adexo3
۱۲۶۸۵۳۸
۳۵۳
۳۵۳
پ

لمس زندگی در شهر پر هیاهو و همیشه بارانی رشت

یکی از خوش آب و هوا ترین شهرهای شمالی، شهر دیدنی رشت است. بارش‌های وقت و بی‌وقت رشت حتی در تابستان و عطر خاک باران‌خورده، حس و حال سرزندگی و شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. آوازه این شهر شمالی نه تنها در ایران بلکه تا آن سوی مرزها نیز رفته است و از آن به عنوان شهر غذاها و مزه‌ها در سازمان یونسکو یاد می‌کنند.

 

لمس زندگی در شهر پر هیاهو و همیشه بارانی رشت

ترکیبی از صدای باران و موسیقی آنچنان لذتی دارد که هرجایی نمی‌توان پیدا کرد. باران‌های گاه و بی‌گاه، آب و هوای مطبوع، لذت گشت و گزار در خیابان ها و یک شکم‌گردی بی‌نظیر، رشت را به یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران تبدیل کرده است. در این شهر، دریا و جنگل و تاریخ و تمدن ایران را در کنار یکدیگر خواهید دید. اگر قصد سفر دارید، این بار مسیرتان را به سمت رشت، مرکز گیلان تغییر دهید و یک سفر متفاوت که تا ابد خاطره اش در ذهنتان خواهد ماند را تجربه کنید. 

اجاره ویلا در شمال نسبت به سایر اقامتگاه‌های شهرهای دیگر متفاوت است. برخی از این ویلاها در دل جنگل با منظره ای از سرسبزی بی‌نهایت و برخی در نزدیکی دریا قرار گرفته‌اند و آرامش و لذت بردن از سفرتان را دو برابر خواهد کردند؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود نسبت به اجاره یکی از آنها اقدام کنید.

بازدید از کاخ گلستان یکی از زیباترین آثار تاریخی تهران

لمس زندگی در شهر پر هیاهو و همیشه بارانی رشت

تهران به عنوان پایتخت ایران، تحولات و سرگذشت‌های بسیار زیادی را به چشم خود دیده است. ساخت و ساز و معماری در این شهر مانند سایر شهرهای تاریخی ایران، رشد چشم‌گیری داشته است. یکی از معروف‌ترین و زیباترین اثرهای تاریخی تهران، کاخ گلستان است. این کاخ در مکانی قرار گرفته است که در گذشته به عنوان مرکز اصلی اداره کشور به شمار می‌رفت.

اگر شما هم به تاریخ و مکان‌های قدیمی علاقه دارید، بازدید از این بنای ارزشمند در تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم. زیبایی و عظمت این بنای تاریخی به اندازه‌ای است که صرف کردن چند ساعت وقت در آن، ارزش بسیار بالایی خواهد داشت. با گشت و گذار در قسمت‌های مختلف کاخ گلستان به دانستنی‌های تاریخی شما اضافه خواهد داشت. قرار گرفتن در چنین جایی و حس کردن حال و هوای آن از نزدیک، لذت بیشماری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این کاخ تاریخی از قسمت‌های مختلفی از جمله ایوان تخت مرمر، تالار اصلی، موزه مخصوص، تالار برلیان، خلوت کریمخانی، عمارت شمس‌العماره، عکسخانه، تالار الماس و عمارت بادگیر تشکیل شده است. در دل هر کدام از این قسمت‌ها، تاریخ و رویدادهای مهمی پنهان شده است.

قدمت این کاخ قدیمی به حکومت زندیه برمی‌گردد و حکومت‌های دیگری از جمله قاجاریه و پهلوی نیز روزگاری را در این کاخ گذرانده‌اند. علاوه بر ارزش تاریخی بالای این کاخ، ابزارآلات مورد استفاده پادشاهان مختلف نیز در این مکان نگهداری می‌شوند؛ بنابراین شما می‌توانید هنگام بازدید از این مجموعه، این ابزارها را از نزدیک ببینید.

بازدید از کاخ گلستان در چهار فصل تهران، لطف دیگری دارد. چرا که این باغ با محوطه سرسبز خود چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید با اجاره روزانه خانه در تهران از مکان‌های تاریخی پایتخت دیدن کنید. همچنین می‌توانید با اجاره سوئیت در تهران یک اقامت اقتصادی داشته باشید و در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید.

جریان زندگی در شهر همیشه بارانی رشت

لمس زندگی در شهر پر هیاهو و همیشه بارانی رشت

بنابراین در صورت سفر به رشت پیشنهاد می‌کنیم که لذت خوردن غذاهای محلی رشت را از دست ندهید. چرا که بدون امتحان کردن این غذاها، سفر شما تکمیل نخواهد شد. از جمله خوشمزه‌ترین غذاهای شمالی می‌توان به کباب ترش، شوید قرمه، میرزاقاسمی، واویشکا، ترش وال، مرغ ترش، غوره مسما، فسنجان، کال کباب و... اشاره کرد. خوردن این غذاها در کنار چاشنی‌های رشتی مانند اشپل ماهی، زیتون پرورده، ماهی شور، دلال و... عطر و طعم متفاوتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر می‌خواهید که غذاهای خوشمزه و خوش طعم گیلانی را در بهترین رستوران‌های این شهر سرو کنید، رستوران محرم، رستوران پلاکباب رشت، رستوران شور کولی و... را به شما پیشنهاد می‌دهیم. البته برای سرور غذا در این رستوران‌ها باید چند دقیقه‌ای را در صف طولانی منتظر بمانید.

بازدید از جاذبه‌های گردشگری رشت بخش هیجان‌انگیز این سفر خواهد بود. از جمله جاذبه‌های گردشگری رشت می‌توان به میدان شهرداری، موزه میراث روستایی گیلان، بلوار گلسار، پارک جنگلی سراوان، دریاچه سقالکسار، باغ محتشم رشت، تالاب عینک، پارک ملت رشت، جاده سراوان فومن، گوهر رود، آرامگاه میرزاکوچک خان جنگلی، مسجد صفی رشت، بقعه‌ی دانای علی، خانه ابریشمی رشت، سبزه میدان رشت و... اشاره کرد.

بازارگردی در مراکز خرید رشت و گشت و گذار در بازارهای محلی آن، بخشی دیگر از لذت سفر به این شهر شمالی است. شما می‌توانید در بازارهای محلی رشت انواع صنایع دستی رشت و غذاهای محلی و ترشی‌های وسوسه‌انگیزی را پیدا کنید.

برای دیدن این همه زیبایی و لذت بردن از طبیعت سرسبز و آب و هوای تمیز رشت اجاره ویلا رشت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این شهر به دلیل گردشگر پذیر بودن، مشکلی بابت مکان اقامتی خود نخواهید داشت. اما رزرو جا قبل از سفر به شما کمک می‌کند تا سفر آرام و راحتی را تجربه کنید. برای این منظور می‌توانید با مراجعه به سایت شب و دیدن انواع سوئیت‌ها، مکان اقامتی مناسب خود را رزرو کنید و اوقات خوشی را در این شهر تجربه کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج