۹۵۴۴۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عسگری: دو مدال طلا در یک ماه، مُزد زحماتم بود

نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی کاراته گفت: خوشحالم از اینکه باوجود دوری یک ماهه از خانواده و سختی‌های مسیر مسابقات با دو مدال طلا مزدم تلاش‌هایم را گرفتم.

خبرگزاری فارس: بهمن عسگری در گفت و گویی در مورد سطح فنی مسابقات لیگ جهانی پاریس اظهار داشت: مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس انصافا از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار بود. در پاریس تمام کاراته کاهای خوب دنیا حضور داشتند، همیشه میزبانی پاریس جزء‌ رقابت‌های سطح بالا محسوب می‌شود. در این رقابت‌ها شاهد بودیم که خیلی از نفراتی که در رنکینگ جهانی و المپیک جایگاه خوبی دارند، از گردونه مسابقات حذف شدند. این موضوع نشان می‌دهد که سطح فنی مسابقات خیلی بالا است.

وی افزود: ما هر چه به المپیک توکیو نزدیک‌تر می‌شویم کارمان سخت تر می‌شود و حریفان با شرایط بهتری در مسابقات حضور پیدا می‌کنند. همه حریفان جوان هستند و جویای نام و با انگیزه بالا در مسابقات حضور پیدا می‌کنند. ما از امروز باید خیلی بیشتر دقت کنیم و مثل همیشه با هدف پیش برویم.

عسگری پس از کسب مدال طلای مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس اظهار داشت: با تمام توان و دقت از ابتدا قدم به قدم جلو آمدیم و رقبا را یکی بعد از دیگری شکست دادیم و به فینال رسیدم؛ امروز رقیبم را که در رنکینگ شش المپیک قرار دارد، علاوه بر حکایت فرانسوی های حاضر در سالن موفق شدم او را شکست دهم و به مدال طلا برسم.

وی افزود: خوشحالم از اینکه باوجود دوری یک ماهه با دو مدال طلا مزدم تلاش‌هایم را گرفتم. با حمایت همسرم موفق به کسب نتایج خوبی در این بیست روز گذشته شدم، در این مدت حمایت خانواده، کادرفنی و مسئولان فدراسیون باعث شد که دو مدال طلا را بدست بیاورم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج