۶۸۵۳۵۸
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

سردار آذرنوش: مسابقه با رژیم صهیونیستی منتفی است

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور تاکید کرد: مبارزه با ورزشکاران اسرائیل در هر رشته ورزشی منتفی بوده و خط قرمز نظام است.

ایسنا: رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور تاکید کرد: مبارزه با ورزشکاران اسرائیل در هر رشته ورزشی منتفی بوده و خط قرمز نظام است.

سردار داوود آذرنوش شامگاه دیروز در حاشیه آیین گرامی‌داشت شهید ورزشکار سهراب اسماعیلی و تکریم پدران و مادران دارای دو فرزند شهید شهر زنجان که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، در جمع خبرنگاران تاکید کرد: رقابت ورزشکاران ما با ورزشکاران رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل در هر رشته ورزشی منتفی بوده و خط قرمز نظام است.

وی با بیان اینکه در خصوص اسرائیل تکلیف ما معلوم است و ورزشکاران ما به هیچ وجه قائل به مبارزه با ورزشکاران رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل نیستند، افزود: ورزشکاران ما تا به امروز این مهم را در صحنه‌ها و رقابت‌های مختلف نشان داده‌اند و این هم ادامه پیدا خواهد کرد؛ چرا که ما رژیم جعلی اسرائیل را به رسمت نمی‌شناسیم، چه برسد به اینکه ورزشکاران ما بخواهند با آن‌ها رقابت کنند.

این مسئول در خصوص استعفای رئیس فدراسیون کشتی، اظهار کرد: بعید می‌دانیم که استعفای رسول خادم در رابطه با مسئله اسرائیل و رقابت با ورزشکاران این رژیم غاصب باشد، به همین خاطر امیدواریم با مدیریت خوب رئیس فدراسیون کشتی و مسئولان ورزش کشور این مسیر ادامه پیدا کند، هر چند شخص خادم نیز بارها اعلام کرده است که ما با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس مبارزه نمی‌کنیم و قطعا نظر همه مسئولان ورزش، ورزشکاران و پیشکسوتان کشور نیز همین است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در ادامه با یادآوری اینکه برگزاری یادواره شهدای ورزشکار از اولویت‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان و نیز سازمان بسیج ورزشکاران است، به تاثیرگذاری برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بالا بردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین ورزشکاران اشاره و خاطرنشان کرد: باید زندگی و راه و منش شهدای ورزشکار را تبیین کنیم؛ چرا که جامعه امروز به شدت به این فرهنگ نیاز دارد. به هر حال حضور پنج‌هزار شهید ورزشکار در کشور می‌تواند در جامعه ورزشی ما اثربخش باشد و امیدواریم بتوانیم با تبیین این ایثارگری‌ها در بین جامعه ورزشی کشور همچنان شاهد روحیه پهلوانی، جوانمردی و مروت در بین ورزشکاران باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      حرف آقای خادم این بود همین اظهارنظرات را به صورت رسمی اعلام کنید و از زندگی و حرفه ورزشکاران هزینه نکنید.

    • بدون نام

      سردار بی زحمت یا ورزش کشور درشو ببندید یا برید کمیته جهانی المپیک همین حرفارو بزنید! میلیون ها تومن از بیت المال خرج ورزشکارا میشه میرن خارج الکی باخت میدن و بر میگردن ایران. این که نشد ورزش!

    • بدون نام

      واقعیت اینکه بعضی از ورزشکاران مایل به انصراف از مسابقه نیستند .ضمنا مسئولین ما هیچ وقت یاد نگرفتن مسئله ای رو حل کنن بلکه فقط صورت مسئله رو پاک میکنن .اگه قراره مسابقه ندن قانون براش بزارین.

    • بدون نام

      ناراحتی نداره میریم با.. یمن مسابقه میدیم!!!!!

    • TNT2

      من نمیدونم رئیس سازمات بسیج ورزشکاران دیگه چه سمت و شغل رسمی و بین المللی هستش که میتونه خودش رأی صادر کنه..ما نفهمیدیم اینجا کی تصمیم گیرنده هستش هر کس یه امپراطوری تشکیل داده یکی بگه فدراسیون چکاره هستش ؟اگر فدراسیون درباره کشتی تصمیم میگیره وزارت ورزش چکاره هشتش ؟اگر وزارت ورزش و فدراسیون هست بسیج ورزشکاران دیگه چیه ؟جمع کنن این سمتها و شغلهای من دراوردی و بدون کاربرد و که نشه مثل الان و رئیسش فکر کنه بالاترین مقام در ورزشه و تصمیم گیرنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج