adexo3
۵۹۰۴۴۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

داورزنی: شکست کشتی تاریخی بود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بیانیه اخیر فدراسیون کشتی گفت: وزیر نقش حاکمیتی دارد و در قبال مردم و نمایندگان مجلس پاسخگو است.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: ورود سلطانی‌فر به نتایج اخیر کشتی آزاد در مسابقات جهانی پاریس از جایگاه مهم نماینده عالی دولت در ورزش و از حدود اختیارات و وظایف حاکمیتی او است.

وی با اشاره به بیانیه اخیر فدراسیون کشتی افزود: شکست کشتی تاریخی بود و در واقع این نتیجه سنگین‌ترین شکست کشتی ما بعد از انقلاب محسوب می‌شود و طبیعی است رئیس فدراسیون هم مثل ما ناراحت باشد، ولی آنچه مهم است، تقویت مجدد کشتی و فدراسیون با همراهی وزارتخانه است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت : وزیر نقش حاکمیتی دارد و در قبال مردم و نمایندگان مجلس پاسخگوست. ما در کنار فدراسیون‌ها هستیم و به‌زودی با کمک خود فدراسیون نتایج بررسی‌ها را اعلام می‌کنیم.

داورزنی درباره میزان کمک‌های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کشتی گفت : از ۱۱۷ میلیارد تومان اعتباری که در اختیار حوزه قهرمانی برای اختصاص به فدراسیون قرار دارد. کشتی با ۱۲ میلیارد تومان بیشترین سهم را دارد و بعد از آن فوتبال با ۱۰ میلیارد، جانبازان و معلولان با ۶.۵ میلیارد، والیبال ۶ میلیارد، بسکتبال ۴ میلیارد ، دوومیدانی ۵.۵ میلیارد قرار دارند. مشخص است که کشتی نسبت به سایر رشته‌ها حداقل دو برابر بیشتر بودجه می‌گیرد.

داورزنی عنوان کرد: ما برای تقویت و رفع نواقص در کنار فدراسیون کشتی و رسول خادم هستیم و کسی منکر نتایج خوب کشتی و زحمات زیاد رئیس فدراسیون برای این رشته نیست ولی در دوره جدید، پاسخگویی فدراسیون‌ها در قبال مردم و وزارتخانه بیشتر باید باشد و به‌زودی با کمک خادم و اعضای شورای فنی جلسات بررسی و کارشناسی را تشکیل می‌دهیم و نتایج آن را به اطلاع آقای وزیر خواهیم رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اقایان بگویند برای کشتی چکار کردن طرف کل وقت زندگی خودش را در این راه میگذارد ولی هیچ فقط اقایان دنبال مدال هستن و پز مقام بدهند در کنار در فوتبال چهارتا توپ این ور ان ور میزند دریغ از یک مدال برنز ولی در هر بازی میبرند پول میگیرند زتدگی لاکچری دارند در کشتی چی دارد یا در تکواندو برای اینکه زندگی خود شرسامان.دهند رفتند اذربایجان انگ خیانت و...باید حداقل از نظر شغلی وزندگی تامیین شوند تا بتوانند مدال بیاورند

    • tnt2

      مدیریت و معاونت وزارت ورزش و مخصوصا اون حرف شما درباره شجاعی و حاج صفی تاریخی تر بود..یعنی حرفی زدی که سالها در ذهن ملت میمونه که چطور یه معاون وزیر نمیدونه نباید سیاست و قاطی ورزش کرد اونم در فوتبال و جلوی چشم فیفا و تو این زمان کم مونده تا جام جهانی .اقای داورزنی شما که کتاب تاریخی به تاریخ سازشدن ورزش چه کار داری ..شما تمرین مصاحبه رسمی کن که سوتی ندی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج