‌های تیم ملی قول داده‌ام پاداش جهانی را از طریق اسپانسر تهیه و به آنها پرداخت کنم. مذاکرات با اسپانسرها انجام شده و ان‌شاءالله بتوانیم قبل از انتخابات فدراسوین کاراته پاداش ملی‌پوشان مدال‌آور را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که موضوع بدهی فدراسیون کاراته این روزها مطرح است، آیا واقعاً مبلغ بدهی فدراسیون به همان اندازه که اعلام شده است یا خیر، گفت: بدهی فدراسیون کاراته بیشتر از دورانی نیست که بنده مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفتم. ما برای پرداخت بدهی‌های فدراسیون کاراته برنامه داریم. یک فدراسیون در طول یک سال چندین میلیارد هزینه دارد. برنامه زمانبندی شده تا این بدهی‌ها پرداخت شود. درآمد فدراسیون و اسپانسرهایی که داشتیم، همه مشخص است. ما همیشه سعی کردیم در بخش مالی منظم باشیم.

سرپرست فدراسیون کاراته در ادامه، خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیارد درآمد مالی داشتیم. این مبلغ به‌جز پولی است که از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت کردیم. اسپانسرهای خوبی را جذب کرده‌ایم و سعی کرده‌ایم از کنار آنها نیز به تیم خوب برسیم تا مشکلی در تیم‌های ملی نداشته باشیم. سعی کرده‌ایم هزینه و درآمد مناسب و شفافی داشته باشیم.

طباطبایی در پایان صحبت‌های خود گفت: ما در این دورانی که به عنوان سرپرست بودیم سعی کردیم قانون را حاکم کنیم. منافع شخصی و گروهی را سعی کردیم کم‌رنگ کنیم تا به کاراته خدمت کنیم. امیدوارم در این دوران خانواده کاراته از عملکرد ما راضی باشد. امیدوارم در مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته خانواده بزرگ کاراته برای این رشته المپیکی یک رئیس مناسب را انتخاب کنند. وظیفه مجمع فدراسیون کاراته با نتایجی که تیم ملی مردان در اتریش کسب کرده سنگین‌تر شده و امیدوارم خانواده کاراته برای ۴ سال آینده که قرار است در المپیک حضور داشته باشد، یک رئیس مناسبی را انتخاب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج