جاباما
۵۱۶۹۵۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تکواندو نوجوانان آسیا؛

اصغری، یزدانی و علیزاده طلایی شدند

تکواندوکاران نوجوان کشورمان در روز دوم رقابتهای قهرمان آسیا با کسب سه طلا و یک نقره دیگر، جمع مدال‌های خود را به عدد هشت رساندند.

خبرگزاری مهر: تکواندوکاران نوجوان کشورمان در روز دوم رقابتهای قهرمان آسیا با کسب سه طلا و یک نقره دیگر، جمع مدال‌های خود را به عدد هشت رساندند.

در ادامه رقابتهای تکواندو نوجوانان آسیا که شهر«آتی راو» قزاقستان جریان دارد تیم کشورمان موفق به سه نشان طلا و یک نقره دیگر شد تا جمع مدالهای تکواندوکاران کشورمان در مجموع دختران و پسران به هشت مدال طلا و نقره برسد.

امروز تیم کشورمان هفت نماینده داشت، ستاره چابکی دنیا محمدی و ابراهیم صفری با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند. احمدرضا مختاری به نشان نقره دست پیدا کردند، حامد اصغری، زهرا علیزاده و محمدحسین یزدانی هم موفق به کسب نشان طلا شدند.

حامد اصغری در وزن ۵۱- کیلوگرم کار خود را با پیروزی ۳۵بر۱۷ مقابل «تورسونبایف» از ازبکستان آغاز کرد و در ادامه با پیروزی ۳۳ بر ۳ برابر«ابراگیموف» از تاجیکستان به نیمه نهایی راه یافت و سپس ۵بر۳ «محمد التمیمی» تکواندوکار اردنی را از پیش رو برداشت و به فینال صعود کرد. وی برای کسب مدال طلا«مین جی کیم» را نیز ۲۲ بر۲ شکست داد و طلایی دیگر را برای تیم ملی کشورمان کسب کرد.

محمد حسین یزدانی در وزن ۷۳- کیلوگرم دیگر مرد طلایی کشورمان بود. وی دور نخست استراحت داشت و سپس ۳۶بر۲۵ «ساندیبایف» از قزاقستان را شکست داد و در ادامه با برتری ۱۹ بر یک در مبارزه با «علیار یوبوروف» از قرقیزستان به فینال راه یافت و در دیدار برای کسب مدال طلا ۲۱ بر ۱۸ در مقابل «میونگ» از کره جنوبی به پیروزی دست یافت و به نشان طلا دست پیدا کرد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم نماینده کشورمان به نشان نقره دست یافت. احمدرضا مختاری دور نخست استراحت داشت و سپس ۲۵ بر ۱۰«لاکچای توختاسینو» از تایلند را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز «هونگ لی» از ویتنام را از پیش رو برداشت و در دیدار نهایی ۱۷ بر ۶ نتیجه را «کانگ سئو» از کره جنوبی واگذار کرد و روی سکومی نایب قهرمانی ایستاد.

آخرین تکواندوکار تیم کشورمان در روز دوم زهرا علیزاده بود که موفق به کسب نشان طلای وزن ۴۶- کیلوگرم شد. وی با سه پیروزی ۱۱ بر ۵ مقابل«نفیسا قامچیبکوا» از ازبکستان، ۱۳بر یک برابر «آنجلا بوکای» از فیلیپین و «زین گو» از چین در راند طلایی به فینال راه پیدا کرد. این تکواندوکار با آتیه کشورمان در دیدار پایانی «یون جو» از کره جنوبی را شکست و طلا گرفت.

تیم ملی تکواندو ایران تا کنون موفق به کسب ۵ مدال طلا توسط حامد اصغری، مبینانژاد، زهرا شجاعی راد، محمدحسین یزدانی، زهرا علیزاده، و چهار مدال نقره توسط مهلامومن نژاد، حمیدرضا صدری و احمدرضا مختاری شده است.

این دوره از مسابقات که با حضور ۲۴۶ تکواندوکار از بیست کشور در قزاقستان جریان دارد، عصر فردا به پایان می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج