۱۰۰۸۸۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

شروع پروازهای هواپیمایی قطر به فیلادلفیا

فیلادلفیا ، ایالات متحده آمریکا – اولین پرواز هواپیمایی قطر در صبح روز ۲ آپریل ۲۰۱۴ در فرودگاه بین المللی فیلادلفیا (PHL) ، پنجمین مقصد این هواپیمایی در ایالات متحده - به زمین نشست.

شروع پروازهای هواپیمایی قطر به فیلادلفیا




شروع پروازهای هواپیمایی قطر به فیلادلفیا
پروازهای روزانه از دوحه به فرودگاه بین المللی فیلادلفیا (PHL)
پنجمین مقصد این هواپیمایی در ایالات متحده آمریکا

فیلادلفیا ، ایالات متحده آمریکا - اولین پرواز هواپیمایی قطر در صبح روز ۲ آپریل ۲۰۱۴ در فرودگاه بین المللی فیلادلفیا (PHL) ، پنجمین مقصد این هواپیمایی در ایالات متحده - به زمین نشست.
با شروع پرواز های روزانه هواپیمایی قطر از دوحه - پایتخت کشور قطر - به فیلادلفیا ، شمار پروازهای این شرکت در شبکه رو به رشد خود به 137 مقصد می رسد.
در حال حاضر این هواپیمایی ۳۵ پرواز مسافری در هفته به صورت روزانه از دوحه به نیویورک ، واشینگتن دی سی ، شیکاگو ، هیوستون و فیلادلفیا دارد.
پرواز شماره QR 727 در مراسمی باشکوه در فرودگاه بین المللی و با حضور مقاماتی چون آقای اکبر الباکر - مدیر ارشد اجرایی هواپیمایی قطر ، شهردار فیلادلفیا - آقای مایکل آ. نوتر و مدیر ارشد اجرایی فرودگاه بین المللی فیلادلفیا -آقای مارک گله ، مورد استقبالی گرم قرار گرفت.

شروع پروازهای هواپیمایی قطر به فیلادلفیا

این اولین پرواز، مسافرینی چون خبرنگاران بین المللی و مدیران اجرایی هواپیمایی قطر ، از جمله آقای اکبر الباکر را به همراه داشت. پروازهای صبح هنگام این مسیر جدید ، امکان دسترسی مسافرین آمریکا را با برنامه پروازی کاملا جدید به سراسر شبکه پروازی گسترده این شرکت در خاور میانه، آفریقا، هند و خاور دور را فراهم می آورد.
مقامات شهر فیلادلفیا و هواپیمایی قطر طی سخنرانی های مراسم افتتاحیه به نقش مهم این پروازها در اقتصاد آمریکا اشاره کردند. " اجازه می خواهم از همین جا از مردم شهر فیلادلفیا و مقامات این شهر برای همکاری آنها با هواپیمایی قطر برای راه اندازی پروازهای جدید به این شهر زنده تشکر کنم. " نقل از آقای اکبر الباکر.

"از امروز فیلا دلفیا به شبکه پروازی ما در آمریکای شمالی )نیویورک ، واشینگتن دی سی ، هیوستون ، شیکاگو و مونترال) می پیوندد. " ایشان ادامه دادند :" این مقصد اولین و تنها مقصد در منطقه آمریکای شمالی با پروازهای صبحگاهی می باشد که برنامه پروازی کاملا جدیدی را برای مسافرین این منطقه به سراسر شبکه جهانی ما فراهم می کند. "
"فیلادلفیا یکی از مقاصد کلیدی برای مسافرت های تفریحی و تجاری به شمار می آید و فرودگاه فیلادلفیا یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های منطقه می باشد که سالیانه پذیرای 32.3 میلیون مسافر است. باعث افتخار ماست که با این شهر بزرگ همکاری می کنیم. "
پروازهای روزانه دوحه - فیلادلفیا با هواپیماهای بوئینگ B۷۷۷-۳۰۰ER با دو کابین بیزینس با ۴۲ صندلی و اکونومی با ۲۳۹ صندلی انجام می گیرد. این مدل هواپیماها با به کارگیری صفحه های نمایش پشت هر صندلی و امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰۰ برنامه های صوتی و تصویری روز دنیا را برای مسافرین فراهم می آورد.
هواپیمایی قطر طی17 سال فعالیت خود رشد بسیار چشمگیری داشته و امروزه با 131 فروند هواپیما به بیش از 130 مقصد سراسر اروپا، خاور میانه، آفریقا ، خاور دور و آمریکا پرواز می کند.
این هواپیمایی قصد دارد طی ماه های آینده مقاصدی چون : لارناکا - قبرس ) ۲۹ آپریل ( ، سابیها - ترکیه ) ۲۲ می ( ، ادینبرگ - اسکاتلند ) ۲۸ می ( ، میامی - ایالات متحده آمریکا ۱۰) ژوئن (، هانیدا - ژاپن ) ۱۸ ژوئن (، دالاس - ایالات متحده آمریکا ) ۰۱ جولای ( و جیبوتی - آفریقا ) ۲۷ جولای ( را به شبکه پروازی خود اضافه کند.


پروازهای روزانه دوحه - فیلادلفیا
حرکت از دوحه با پرواز QR۷۲۷ ساعت ۰۱:۰۵ - ساعت رسیدن به فیلادلفیا ۷:۵۵
حرکت از فیلادلفیا با پرواز QR728 ساعت 10:30 - ساعت رسیدن به دوحه 6:10 روز بعد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج