اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۴۴۳۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طلايی: هميشه عاشق سربلندی كشتی هستم

شوراي‌فني تيمهاي ملي كشتي‌آزاد، امروز جلسه دارد. قرار است تكليف كادرفني تيمهاي‌ملي كشتي نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان در همين جلسه روشن شود.

خبر ورزشی: شوراي‌فني تيمهاي ملي كشتي‌آزاد، امروز جلسه دارد. قرار است تكليف كادرفني تيمهاي‌ملي كشتي نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان در همين جلسه روشن شود. شايعات بسياري در باره تغييرات كلي در كادرفني تمام رده‌هاي كشتي‌آزاد منتشر شده ولي تصميم‌نهايي امروز اتخاذ مي‌شود.

در همين رابطه با سرمربي تيم‌ملي كشتي‌آزاد بزرگسالان گفتگو كرديم كه محمد طلايي به خبرورزشي گفت:

* من هميشه عاشق سربلندي كشتي هستم. بارها اتفاقات دلسرد كننده و ناراحت كننده‌اي را در فدراسيونهاي مختلف شاهد بوده و تجربه كرده‌ام. اما هرگز از عشق به كشتي و تلاش براي سربلندي كشتي دست برنداشته‌ام.

* هيچ‌وقت از كشتي جدا نبوده و نيستم. هرچند از بعضي حرفها و رفتارها خيلي دلگير و ناراحت مي‌شوم ولي هرگز از عشق به كشتي و خدمت به ورزش مورد علاقه‌ام دست برنداشته، در مقاطع و جايگاههاي مختلف براي سربلندي كشتي ايران تلاش كرده و مي‌كنم.

* هرچه دارم از كشتي و خدمت به كشتي دارم، چون آدم منصف و قدرشناسي هستم، بعضي وقت‌ها كه در حق من كم‌لطفي هم شده، به احترام خوبيهايي كه كشتي در حق من داشته ، آن بي‌مهري را ناديده گرفته‌ و هيچ وقت بدِ كشتي را نخواسته‌ام.

* چه دوران كشتي‌گيري و قهرماني يا در دوران مربيگري، از همان روز اول با اخلاق به كشتي آمده‌ام، با اخلاق كار كرده و ادامه داده‌ام، هر وقت هم كه مرا نخواستند با اخلاق مي‌روم. به همه بزرگترها احترام گذاشته و احترام مي‌گذارم.

* براي خدمت به كشتي و انتقال داشته‌هاي فني و تجربي كه طي ساليان گذشته كسب كرده‌ام، وظيفه داشتم با رعايت ضوابط و مقررات فدراسيون‌كشتي و شئونات‌اخلاقي و اعتقادي خودم، كار كنم. هرگز از اخلاق و انصاف عدول نكرده و نخواهم كرد. شايد اشتباهي در تصميمات بوده ولي هرگز تعمدي براي حق و ناحق كردن نداشته و ندارم.

* در آستانه مسابقات قهرماني‌آسيا هستيم،گفتند تمرينات تيم‌ملي را زيرنظر بگيرم، پذيرفتم و هنوز هم كشتي‌گيراني كه احتمالا شانس حضور در مسابقات قهرماني آسيا را دارند، تمرين مي‌كنند تا بعد از تصميم شوراي‌فني، وقفه‌اي د آمادگي‌تيم ملي نداشته باشيم.

* قطعا فدراسيون‌كشتي و شوراي‌فني، تصميمات خود را براساس اهدافي مشخص، اتخاذ مي‌كنند. اين حق آنهاست كه اگر براي رسيدن به اين اهداف با فرد يا گروهي نتوانستند ادامه همكاري دهند، از ادامه همكاري خودداري كنند.

* اميدوارم همه چيز با رعايت‌ِقانون، اخلاق، انصاف و منافعِ‌كشتي، برنامه‌ريزي و تلاش براي موفقيت و سربلندي تيم‌ملي اتخاذ و اجرا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج