۷۲۳۰۴۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

موافقت کادر تیم ملی با بازگشت گل‌آرا و محرابی

با برگزاری جلسه‌ای میان اکبر احدی و دو ملی‌پوش با سابقه تیم ملی بوکس قرار است این نفرات به اردو بازگشته و با رقبای خود در مسابقات انتخابی رقابت کنند.

خبرگزاری تسنیم: فروتن گل‌آرا و سجاد محرابی، ملی‌پوشان باتجربه تیم ملی بوکس چندی پیش در اعتراض به شرایط و امکانات اردویی تیم ملی بوکس و همچنین مشکلات مالی، اردوی تیم ملی را ترک کردند. با توجه به این اقدام به نظر می‌رسید که دیگر این دو بوکسور شانسی برای همراهی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا نداشته باشند و حتی گل‌آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی تسنیم از احتمال خداحافظی اجباری خود از تیم ملی خبر داده بود.

بعد از این اتفاق در روزهای گذشته جلسه‌ای میان میان اکبر احدی و این دو ملی‌پوش برگزار و سرمربی تیم ملی با بازگشت مجددا آنها به اردوی تیم ملی موافقت کرد. در این جلسه مقرر شده است تا کادر فنی تیم ملی یک بار دیگر این فرصت را در اختیار آنها قرار داده تا با حضور در اردوی تیم ملی و برگزاری رقابت‌های انتخابی شانس خود را برای همراهی تیم ملی در بازی‌های آسیایی امتحان کنند.

بر اساس تصمیم جدید کادرفنی تیم ملی این دو بازیکن قرار است ۱۲ خردادماه با حضور در اردوی تیم ملی در چند روز و مانند یک تورنمنت به رقابت با رقبای خود به بپردازند و در صورت برتری این شانس را داشته باشند تا در کنار سایر ملی‌پوشان به تمرین و آماده‌سازی خود بپردازند.

فروتن گل‌آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن تایید این خبر، اظهار داشت: بعد از جلسه با اکبر احدی قرار شد من و محرابی ۱۲ خرداد ماه در اردوی تیم ملی حاضر و در رقابت‌های انتخابی شرکت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساسان

      اقایان بوکسور عزیز ، شما باید به جاهایی بروید که قدر شما را بدانند . یک کلام ختم کلام .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج