adexo3
۴۷۲۳۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رودکی: جودو دیر بازده است

مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو گفت: باید در تورنمنت‌ها و رویدادهایی که می‌توانیم شرکت کنیم تا فاصله خودمان را با جودوی روز دنیا کمتر کنیم.

خبرگزاری میزان: محمدرضا رودکی در مورد وضعیت تیم ملی جودو کشورمان اظهار داشت: ما همه جا اعلام کرده‌ایم که تیم ما حالا حالاها کار دارد. ما تیم جوانان خیلی قدرتمندی داریم، به این دلیل که تیم بزرگسالانی در کشورمان وجود ندارد. فاصله جودوی ما با جودوی دنیا زیاد است و خیلی عقب افتاده‌ایم، نه اینکه تیم جوانان ما در سطح بین‌المللی خیلی خوب است بلکه چون تیم بزرگسالان نداریم، ۷۰ تیم بزرگسالان ما را نفرات جوان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: به این دلیل که باید چارت تیم بزرگسالان را تشکیل دهیم، از همین نفراتی که الان فیکس تیم بزرگسالان هستند، در مسابقات استفاده می‌کنیم. باید تا جایی که امکانات به ما اجازه می‌دهد، این نفرات جوان را در رده‌های سنی خودشان اعزام کنیم که از رده‌های سنی خود عقب نیفتند و در جایگاه اصلی که باید فعالیت کنند یعنی رده جوانان، نتیجه بگیرند.

مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو تصریح کرد: همچنین ۷۰ درصد ترکیب تیم بزرگسالان را همین نفرات جوان تشکیل می‌دهند. آنها باید در مسابقات بزرگسالان شرکت کنند تا هم آبدیده‌تر شوند و هم اینکه تا یک سال و نیم آینده و زمان برگزاری مسابقات آسیایی با جودوی روز دنیا آشنا شوند و فاصله‌شان را با نفرات برتر اوزان خود کاهش دهند.

رودکی در پایان خاطرنشان کرد: جودو رشته‌ای دیر بازده محسوب می‌شود و نمی‌شود از الان انتظار کسب نتیجه داشت. البته فاصله دو نفر از نفرات بزرگسال ما یعنی جواد محجوب و سعید ملایی با بقیه بسیار زیاد است چون این دو نزدیک به ۵ سال در بورس قهرمانی بودند و در تورنمنت‌ها و اردوهای مشترک نتیجه گرفتند. در حال حاضر برنامه برای بقیه بچه‌های جوان همین است تا در تورنمنت‌ها و رویدادهایی که می‌توانیم شرکت کنیم تا فاصله خودمان را با جودوی روز دنیا کمتر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج