۸۶۵۰۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حذف برخورداری با شکست مقابل حریف آلمانی

در ادامه بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم تکواندو کشورمان با شکست مقابل تکواندوکار آلمانی از دور مسابقات کنار رفت.

خبرگزاری تسنیم: روز چهارم از بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهانی امروز (شنبه) پیگیری شد و مهران برخورداری با شکست در مرحله یک شانزدهم از دور مسابقات کنار رفت.

در رقابت‌های امروز و در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری در دیدار نخست مقابل اوریل آدریانو از مکزیک به برتری ۲۲ بر ۱۳ دست یافت. او در دیدار دوم خود و در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل طاهیر گولیس از آلمان با نتیجه ۲۹ بر ۱۶ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

امروز همچنین در وزن ۶۳- کیلوگرم سروش احمدی ابتدا مقابل کریستوفر صباغ از آلمان در پایان راند دوم به برتری ۲۴ بر ۲ دست یافت و در ادامه مقابل حمد موبارک از عربستان در پایان راند دوم با نتیجه ۲۳ بر ۲ پیروز شد.

براساس این گزارش، در رقابت‌های وزن ۶۷- کیلوگرم بانوان نیز کیمیا همتی، نماینده تکواندو کشورمان در دیدار نخست خود با نتیجه ۵ بر ۳ از سد کاردید آکوستا از کوبا گذشت.

رقابت‌های اوزان ۶۳- کیلوگرم و ۶۷- کیلوگرم هم در حال برگزاری است و سروش احمدی و کیمیا همتی تا دقایق دیگر به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

بیست‌وچهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۱۹ با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی منچستر انگلیس از روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج