۶۷۳۴۳۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بیابانگرد: اگر مثمرثمر نباشم از کشتی می‌روم

دارنده مدال برنز جهان با بیان این که همواره هدفش خدمت به تیم ملی کشتی بوده است، گفت: باید با مربیانم صحبت کنم و اگر ببینم دیگر نمی توانم برای تیم ملی مثمرثمر باشم قطعا از کشتی کنار می کشم.

خبرگزاری ایسنا: افشین بیابانگرد درباره عملکردش در رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی، اظهار کرد: متاسفانه سه روز قبل از وزن‌کشی به سختی دچار مسمومیت و آنفولانزا شدم که باعث شد همانند دیگر کشتی‌گیران به تب و لرز و اسهال و استفراغ شدید دچار شوم. روز به روز بدتر شدم تا این که در نهایت در بیمارستان بستری شدم. این موضوع باعث شد به سختی وزنم را پر کنم و به لحاظ آمادگی بدنی نیز به شدت تحلیل رفتم. اگر همان سر حالی اردوهای تیم‌ ‌ملی را داشتم مطمئنا می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم. نفرات اول، دوم این رقابت‌ها را چند ماه پیش شکست داده بودم، اما این بیماری باعث شد نتوانم آن طور که انتظار دارم کشتی بگیرم.

دارنده مدال برنز جهان درباره برنامه‌های خود در تیم‌ ‌ملی، گفت‌: باید ببینم شرایطم به چه صورتی پیش خواهد رفت. باید با مربیانم صحبت کنم تا به جمع بندی لازم برسم. اگر ببینم کماکان می‌توانم به تیم‌ ‌ملی کمک کنم، قطعا به کشتی ادامه‌ خواهم داد، اما اگر ببینم نمی‌توانم مثمرثمر باشم کنار می‌کشم تا نفرات جوان کشتی بگیرند. من کشتی گرفتن را دوست دارم و از آن لذت می برم، اما همیشه هدفم از ماندن این بوده که به تیم‌ ‌ملی کمک کنم در غیر این صورت کنار خواهم کشید.

وی درباره شرایط تیم‌ ‌ملی با ورود نسل جدید کشتی‌گیران گفت‌: کشتی فرنگی به راه خود ادامه‌ می‌دهد و تیم‌ ‌ملی متکی به دو یا سه نفر نیست. شاکله تیم‌ ‌ملی به کلی تغییر کرده است و از سوی دیگر نیز قوانین کشتی عوض شده و اوزان کشتی به ۱۰ وزن ‌اضافه پیدا کرده است که این موضوع قطعا به نفع کشتی ایران است. بازگشت خاک هم اقدام بسیار خوبی بود، اما ای کاش پیش از جام تختی در یک رویداد دیگر اجرا می‌شد، زیرا خود داوران هم نمی دانستند چه کار کنند. چیزی که به ما اعلام کرده بودند با آن چیزی که اجرا شد تفاوت زیادی داشت.

بیابانگرد درباره برگزاری مراسم وزن‌کشی در صبح روز مسابقات، گفت‌: این که وزن‌کشی در صبح روز مسابقات انجام می‌شود، خوب است، اما بهتر است با دو ساعت تاخیر و در ساعت ۱۰ صبح برگزار شود تا کشتی‌گیران بتوانند استراحت کافی داشته باشند و از آمادگی لازم برای حضور روی تشک برخوردار باشند. در قانون جدید حداکثر می‌توان دو کیلوگرم وزن کم کرد که این موضوع به نفع کشتی‌گیران است، اما برگزاری مراسم وزن‌کشی در صبح زود مشکلات زیادی را برای کشتی‌گیران ایجاد کرده است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا گرفته شدن حق حضور در انتخابی برای رقابت‌های المپیک ریو باعث شده او انگیزه لازم را نداشته باشد، گفت‌: قطعا اگر المپیک می رفتم رویه زندگی‌ام تغییر می‌کرد و شاید شرایط به گونه‌ای دیگر پیش می رفت. شاید حکمتی بوده و این موضوع دیگر تمام شده است. البته چهار روز قبل از انتخابی مسابقات ۲۰۱۷ نیز کتفم شکست و دو ماه در آتل بود و این موضوع باعث شد مدت زیادی را از دست بدهم. بعد از شش - هفت ماه دوری از مسابقات در جام تختی کشتی گرفتم که این بار هم مشکل بیماری باعث شد نتوانم آن طور که باید و شاید کشتی بگیرم. اگر ببینم برای تیم‌ ‌ملی مثمرثمر هستم، ۱۰۰ درصد می‌مانم ، اما در غیر این صورت ادامه‌ نمی‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج