adexo3
۵۲۱۶۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عسکری: تجربه‌‌های بزرگ گره‌های کور را باز می‌کند

سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: ملی پوشان اعزامی به باکو هم‌ قسم شده‌اند تا به اندازه توان خود برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند.

خبرگزاری فارس: تورنمنت آزاد قزاقستان از روز شنبه (۲ اردیبشهت‌ماه) با حضور ۴۷۲ تکواندوکار در دو رده‌سنی نوجوانان و بزرگسالان و در دو گروه آقایان و بانوان در مجموعه ورزشی آتی‌راو قزاقستان پیگیری شد که مردان هوگوپوش کشورمان با کسب ۶ مدال طلا، ۴ نقره و یک برنز توانستند عنوان قهرمانی تورنمنت آزاد قزاقستان را به نام خود ثبت کنند. هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و مهدی احمدی به عنوان مربی بود.

فریبرز عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نتایج کسب شده تیم ملی در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان، اظهار داشت: ما برای مسیری که در پیش‌رو داریم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در واقع هدف‌گذاری کردیم. تورنمنت قزاقستان قسمتی از مسیر حرکت ما بود. نتیجه کسب شده در این رقابت‌ها نیز راضی‌کننده بود البته اگر نتایج بدی هم رقم می‌خورد واقعاً حساسیت و نگرانی وجود نداشت به خاطر اینکه از ۱۵ تکواندوکاری که به این مسابقات اعزام کرده بودیم ۱۰ نفر از آنها برای اولین بار سفر خارجی را تجربه می‌کردند و واقعاً آنها این اعزام را نیاز داشتند که مسابقات خارجی را تجربه کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نکته دیگر اینکه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی از نظر من حضور آنها در مسابقاتی که به میزبانی ساری برگزار شد بلامانع بود و آنها در اختیار باشگاه‌های خود بودند به همین دلیل حضور در مسابقاتی که در ساری برگزار شد و تورنمنت قزاقستان باعث شد آنها تجربیات خوبی را کسب کنند. ایرادهای کارشان را متوجه شدند. به نظرم حضور آنها در مسابقات برون‌مرزی خیلی مفید بود چرا که آنها با فضای مسابقات برون‌مرزی آشنا شدند و انشاالله در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاشند. من از عملکرد همه بچه‌های تورنمنت قزاقستان راضی بودم.

سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی به مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی در مورد مترو معیار انتخاب نفراتی اعزامی به باکو، گفت: عملکرد ملی‌پوشان در اردوها، نظم، میزان آمادگی جسمانی، نتیجه مسابقات قزاقستان همه با هم اولویت ما برای معرفی نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی بود، البته من کمترین حساسیت را برای تورنمنت قزاقستان در نظر گرفته بودم، چرا که عملکرد ملی‌پوشان در اردوها برای من بیشتر از مسائل دیگر مهم بود.

عسکری در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها معتقدند که ترکیب تیم‌ ملی اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی جوان است و به همین دلیل انتظارها از این تیم کمتر از تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان است، آیا شما با این صحبت‌ها موافق هستید یا خیر، گفت: این واقعیت است که تجربه به مرور زمان به دست می‌آید، تجربه بزرگ در شرایط حساس گره‌های کور را باز می‌کند، ما هم امیدوار هستیم که در بازی‌های کشورهای اسلامی شرایط طوری رقم نخورد که بازی‌های بچه‌ها به خاطر جوان بودنشان حساس شود.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: به هر حال جامعه تکواندو به آن بلوغ فکری رسیده است و می‌داند از چه کسی به چه اندازه باید توقع داشته باشد. از تیم جوانان به اندازه خودش قطعاً توقع دارند اما بچه‌های ما هم‌قسم شدند تا به اندازه توان خود برای موفقیت تیم ملی در بازی‌های کشورهای اسلامی تلاش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج