۶۷۳۳۱۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

جديدی: دشمن كشتی نيستم، دلم می‌سوزد

تنها رقيب جدي رسول خادم در انتخابات فدراسيون كشتي، دل پُري از اتفاقات، رويدادها و مسائل امروز كشتي كشور داشت. هم عصباني بود و هم نگران، هم دلسوزي مي‌كرد و هم از اتفاقات اخير ناراحت بود.

خبرورزشی: تنها رقيب جدي رسول خادم در انتخابات فدراسيون كشتي، دل پُري از اتفاقات، رويدادها و مسائل امروز كشتي كشور داشت. هم عصباني بود و هم نگران، هم دلسوزي مي‌كرد و هم از اتفاقات اخير ناراحت بود. از اينكه او و جمع كثيري از بزرگان و نامداران كشتي، خبرورزشي را سنگ صبور خود دانسته و درددل مي‌كنند، خوشحاليم و اميدواريم انتشار بعضي از همين درد‌دل‌ها، منجر به ايجادِ همدلي و صميميت بيشتر در جامعه كشتي شود. اين بار هم گوشه‌اي از سخنان جديدي كه از سرِ دلسوزي و علاقه به كشتي با خبرورزشي مطرح كرد به اين شرح است.

* به نظر من اين حرف‌ها و كارهايي كه شوراي فني دارد انجام مي‌دهد، نه به نفع رسول خادم است و نه به نفع كشتي ايران. اينها مثلاً مي‌خواهند به رئيس فدراسيون نشان دهند كه او را دوست دارند ولي اين دوست داشتن و علاقه نيست، بلكه دارند با اين كارها مردم و جامعه كشتي را به او بدبين مي‌كنند.

* مگر مي‌شود در كشتي مربيان واجد شرايط براي به دست گرفتن تيم ملي بزرگسالان نداشته باشيم؟! به خدا اين حرف‌ها نه تنها اصلاً منطقي و فني نيست، بلكه از سرِ دوستي و علاقه به خادم نيز بيان نمي‌شود.

* اينكه بعضي‌ها دوست دارند به هر شكل و هر وسيله‌اي بر سر كار بمانند، يك موضوع است و اينكه به خاطر حفظ منافع فردي، ادامه همكاري يا مورد توجه رئيس فدراسيون بودن، سابقه قبلي، اعتبار و افتخارات خود را نيز زير سؤال ببرند، يك موضوع ديگر!

* حتي اگر هم بخواهند كسوت و اعتبار خود را خرج كنند، ايرادي ندارد موضوعي شخصي است اما حق ندارند با تصميمات خودشان، فجايعي را به كشتي تحميل كنند كه عوارض و ضايعات آن تا سال‌هاي سال گريبان كشتي ايران را رها نمي‌كند.

* هرچند كه معتقدم خيلي از مربيان توانمند ما قابليت و استحقاق سرمربيگري تيم ملي را داشته و دارند اما وقتي بعضي از اعضاي شوراي فني كه مربيان ما را فاقد وجاهت به دست گرفتن سكان تيم ملي مي‌دانند، خودشان بيشتر از همه مقصر اين موضوع هستند.

* در گذشته همين اعضاي شوراي فني فرصت خدمت به مربيان توانمند را نداده‌اند، حالا نيز در همين۶، ۷ سالي كه رسول خادم همه‌كاره فدراسيون بوده چرا هيچ كاري به منظور پرورش مربي براي هدايت تيم ملي انجام نداده و تا تَقّي به تُوقّي مي‌خورد، با پيشنهاد و اصرار شوراي فني بر سر كشتي منّت گذاشته و سرمربيگري تيم ملي را خودش مي‌پذيرد؟!

* خدا شاهد است من براي خودم نمي‌گويم، بلكه اين رفتار را كم لطفي و بي‌انصافي در حق مربيان مي‌دانم. آن روزي هم كه گفتم من سرمربيگري تيم ملي را قبول مي‌كنم، آن دوست عزيزمان به گونه‌اي موضوع را مطرح كرد كه هيچ‌كس سرمربيگري تيم ملي را قبول نمي‌كند و رسول خادم مجبور مي‌شود خودش پيشنهادِ شوراي‌فني را قبول كرده و سرمربي شود.

* چرا هيچ‌كس نمي‌پرسد، چرا هيچ‌كس همكاري با اين فدراسيون را جهت قبول سرمربيگري قبول نمي‌كند؟! حالا ديگر خيال خودشان را راحت كرده، صورت مسئله را پاك كرده و مي‌گويند، هيچ‌كس را نداريم كه بتواند تيم ملي را هدايت كند و رسول خادم تنها فردي است كه مي‌تواند كشتي آزاد را نجات دهد.

* متأسفم كه وزير ورزش هيچ كاري به كشتي ندارد و اصلاً پيگيري نمي‌كند و نمي‌پرسد، چرا بسياري از بزرگان و مربيان توانمند كشتي كشور، علاقه‌اي ندارند با فدراسيون و براساس برنامه‌هايي كه نتيجه آن عدم پرورش مربي توانمند و رساندن تيم ملي به رتبه نهم جهان است، همكاري كنند.

* آنهايي كه اين حرف‌ها را مي‌زنند، بايد در اين دنيا به جامعه كشتي و در آخرت به خداي عادل و عدالت‌خواه، پاسخ بدهند و جوابگوي اعمال، حرف‌هاي مخرب و دلسردكننده مربيان زحمتكش باشند.

*به خدا از سرِ دلسوزي اين حرف‌ها را مي‌زنم. من دشمن كشتي نيستم. من اگر به اندازه بعضي از مدعيان، عاشق كشتي نباشم، مطمئن باشيد كمتر از آنها علاقه‌مند سربلندي و اعتلاي كشتي نيستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صالحی

      دروغ میگه...باور نکنید دنبال پست و مقام و سوژه برای عکس گرفتنه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج