اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۰۳۸۳
۱ نظر
۵۰۴۲
۱ نظر
۵۰۴۲
پ

هتل هایی که متخصصان فشن طراحی کرده اند

این هتل ها نیز مانند ده ها هتل لوکس دنیا هستند با این تفاوت که دست ها و فکرهای خلاق هنرمندان و کارشناسان فشن و مد آنها را بوجود آورده اند و مهر و امضای این طراحان مشهور بر سوئیت ها و گردشگاه های مجللی مانند موارد زیر خورده است.

هتل هایی که متخصصان فشن طراحی کرده اند

برترین ها: این هتل ها نیز مانند ده ها هتل لوکس دنیا هستند با این تفاوت که دست ها و فکرهای خلاق هنرمندان و کارشناسان فشن و مد آنها را بوجود آورده اند و مهر و امضای این طراحان مشهور بر سوئیت ها و گردشگاه های مجللی مانند موارد زیر خورده است. از نیویورک سیتی تا پاریس، لندن تا بالی، طراحان نخبه فشن دست بکار شده و دکوراسیون داخلی این هتل ها را طراحی کرده اند و تختخواب و روتختی، آثار هنری و تابلوها، مبلمان و اسباب و اثاثیه دیگر اتاق های این هتل ها را با سلیقه و سبک شخصی خود انتخاب کرده اند.

۱۰. کریستین لاکروآ، طراح هتل پُتی مولَن (Hotel du Petit Moulin)، پاریس

هتل پتی مولن ۱۷ اتاق و سوئیت دارد که همه آنها توسط طراح فشن فرانسوی، کریستین لاکروآ، طراحی و دکوره شده اند. جالب تر اینکه در دریایی از اتاق زیبا و رنگارنگ هیچ دو اتاقی در این هتل پاریسی شبیه هم نیستند. لاکروآ هر اتاق و سوئیت را طوری طراحی کرده که داستان و ماجرای خودش را داشته باشد و به همین دلیل است که بعضی اتاق ها حالت روستایی شیک و بعضی دیگر حالت مدرن و باکلاس دارند. این هتل شیک در قلب منطقه ۱۶ پاریس (باکلاس ترین محله پاریس) قرار گرفته و به کافه ها و بوتیک های باپرستیژ نزدیک است. یک شب اقامت در هتل پتی مولن حدوداً ۲۱۵ یورو به بالا برایتان هزینه دارد.

هتل هایی که متخصصان فشن طراحی کرده اند

۹. آرمانی هتل (Armani Hotel)، دبی

آرمانی هتل که در برج الخلیفه (بلندترین ساختمان دنیا) قرار گرفته است، طراحی ساده ولی شیک و راحتی دارد که مشخصه این برند است. ۱۶۰ اتاق شیک که به رنگ های زغالی، مشکی و کرم دکوره شده اند، تنها جاذبه های این هتل نیستند و انتخاب های مهمانان با ۸ رستوران با غذاهای مدیترانه ای، هندی، ایتالیایی و ... نامحدود است. قاعدتاً این هتل بدون وجود بوتیک آرمانی بی معنا خواهد بود و مهمانان می توانند در تنها بوتیک آرمانی در دبی، کلکسیون اکسسوارهای جورجیو آرمانی پریوه را خریداری کنند. همچنین مهمانان می توانند از مرکز اسپا و فیتنس ۱۲۰۰۰ فوت مربعی مدرن این هتل استفاده کنند.

هتل هایی که متخصصان فشن طراحی کرده اند

۸. ویلاهای طراحی شده توسط رالف لورن در خلیج مونتگو، جامائیکا

اتاق ها و ویلاهای خصوصی رو به اقیانوس در مجموعه ویلاها و هتل راند هیل (Round Hill Hotel and Villas) در جامائیکا همه توسط رالف لورن طراحی شده اند و به همین دلیل است که همه آنها ساده، کلاسیک و فوق لوکس هستند. با پالت های رنگی تمیز و باطراوتی که آبی اقیانوس را در پنجره های بزرگ منعکس می کنند، این طراح سعی کرده تا سادگی را در کل دکور پیاده کند، ولی در عین حال فضایی خاص بسازد. در این هتل کاغذ دیواری های صدفی یا حوله های عجیب و غریب نمی بینید. در عوض چوب های تیره رنگ، پارچه های طرح دار و کمی سبک دریایی مشاهده می کنید.

هتل هایی که متخصصان فشن طراحی کرده اند

۷. مزون موسکینو (Maison Moschino)، میلان

دلتان می خواهد با لباس شب خوابتان ببرد؟ خب باید بگوئیم که در مزون موسکینو واقع در شهر میلان این امکان وجود دارد. ۱۶ اتاق این هتل همه دارای سبک و موضوع خاص خود هستند، برای مثال در اتاقی به نام "زندگی بستری از گل های رز است" گلبرگ های رز را همه جا مشاهده می کنید، از لوستر گرفته تا روتختی و ملحفه های رزی شکل. این هتل خاص درست مانند برند آن، متفاوت و جادویی و تخیلی است و برای افرادی مناسب است که می خواهند فشن و سرگرمی و تخیل را در شهری مانند میلان با هم داشته باشند.

هتل هایی که متخصصان فشن طراحی کرده اند

۶. فیلیپ تریسی طراح جی هتل (The g Hotel)، گالوی سیتی، ایرلند

تریسی که سازنده کلاه های زنانه است و برای ستاره هایی همچون لیدی گاگا و ویکتوریا بکهام و همچنین خانواده سلطنتی بریتانیا کلاه طراحی کرده، دکوراسیون داخلی جی هتل را نیز طراحی نموده است. باید بگوئیم که لابی تمام نقره ای این هتل بسیار شیک است و حالت مدرن دارد. این هتل ۱۰۳ اتاق خنثی و آرامش بخش برای مهمانان دارد که به رنگ ها و پارچه های زیبا با رنگ های گرم دکوره شده اند. ولی بعضی از بخش های هتل آنقدرها هم جالب نیستند. یکی از سه لژ این هتل به رنگ صورتی و فوشیای پررنگ با صندلی های طرحدار و سفارشی جسورانه ای دکوره شده که قالی کف آن مارپیچی سیاه و سفید است. در کل این هتل بسیار شکوهمند است و حالت خاص و منحصر بفردی دارد.

هتل هایی که متخصصان فشن طراحی کرده اند

۵. دایان فون فورستنبرگ طراح سوئیت گراند پیانو در کلاریجز (Claridge's)، لندن

این طراح که با طراحی پیراهن های زیبا و شیک معروف شد، یکی از طراحان سوئیت گراند پیانو در هتل کلاریجز لندن است و اتاقی که در تصویر می بینید فقط یکی از ۲۰ اتاقی است که او امضای DVF خود را بر آن زده است. این فضا آمیزه ای از جسارت و راحتی است و روتختی، پرده ها و پارچه های سبک فون فورستنبرگ آن به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند و پتوهای کشمیر و عکس های شخصی دایان از سفرهایش به نقاط مختلف دنیا، دیوارها را آراسته اند. ولی زیبائی این سوئیت به همینجا ختم نمی شود و پیانو بزرگ و شیکی با جلوه های مرمری و اکسسوارهای شیشه ای مورانو آن را تکمیل کرده اند.

هتل هایی که متخصصان فشن طراحی کرده اند

۴. سوئیت های کارل لاگرفلد در هتل دو کریون (Hôtel de Crillon)، پاریس

با آنکه این سوئیت ها هنوز تکمیل نشده اند (زیرا کل هتل هنوز در دست نوسازی است) ولی دو آپارتمان بزرگی که قرار است توسط مدیر بخش خلاقیت برند شنل یعنی کارل لاگرفلد طراحی شوند، مهمانان را هیجانزده می کنند. البته این اولین تلاش لاگرفلد برای طراحی هتل نیست. مهمترین طراحی اتاق هتل او در سال ۲۰۱۱ بود که او اتاقی سراسر ساخته شده از ۱۰ تن شکلات با همکاری بستنی مگنوم طراحی کرد. قطعاً طراحی او برای هتل دو کریون آخرین طراحی او نخواهد بود. هتل دو کریون قرار است در سال ۲۰۱۵ بازگشائی شود.

هتل هایی که متخصصان فشن طراحی کرده اند

۳. سوئیت دیور در سنت رجیس (St. Regis)، نیویورک

دوازدهمین طبقه هتل سنت رجیس واقع در مرکز منهتن، تکه ای از برند دیور قرار گرفته است. این سوئیت که رو به سوی نیویورک سیتی (خیابان پنجم و خیابان پنجاه و پنجم) است، به رنگ های خاکستری و خنثی و گچبری های پیچیده و مبلمان فرانسوی مزین است. اگر زرق و برق را به استایل ترجیح می دهید می توانید در سوئیت تیفانی این هتل بمانید. اتاق ناهارخوری آن با جواهرات لوکس مختص تیفانی به رنگ آبی دکوره شده اند.

هتل هایی که متخصصان فشن طراحی کرده اند

۲. بولگاری ریزورت (Bulgari Resort)، بالی

بولگار ریزورت واقع در بالی با مناظر ساحلی اش بسیار زیبا و طبیعی است. این گردشگاه که در گوشه جنوبی شبه جزیره جیمباران قرار دارد، در محاصره اقیانوس هند است. از لحاظ زیبائی، باید گفت که ظاهر این گردشگاه آمیزه پرنشاطی از سبک سنتی بالی و سبک ایتالیایی است که به لطف ریشه رومی این برند است. طرفداران بولگاری می توانند در بوتیک بولگاری به خرید بپردازند و آنهایی که به دنبال صنایع دستی و هنری هستند می توانند هدیه ها و سوغاتی های هنری ملهم شده از جزیره، مجسمه های سفالی، پارچه های دستباف، جواهرات بالی و آنتیک های باارزش خریداری کنند.

هتل هایی که متخصصان فشن طراحی کرده اند

۱. پالاتزو ورساچه (Palazzo Versace)، ساحل طلایی استرالیا

این هتل لوکس و پر زرق و برق امضای ورساچه خورده است. ۲۰۰ اتاق و ۷۵ آپارتمان مستقل همراه با سه رستوران، اسپا و سالن ورزش همه و همه با برند ورساچه هستند. مبلمان باشکوه، چینی آلات ظریف، پارچه های زیبا و محصولات برند ورساچه برای سرویس بهداشتی همه به این هتل هویت داده اند. اگر هم یادتان رفت که این هتل چه برندی دارد، لوگوی مدوسای این برند روی سنگفرش ورودی و روی همه چیز هتل حتی ظروف کریستال دیده می شود. حتماً به بوتیک جیانی ورساچه سر بزنید.

هتل هایی که متخصصان فشن طراحی کرده اند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      Ey khodaaaaaa

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج