۱۲۳۷۳۷۷
۸۳
۸۳
پ

سفر به اسپانیا و بازدید از شهرهای بزرگ بارسلون و مادرید

سرزمین ماتادورها را بسیاری با گاوبازی‌های معروفش در میادین اصلی شهرها، بسیاری دیگر با تیم‌های فوتبال و بسکتبال مطرح و بسیاری دیگر با جاذبه‌های گردشگری آن می‌شناسند؛ آژانس رز آبی با ارائه مناسبب‌ترین قیمت ممکن تورها، سعی دارد تا در تعطیلات شما را تا این کشور بی‎نظیر همراهی کند. اگر می‎خواهید بیشتر با تور اسپانیا و جاذبه‎های گردشگری پرشمارش آشنا شوید و یا از شهرهای مادرید و بارسلون که مراکز اصلی تیم‌های فوتبال مطرح دنیا هستند بیشتر بدانید با در این مطلب همراه شوید.

تور مادرید سفری هیجان‌انگیز برای دوست‌داران فوتبال

پایتخت اسپانیا پُر است از اِلمان‌های زیبای بصری که از یک سو شما را به دنیای قدیم و آن معماری‌های با اصالت می‌برد و از سویی دیگر شما را به اروپای مدرن پیوند می‌زند؛ تور مادرید فرصتی بی‌نظیر است که به شما ثابت کند نام مادرید تنها پسوندی برای بهترین تیم فوتبال قرن نیست و بسیار فراتر از آن، می‌تواند در قلب و روح شما جاودانه شود.

تجربه جاذبه‌های گردشگری شهر مادرید با آژانس رز آبی

در سفر با آژانس رز آبی به قلب اسپانیا یعنی مادرید زیبا، می‌توانید ازجاذبه‌های متفاوت و دیدنی آن همراه عزیزانتان لذت ببرید. مادرید شهری است که هیچ‌گاه هیجان و زیبایی‌های آن را فراموش نخواهید کرد. در این قسمت معروف‌ترین جاذبه‌های مادرید را برای شما آورده‌ایم.

  • پارک رتیرو

پیاده‌روی در تعطیلات بهاری در پایتخت اسپانیا با آب‏وهوای دلپذیر در پارک رتیرو بسیار بیشتر از آن چیزی که بتوانید فکرش را بکنید لذت‌بخش است؛ پس از زمستان نسبتا طولانی در مادرید، مردم محلی و گردشگران علاقه‎ بسیار زیادی به قدم زدن در پارک‌ها و کوچه‌های خرید زیبای مرکز شهر و بازدید از قصر کریستال دارند و اگر یک‎بار آن را با سفر با تورهای آژانس رز آبی امتحان کنید به خوبی دلیلش را خواهید فهمید!

  • شکوفه‌‌های گیلاس در پارک Quinta de Los Molinos

وقتی صحبت از تعطیلات نوروز و فصل بهار می‌شود، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد شکوفه‌ها هستند و  پارک Quinta de Los Molinos  با شکوفه‌‌های گیلاس مکانی ایده‌آل برای گذراندن چندین ساعت و پیاده‌روی و عکاسی است؛ از دیگر پارک‌های معروف پایتخت که حتما در تور مادرید می‌تواند جذاب باشد نیز باید به کازا دِ کامپو اشاره کرد.

  • استادیوم سانتیاگو برنابئو

محال است فوتبالی باشید و دوست نداشته باشید استادیوم خانگی تیم فوتبال رئال مادرید را از نزدیک بینید؛ فرصتی که تور مادرید را شگفت‌انگیزتر از بسیاری از شهرهای دیگر می‌‎کند امکان تماشای فوتبال در یکی از بهترین ورزشگاه‌های جهان و بازدید از موزه پر از جام‌های قهرمانی و... خواهد بود. 

سفر به اسپانیا و بازدید از شهرهای بزرگ بارسلون و مادرید

  • پلازا مایور

پلازا مایور یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف پایتخت اسپانیاست که نمی‌توان مادرید را بدون آن تصور کرد؛ پلازا مایورال و بازدید یکی از مهم‌ترین میادین اروپا با نقاشی‌های دیواری شگفت‌انگیز، شما را به قلب تاریخ و حوادث و فتوحات پادشاهان و... خواهد برد.

  • Mercado de San Miguel

به هرحال در میان گردشگران هم طیف شکموها وجود داشته و معرفی یک مکان جذاب برای آن‌ها به اندازه‎ی مهم‌ترین میدان مادرید اهمیت دارد؛ Mercado de San Miguel کمی دورتر از پلازا مایورال قرار دارد و یکی از بازارهای قدیمی مادرید است که غرفه‎ها و رستوران‌های جذابش شما را مسحور خود خواهد کرد.

  • غروب خورشید در Puerta de Alcalá

هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از تماشای یک غروب زیبا درPuerta de Alcala  نیست و مطمئنا منظر‌ه‎ای که می‎بینید را تا سال‌ها به یاد خواهید داشت؛ تجربه‌ای که تنها تور مادرید آن را در اختیار شما می‌گذارد و اگر به پایتخت اسپانیا سفر نکنید آن را از دست خواهید داد!

همچنین از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر مادرید نیز می‌توان به Malasaña، Chueca، Centro de Arte Reina Sofía، هتل ریو پلازا و اینترکانتیننتال مادرید اشاره کرد.

تور بارسلون سفری پر از شگفتی به شهر کاتالان‌ها

شهر بارسلون را نمی‌توان بدون تیم فوتبالش با آن سبک تیکی تاکا و هنرنمایی‎های «لیونل مسی» در مستطیل سبز، سواحل رویایی و بی‎نظیر و همچنین اندیشه‌های جدایی‌طلبانه مردمانش به یاد آورد؛ اما تور بارسلون با بازدید از جاذبه‌های توریستی به شما ثابت خواهد کرد که شهر کاتالان‌ها تنها به این سه موضوع محدود نشده و با داشتن دریایی از مناطق زیبا و دوست‌داشتنی، می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد بهترین خاطره‌‎ها برای شما باشد.

بهترین جاذبه‌های بارسلون کدامند؟

جاذبه‌های این شهر آن‌قدر متنوع هستند که نام بردن از همه آن‌ها در این مطلب نخواهد گنجید. در ادامه تعدادی از معروف‌ترین جاذبه‌های شهر زیبای بارسلونا را معرفی کرده‌ایم.

  • ساگرادا فامیلیا

اگر تا به حال تجربه حضور در تور بارسلون را داشته باشید، به خوبی می‌دانید که کلیسای ناتمام جامع مقدس که توسط آنتونی گائودی طراحی شده مهم‌ترین جاذبه گردشگری این شهر است و اگر هم تنها چند کلیپ از زیبایی‌های این شهر در یوتیوب دیده باشید حتما تبن مکان تاریخی را دیده‌اید؛ کلیسای ساگرادا فامیلیا که احتمالا در سال ۲۰۲۶ تکمیل شده و بیش از پیش گردشگران سرتاسر دنیا را به خود جذب می‌کند و آن‏ها را بیشتر شگفت‎زده خواهد کرد.

  • پارک گوئل

نیمکت‌های موزاییک از نمادهای پارک گوئل هستند، پارکی که هرساله هزاران گردشگر را جذب خود کرده و خود را در لیست جذابیت‎های این ایالت قرار داده است؛ البته ناگفته نماند که بازدید از این پارک پیش از این رایگان بود اما اکنون باید از قبل بلیط خریداری کنید؛ چرا که در هر ساعت تعداد محدودی اجازه بازدید را خواهند یافت.

  • ورزشگاه نیوکمپ باشگاه بارسلونا

ورزشگاه نیوکمپ باشگاه فوتبال بارسلونا که پس از قرارداد اسپانسری تازه باشگاه، اسپاتیفای نیوکمپ هم لقب گرفته، بهشت فوتبال‌دوستانی خواهد بود که به شهر بارسلون سفر کرده‌اند.

بازدید از اتاق‌های رختکن، جام‌ها و بخش‌های مختلف ورزشگاه و آشنا شدن با تاریخ پرافتخار بلوگرانا برای همگان جذاب خواهد بود اما برای عاشقان فوتبال، یک سفر رویایی است!

  • Casa Battló

Casa Battló یک ساختمان خاص با آپارتمان‌هایی که توسط طراح مشهور آنتونی گائودی طراحی شده و کاملاً می‌تواند به عنوان نمادی از سبک مدرنیسم کاتالان به شمار رود؛ نمای کلی خانه براساس افسانه جورج و اژدها در نظر گرفته شده و مطمئنا جزئیات، رنگ‎ها و موزاییک‎های بسیار زیبا شما را شگفت زده خواهد کرد.

  • Casa Milà (La Pedrera)

باز هم یک جاذبه گردشگری دیگر که مسافران تور بارسلون را مجذوب خود خواهد کرد و باز هم نام آنتونی گائودی به عنوان طراح در این مکان می‌درخشد! گویا این طراح متولد شده تا با آثارش بارسلون را به یکی از قطب‌های گردشگری اروپا تبدیل کند؛ گفتنی است که تراس پشت بام با دودکش‌های خاصCasa Milà (La Pedrera) که قطعا ارزش تماشای چند‌باره را خواهد داشت.

سفر به اسپانیا و بازدید از شهرهای بزرگ بارسلون و مادرید

  • موزه پیکاسو

اگر هم عاشق هنر و نقاشی هستید قطعا بازدید از موز‌ه‌‎ای به نام نقاش شهیر تاریخ، به وجد خواهید آمد؛ موزه پیکاسو با بیش از ۴۰۰۰ اثر هنری از پابلو پیکاسو که بخش مهمی از دوران زندگی خود را در بارسلون گذرانده، شما را به مرز جنون نزدیک خواهد کرد!

از دیگر جاذبه‌های شهر بارسلون برای گردشگران نیز می‎توان به لاس رامبلاس، پارک دِ مونتجوئیک و فواره جادویی آن، Palau de la Música Catalana،  دیدنی‎های محله گوتیک، بازار Boqueria، بیمارستان سنت پائو، قوس پیروزی بارسلونا، سانتا ماریا دل مار، صومعه پدرالبس، بنیاد خوان میرو بارسلونا، موزه دریایی، تله کابین Montjuïc و باغ وحش و آکواریوم اشاره کرد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج