adexo3
۶۳۱۶۸۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

همدردی مهماندوست با مردم زلزله زده کرمانشاه

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی آذربایجان گفت: ز صمیم قلبم به اهالی مردم کرمانشاه که عزیزان خود را از دست داد‌ه‌اند تسلیت می‌گویم، به خاطر این اتفاق دردناک و غم‌انگیز ناراحت هستم و برای بازماندگان غیور مرد کشورمان آرزوی سلامتی دارم.

خبرگزاری فارس: رضا مهماندوست ضمن تسلیت به مردم کرمانشاه برای بازماندگار آرزوی صبر کرد و گفت: از صمیم قلبم به اهالی مردم کرمانشاه که عزیزان خود را از دست داد‌ه‌اند تسلیت می‌گویم، به خاطر این اتفاق دردناک و غم‌انگیز ناراحت هستم و برای بازماندگان غیور مرد کشورمان آرزوی سلامتی دارم. ساعتی نیست که پیگیر اخبار کشور عزیزم در رابطه با این اتفاقی که رخ داده نباشم، می‌دانم که آنها در شرایط بد آب و هوایی روزهای سختی را سپری می‌کنند و از دولت مردان کشورم می‌خواهم که با تمام قوا به فریاد این مردم برسند و به این عزیزان کمک کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: الان وقت آن رسیده که دولت تمام امکانات خود را در اختیار مردم کرمانشاه بگذارد. مردم در کنار دولت هستند اما باید کمک اصلی را دولت کند. به هر حال زندگی در چادر برای لحظاتی خوب است اما باید هرچه زودتر به فکر ساختن خانه برای این عزیزان باشند. الان وظیفه دولت است که به فکر مردم باشد و در این لحظات است که مردم به دولت خود می‌توانند اعتماد کنند، پس الان زمان ثابت کردن است. ما رأی می‌دهیم تا رئیس جمهور انتخاب شود و حالا که کشور ما رئیس جمهور دارد باید با تمام وزرای خود آستین‌ها را بالا بزنند و به مردم کرمانشاه که در روزهای جنگ سختی‌های زیادی را متحمل شدند، کمک کنند.

مهماندوست در پایان گفت: امیدوارم این آخرین غم مردم سرزمینم باشد و هرچه زودتر مشکلاتی که برای مردم کرمانشاه به وجود آمده به پایان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مامردم دزفول خودرادراین مصیبت بزرگ شریک میدانیم وباتمام قواوامکانات بکمک مردم پهلوان خیزاستان کرمانشاه میشتابیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج