اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۴۷۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کاراته‌ ایران در انتظار ۴ طلا و ۵ برنز لیگ جهانی

در پایان دومین روز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌وان ۲۰۱۹ فرانسه، کاراته‌کاهای ایران باید برای کسب چهار مدال طلا و پنج مدال برنز به روی تاتامی بروند.

ایسنا: از صبح روز شنبه، ششم بهمن ماه ۱۳۹۷، دومین روز مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان ۲۰۱۸ فرانسه پیگیری شد که در پایان تیم کاتای بانوان راهی دیدار نهایی شد. در همین حال، صالح اباذری در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم و مهدی قراری‌زاده در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران راهی دیدار نهایی شدند. حمیده عباسعلی، ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده نیز به دیدار رده‌بندی این مسابقات راه یافتند.

پیش از این و در مسابقات روز گذشته نیز مجید حسن‌نیا فینالیست شده بود و علی‌اصغر آسیابری و رزیتا علی‌پور نیز به دیدار رده‌بندی رسیده بودند. به این ترتیب نمایندگان ایران برای کسب چهار مدال طلا و پنج مدال برنز باید روز یک‌شنبه، هفتم بهمن ماه ۱۳۹۷ مقابل رقبای خود روی تاتامی بروند.

نتایج کسب شده توسط نمایندگان ایران در روز دوم مسابقات کاراته‌وان فرانسه به شرح زیر است:

وزن ۸۴+ کیلوگرم، صالح اباذری که دور اول استراحت داشت در اولین مسابقه ۲ بر صفر "دنیلسون جاکوئت" از فرانسه را شکست داد، سپس موفق شد با نتیجه ۳ بر یک "هیرلوند نیشوچی" از کوزوو را شکست دهد و در ادامه ۴ بر ۲ "مهدی فیلالی" از فرانسه را مغلوب کرد و در نیمه نهایی موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر "الیاکسی وودچیس" از پرتغال را مغلوب کرده و فینالیست شود.

سجاد گنج‌زاده دیگر کاراته‌کای ایران در این وزن (۸۴+ کیلوگرم) بود که پس از استراحت در دور اول، در اولین مبارزه ۲ بر صفر "رائول سانتانرلی" از ایتالیا را برد. سپس با نتیجه ۲ بر صفر از سد "دایکی آن دو" ژاپنی گذشت. او در ادامه موفق شد ۲ بر صفر "آن جلو وسیچ" از کرواسی را شکست دهد ولی در نیمه نهایی ۴ بر ۲ نتیجه را به "گوگیتا آرکانیا" از گرجستان واگذار کرد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

کاراته‌ ایران در انتظار ۴ طلا و ۵ برنز لیگ جهانی

اما هادی عرب دیگر کاراته‌کای وزن ۸۴+ کیلوگرم بود که در اولین مبارزه با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب "الیاس کروز" از فرانسه شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت، سامان حیدری نیز در اولین دیدار مقابل "لوکا کاستا" از بلژیک بعد از تساوی یک بر یک با قانون سنشو برنده تاتامی شد ولی در مبارزه دوم ۲ بر یک مغلوب "هیدیوشی کاگاوا" از ژاپن شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشیب در دور اول یک بر صفر نتیجه را به "آنتون ایساکو" از بلاروس واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه ابتدا ۴ بر صفر "دنیس دنیسنکو" از روسیه را مغلوب کرد. سپس ۲ بر صفر "تورگوت حسنوف" از آذربایجان را برد، در سومین دیدار با نتیجه ۲ بر یک "ریوتارو آراگا ژاپنی" را شکست داد و به دیدار رده‌بندی رسید. پورشیب فردا برای کسب مدال برنز به مصاف "ریکیتو شیمادا" ژاپنی خواهد رفت.

در وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی ۸ بر ۳ "والریا اچور" از اکوادور را شکست داد، در ادامه با نتیجه ۲ بر صفر "لائورا پالاسیو گونزالو" از اسپانیا را برد. سپس یک بر صفر "آناماریا سلنبوخاس" حریفی از کرواسی را مغلوب کرد و در چهارمین مبارزه ۲ بر صفر از سد "الینی گاتزیالدو" از یونان به برتری رسید و راهی به نیمه‌نهایی شد اما در این مرحله مقابل "آیومی یوکوزا" ۳ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج