۴۸۸۲۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پولادگر: نمی‌خواهیم اتفاقات ریو تکرار شود

رییس فدراسیون تکواندو گفت: نهایت تلاش‏مان را به کار خواهیم بست اتفاقات المپیک تکرار نشود.

خبرگزاری ایسنا: سیدمحمد پولادگر در پاسخ به سوالی در خصوص مصاحبه اخیر مهروز کمرانی سرمربی تیم‎ملی بانوان ایران که گفته بود "خیلی‎ها از مدال برنز کیمیا علیزاده در المپیک خوشحال نشدند" و انتقاداتی که وی از سرمربی سابق تیم‎ملی بانوان کرده بود، عنوان کرد: من این صحبت‎ها را نشنیده‎ام و باید از خود او پرسید که منظور او چه کسانی هستند ولی در مجموع فکر نمی‎کنم کسی از آن مدال ناراحت شده باشد و ان‌شاءالله که همه خوشحال شده باشند.

رئیس فدراسیون در پاسخ به سوالی درباره این‎که فرزان عاشورزاده نیز طی مصاحبه‎ای در روزهای اخیر اعلام کرده است که "حقیقت نتایج بد تکواندوی ایران در المپیک هیچ‎گاه بازگویی نخواهد شد و تا سالیان سال در دل ما سه المپیکی باقی خواهد ماند" گفت: از این موضوع نیز بی‎اطلاعم و نمی‎دانم منظور او چیست. ما تمام ملی‎پوشان را بعد از المپیک خواستیم و جلسه‎ای را با آن‎ها برگزار کردیم و تمام حقایق بازگو شد و تمام صحبت‎های بازیکنان نیز ثبت و ضبط شده و موجود است. خواهشم این است که رسانه‎ها به این حواشی نپردازند زیرا این حواشی ما را از هدف و مسیر اصلی‎مان دور خواهد کرد.

وی درباره انتخاب مهدی بی‌‏باک‏‎‌ به عنوان سرمربی جدید تیم‎ملی بزرگسالان ایران نیز عنوان کرد: شورای فنی تکواندو باتوجه به فاکتورهایی همچون تجربه، سابقه و حضور در عرصه قهرمانی و مربیگری در مسابقات بزرگ و حتی توان علمی و مدارج تحصیلی مهدی بی‎باک، او را به عنوان سرمربی تیم‎ملی برگزید. یکی از افتخارات ما در فدراسیون نیز این است که تمام مربیان ما غالباً تحصیل‎کرده مقطع دکتری و یا کارشناسی ارشد هستند که از این بابت خدا را شاکریم.

رییس فدراسیون تکواندو خاطرنشان‌کرد: نهایت تلاش‏مان را به کار خواهیم بست تا تیم‎مان در مسابقات پیش‎رو قهرمانی جهان در عرصه قهرمانی و مدال‎آوری موفق عمل کند و اتفاقات المپیک تکرار نشود.

پولادگر در پاسخ به این سوال که چرا تکواندوی خوزستان باوجود شرایط خوب به لحاظ کمی، آن‎چنان در مدال‎آوری موفق نیست؟ عنوان کرد: اعتقاد دارم نمی‎توان گفت تکواندوی خوزستان تنها در بحث کمی شرایط خوبی دارد بلکه این استان در بحث کیفی نیز دارای جایگاه قابل احترامی است؛ کما اینکه این استان حدود یک سال است که در رده‌های سنی پایه به صورت متمرکز عمل کرده و دارای نتایج قابل قبولی نیز در مسابقات قهرمانی کشور است.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‎هایی که به تازگی در فدراسیون تکواندو انجام داده‎ایم، در حال حاضر تنها سه استان کشور هستند که در مسابقات رسمی جهانی و آسیایی مدال کسب نکرده‎اند و این بدان معنا است که دانش فنی تکواندو به تمام نقاط کشور منتقل شده و کار بسیار سخت است.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: استان‎هایی همانند خوزستان که در سال‎های پیش همواره در تیم‎‎های ملی دارای نماینده بودند و در عرصه ملی شاخص بودند، امروز کارشان بسیار سخت شده است؛ با این‎حال پتانسیلی که در تکواندو استان خوزستان وجود دارد، بسیار پتانسیل قابل توجهی است و اگر هیات استان بتواند این پتانسیل را مدیریت کند، قطعا این روند رو به رشد، سرعت پیدا خواهد کرد. به عنوان مثال در عرصه باشگاه‎داری، یکی از استان‎های فعال کشور در این عرصه، خوزستان است و باشگاه‎های این استان در قالب رشته‎های ورزشی از جمله تکواندو سرمایه‎گذاری کرده‎اند.

وی عنوان کرد: از مدیریت و مسوول هیات تکواندو خوزستان این توقع را دارم که از پتانسیل موجود در استان نهایت بهره‎برداری را در حوزه قهرمانی انجام دهد چراکه این استان در حوزه همگانی و کمیت تکواندو رتبه قابل توجهی را دارا است و از ‎آن‎جا که در حوزه همگانی فعالیت خوبی را داشته است، باید در عرصه قهرمانی نیز شاهد ظهور و پرورش نخبه‎های تکواندو و حضور آن‎ها در عرصه‎های قهرمانی باشیم.

پولادگر در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‎‏که وارد دوره‎ی سوم مدیریت پورسلان در تکواندو استان شده‎ایم، آیا دیگر وقت مدال‎آوری و قهرمانی فرا نرسیده است؟ بیان کرد: قطعا همین‎گونه است. البته در جاهایی خوزستان به این هدف رسیده است؛ به عنوان مثال سال گذشته در رده بزرگسالان، پومسه‎روهای بانوی خوزستانی در رقابت‎های قهرمانی پومسه آسیا توانستند مدال طلا کسب کنند.

او با اشاره به قهرمانی مقتدرانه تیم تکواندو نوجوانان مناطق‌نفت‎خیزجنوب در لیگ دسته اول باشگاه‎های کشور تصریح کرد: این‌که می‎گویم از پتانسیل موجود در استان باید استفاده شود به این دلیل است که می‎دانم تیم‎هایی همانند مناطق‌نفت‎خیزجنوب و باشگاه‎هایی که به شرکت‎های نفتی وابسته هستند، این توانایی را دارند که در حوزه قهرمانی سرمایه‎گذاری کنند و حامی قهرمان‎ها شوند.

رییس فدراسیون تکواندو اضافه کرد: قطعاً مردم و جوانان خطه خوزستان دارای این حق هستند که باشگاه‎ها در حوزه قهرمانی که باعث ایجاد نشاط و شادابی می‎شود و عرق ملی را افزایش می‎دهد، سرمایه‎گذاری بیشتری انجام دهند. این را به عنوان یک ایرانی می‎گویم و این توقع را از باشگاه‎هایی که وابسته به شرکت‎های نفتی که منابع مالی قابل توجه دارند، دارم که به همه رشته‎های ورزشی به ویژه رشته‎های مدال‎آور توجه کنند و قهرمانان را مورد حمایت مالی قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج