جاباما
۹۳۳۶۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طلاییِ المپیک گرندپری مسکو را از دست داد

احمد ابوغاش نفر چهارم رنکینگ المپیکی وزن ۶۸- کیلوگرم و دارنده مدال طلای المپیک در آستانه رقابت‌های حساس مرحله پایانی گرندپری تکواندو در مسکو، زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد تا کار میرهاشم حسینی برای کسب سهمیه المپیک آسان‌تر شود.

خبرگزاری ایسنا: در فاصله ۸ روز مانده تا آغاز مرحله نهایی رقابت های گرندپری تکواندو در مسکو پایتخت روسیه به عنوان آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک، احمد ابوغاش اردنی و چهره شاخص وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندوی جهان که مدال‌های طلای المپیک ۲۰۱۶ و نقره و برنز جهان را در کارنامه خود دارد، به دلیل انجام عمل جراحی زانو حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

ابوغاش در حال حاضر با ۳۰۶ امتیاز در رتبه چهارم رنکینگ المپیکی وزن ۶۸- کیلوگرم جای دارد و میرهاشم حسینی چهره شایسته تکواندوی ایران نیز تنها با ۹ امتیاز کمتر در رده ششم رنکینگ جای گرفته است.

طلاییِ المپیک گرندپری مسکو را از دست داد

در پایان رقابت‌های فینال رقابت‌های گرندپری تکواندو در مسکو، نفرات اول تا پنجم ۴ وزن المپیکی موفق به کسب سهمیه المپیک خواهند شد. به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸/۸ امتیاز تعلق می‌گیرد.

طلاییِ المپیک گرندپری مسکو را از دست داد

آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج