adexo3
۸۰۲۷۸۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حسین‌خانی: باید فاتحه کشتی را خواند

دارنده مدال برنز جهان با بیان اینکه کشتی تهران برای رشد به همدلی نیاز دارد گفت:در این چند سال چیزی جز تکروی در کشتی تهران ندیدم.

ایسنا: پس از انتخاب مجدد عبدالله عزیزی به عنوان رییس هیات کشتی استان تهران، مصطفی حسین‌خانی دارنده مدال برنز جهان و نماینده آزادکاران تهرانی در این مجمع طی سخنانی با انتقاد از نبود تعامل کافی میان کشتی‌گیران و مسئولان کشتی استان تهران طی سال‌های گذشته اظهار کرد: ۱۲ سال است از رده نوجوانان تا بزرگسالان در تیم ملی حضور دارم و در این سال‌ها کم و کاستی‌های زیادی را در کشتی تهران دیدم. متاسفانه مشکلات همچنان پابرجاست و همگی باید کمک کنند تا کشتی تهران به روزهای خوب خود بازگردد.

آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران با بیان اینکه این اتفاق به تنهایی از عهده هیات کشتی تهران بر نمی‌آید گفت: در این ۱۲ سال شاهد همکاری و تعامل در کشتی تهران نبودیم و چیزی جز تکروی در کشتی تهران ندیدیم. وقتی بختیاری رییس هیات شمال شرق تهران من که سال‌هاست در تیم ملی هستم را نشناسد باید فاتحه کشتی تهران را خواند. او مدام دوشنبه و سه‌شنبه می‌کند اما ۴ سال است هنوز این وعده عملی نشده است. ما نیاز به تقدیر نداریم اما باید شان و جایگاه ورزشکاران حفظ شود.

حسین‌خانی افزود: به اعتقاد من این رفتارها باید قطع شود تا کشتی تهران به جایگاه واقعی‌اش برسد. باید بین کشتی‌گیران و هیات تهران تعامg و همکاری باشد و اداره ورزش و جوانان نیز از کشتی تهران حمایت کند. عزیزی در ۴ سال گذشته زحمات زیادی کشید و به او تبریک می‌گویم. قصد تخریب یا تمجید کسی را نیز در صحبت‌هایم نداشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعاً اگه رئيس هيئت شمال شرق تهران كشتيگير تيم مليشو نشناسه بايد عزلش كرددد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج