۱۰۱۲۳۴۶
۱۵۶۵۲۳
۱۵۶۵۲۳
پ

محتوای حمایت‌شده

هزینه تزریق چربی به صورت در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ + مراقبت های قبل و بعد از تزریق

روش‌های زیادی برای رفع چین و چروک و جبران افتادگی پوست وجود دارد. تزریق چربی به صورت می‌تواند یکی از موثرترین و بهترین روش‌ها برای جبران حجم از دست رفته چربی زیر پوست است. در این مطلب با مراحل و هزینه تزریق چربی به صورت آشنا شوید.

برترین‌ها: عوامل متعددی می‌توانند در گذر زمان منجر به پدیدار شدن چین و چروک، شل شدگی و افتادگی پوست شوند. تزریق چربی به صورت می‌تواند یکی از موثرترین و بهترین روش‌ها برای جوانسازی پوست و افزایش اعتماد به‌نفس افراد شود.

تزریق چربی به صورت راهی طبیعی و یک عمل جراحی بسیار کم تهاجمی برای برداشتن چربی از قسمتی از بدن که تجمع آن زیاد است و انتقال آن به صورت جهت بازیابی حجم از دست رفته‌ی صورت، دست، باسن و واژینال است. در این روش، با استفاده از تکنیک‌های مدرن لیپوساکشن، چربی به آرامی برداشته شده و سپس برای تزریق به صورت آماده می‌شود. تزریق به صورت، ظاهری بسیار طبیعی ایجاد می‌کند و امن‌ترین روش با ماندگاری بالا و هزینه بسار به صرفه نسبت به ژل ها، که امکان ایجاد واکنش آلرژیک یا پس زدگی و جابجا شدن زیر پوست را ندارد. تزریق معمولا در قسمت‌های تاخوردگی‌های بین بینی و لب‌ها، خطوط ماریونت (خطوط غم بین لب‌ها و چانه)، صای گونه‌ها، افتادگی فک و گودی‌های پای چشم‌ها انجام می‌شود.

هزینه تزریق چربی به صورت در سال 1403 چقدر است؟ + مراقبت های قبل و بعد از تزریق

برای مشاوره و نوبت دهی در کلینیک زیبایی اورانوس کلیک کنید.

تزریق چربی به صورت چیست؟

بالا رفتن سن موجب کاهش میزان تولید کلاژن و الاستین بدن می‌ گردد، از این رو چربی موجود در پوست کم حجم شده و چین و چروک‌ ها و منافذ پوستی به وجود می‌ آیند.از جمله روش‌‌های طبیعی و بادوام جوان سازی چهره تزریق چربی به صورت است.در این روش از بافت‌ های چربی دیگر بخش‌ های بدن افراد برای فرم دهی به صورت آنها استفاده می‌ شود.

عواملی که بر هزینه تزریق چربی به صورت موثر هستند کدامند؟

برای تخمین دقیق هزینه نهایی  تزریق چربی باید با عواملی که روی آن تاثیرگذار هستند آشنا شوید.به طور کلی می‌توان موارد زیر را عوامل تاثیرگذار در هزینه  تزریق چربی چربی دانست که به شکل جداگانه به آن‌ها می‌پردازیم:

هزینه تزریق چربی به صورت در سال 1403 چقدر است؟ + مراقبت های قبل و بعد از تزریق

هزینه معاینات و آزمایش های قبل عمل

معاینات و آزمایش های قبل عمل یکی از الزامات تزریق چربی است که باید به آن‌ها توجه داشته باشید.هزینه این اقدامات یکی از هزینه‌های اولیه عمل تزریق چربی است که می‌تواند هزینه نهایی تزریق چربی را تحت تاثیر قرار دهد.

حجم چربی مورد نیاز صورت

باید بدانیم که هزینه تزریق چربی به صورت واحدی محاسبه می‌شود و به ازای هر واحد چربی هزینه‌ها تغییر می‌کنند.در معاینات اولیه‌ی قبل از عمل میزان چربی مورد نظر برای شما توسط پزشک تعیین شده و هزینه عمل برای شما شفاف‌تر می‌شود.

مناطق تزریق چربی در صورت

میزان تزریق چربی در مناطق مختلف صورت متفاوت است و به طبع هزینه تزریق با توجه به میزان آن من متفاوت خواهد بود. به همین سبب نمی‌توانیم قیمت ثلبتی برای  تزریق چربی در صورت تعیین کنیم.

تعداد جلسات لازم برای تزریق چربی

در بسیاری از موارد  تزریق چربی در صورت طی یک جلسه به اتمام نمی‌رسد برای همین تعداد جلسات برای تزریق بیشتر خواهد شد.باید توجه داشت هرچه تعداد این جلسات بیشتر شود هزینه نهایی  تزریق چربی به صورت افزایش میابد.

دستمزد پزشک

دستمزد پزشک متخصص برای انجام  تزریق چربی به صورت یکی از عوامل تاثیرگذار در هزینه  تزریق چربی است.باید بدانیم  که دستمزد پزشک به عواملی مختلفی  از جمله میزان تخصص پزشک، تجربه ی پزشک، مشهور بودن پزشک و ... بستگی دارد.

هزینه دریافتی کلینیک‌

کلینیکی که برای تزریق چربی به صورت انتخاب می‌کنید روی هزینه نهایی تزریق چربی تاثیر مستقیم دارد.بدون شک  میزان هزینه دریافتی کلینیک، بستگی به عواملی همچون موقعیت مکانی کلینیک و  میزان اعتبارکلینیک خواهد داشت.

هزینه داروهای مورد نیاز

پزشک متخصص بعد از اتمام فرایند عمل داروهایی برای بیشتر شدن سرعت بهبودی برای شما تجویز می‌کند.خرید این داروها نیز می‌توانند هزینه تزریق چربی به صورت را افزایش دهد.

هزینه تزریق چربی به صورت در سال 1403 چقدر است؟ + مراقبت های قبل و بعد از تزریق

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۴

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

هزینه تزریق چربی به صورت در سال 1403 چقدر است؟ + مراقبت های قبل و بعد از تزریق

هزینه تزریق چربی به صورت

با در نظر گرفتن تمام عواملی که پیش‌تر به آن‌ها آشاره کردیم،هزینه تزریق چربی به صورت به شکل زیر تخمین زده شده است:

محل تزریق چربی هزینه
زیر چشم ۹۰۰.۰۰۰تا۱.۲۰۰.۰۰۰تومان
خط خند ۸۰۰.۰۰۰تا۱.۰۰۰.۰۰۰تومان
خط اخم ۹۰۰.۰۰۰تا۱.۲۰۰.۰۰۰تومان
گونه ۱.۰۰۰.۰۰۰تا۲.۰۰۰.۰۰۰تومان
پیشانی ۱.۰۰۰.۰۰۰تا۱.۵۰۰.۰۰۰تومان
چانه ۱.۰۰۰.۰۰۰تا۲.۰۰۰.۰۰۰تومان
شقیقه ۱.۰۰۰.۰۰۰تا۱.۵۰۰.۰۰۰تومان

لازم به ذکر است که برای اطلاع از هزینه پکیج تزریق چربی به صورت در کلینیک تخصصی اورانوس با شماره ۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶ تماس بگیرید.

مراحل انجام تزریق چربی به صورت چگونه است؟

تزریق چربی عملی کم تهاجمی است، اما چند مرحله دارد. اول از تکنیک‌های لیپوساکشن برای برداشتن چربی از ناحیه‌ای از بدن که از قبل مشخص شده، مثلا شکم، باسن یا ران استفاده می‌شود. این مرحله با استفاده از برش‌های بسیار ریزی انجام می‌شود که تقریبا هیچ جای زخمی به جا نمی‌گذارند. چربی برداشته شده کمی دستکاری شده و برای تزریق به صورت آماده می‌شود. سپس چربی با سرنگ های ریز و انسولین با ظرافت و دقت به خطوط و فرورفتگی‌های مد نظر تزریق می‌شود تا حجم دهی صورت بگیرد.

تزریق چربی به صورت برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق چربی به صورت جهت بازیابی حجم از دست رفته شرایطی دارد که باید طی جلسه‌ی مشاوره توسط پزشک ارزیابی شود. فرد باید سالم باشد و توقعات واقع گرایانه داشته باشد. تزریق برای کسی انجام می‌شود که چربی کافی برای برداشتن داشته و قبل از عمل، به وزن ثابتی رسیده باشد.

عمل تزریق به صورت معمولا برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که لیپوآتروفی را تجربه کرده باشند. در لیپوآتروفی، لایه‌ای از چربی‌های صورت که خطوط گونه‌ها و غبغب را تشکیل می‌دهند، از بین می‌رود. البته این جراحی می‌تواند مناطق خالی‌شده را پُر کرده و جذابیت خطوط کانتوری را به صورت بازگرداند.

هزینه تزریق چربی به صورت در سال 1403 چقدر است؟ + مراقبت های قبل و بعد از تزریق

کسی که اقدام به تزریق می‌کند نباید سیگاری باشد. ضمنا حتی برش‌های ریز هم می‌توانند مشکلاتی برای افرادی که بیماری‌های خاصی دارند ایجاد نماید، مثلا دیابت کنترل نشده یا اختلالات خود ایمنی. همچنین سلامت قلب و ریه و داشتن فشار خون نرمال نیز مهم است.

تزریق چربی به صورت چرا و چطور موثر است؟

سلول‌های چربی اغلب ذاتا بینهایت ظریف و حساس‌اند و فقط به تامین خونی که می‌شوند وابسته‌اند. وقتی سلول‌های چربی دوباره به بدن‌تان تزریق می‌شوند، به زندگی خود ادامه می‌دهند، زیرا تامین خون بدن می‌تواند رشد دوباره را به این سلول‌ها را برگرداند.

برای تزریق چربی به صورت چه اندازه چربی لازم است؟

مقدار چربی مورد نیاز برای تزریق چربی به صورت تا حدود زیادی بستگی به ناحیه‌ی مورد درمان و مقدار چربی که در حال حاضر در بدن‌تان موجود است دارد. اگر شما چربی زیادی در بدن خود داشته باشید، جراح راحت‌تر می‌تواند چربی مورد نیاز را جمع کرده و آن را برای تزریق آماده کند. اما اگر چربی بدن‌تان کم باشد، جراح احتمالا توصیه می‌کند پیش از عمل، روش‌هایی برای افزایش وزن در پیش بگیرید.

هزینه تزریق چربی به صورت در سال 1403 چقدر است؟ + مراقبت های قبل و بعد از تزریق

چگونه باید برای عمل تزریق چربی به صورت آماده شوید؟

طی اولین جلسه مشاوره، پزشک جراح لیستی از کار‌هایی که باید چند روز یا چند هفته پیش از عمل انجام دهید به شما خواهد داد. اگر سیگاری باشید، باید دست کم شش هفته قبل از عمل سیگار را ترک کنید تا ریسک عوارض جانبی را کمتر کرده و زودتر التیام پیدا کنید. همچنین به شما توصیه می‌شود مصرف آسپرین و دیگر دارو‌هایی را که احتمال خونریزی را افزایش می‌دهند قطع کنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق چربی صورت

  • سر خود را به صورت طولانی مدت به سمت پایین خم نکنید
  • داروهای ضد التهاب ، آنتی بیوتیک ها و داروهای ضد درد تجویز شده توسط پزشک را سروقت مصرف کنید
  • از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید ، حمام کردن های طولانی و استفاده از فضاهای گرم بپرهیزید
  • از مصرف دخانیات پرهیز کنید.
  • به عضلات صورت فشار وارد نکنید.

مشاوره تزریق چربی به صورت

هر روشی برای جوانسازی پوست و بازیابی حجم صورت، نیاز به مشورت و مطرح کردن هدف شخصی از درمان با یک متخصص زیبایی دارد. پزشک متخصص می‌تواند ساختار صورت شما و فرایند افزایش سن‌تان را بررسی کرده و گزینه‌های درمانی را به شما پیشنهاد بدهد. این مشاوره‌ها بی‌اندازه مهم هستند، چون شما باید به چیزی که می‌خواهید برسید و قبل از انتخاب، هر سوالی دارید از پزشک‌تان بپرسید.

مدت زمان لازم برای انجام این روش تقریبا ۲ ساعت می‌باشد. تزریق چربی داخل اتاق عمل استریل با لوازم و پک استریل و یکبار مصرف انجام‌ می‌شود در نتیجه مشکلی برای فرد ایجاد نخواهد شد.

آیا نتیجه‌ی تزریق چربی به صورت دائمی است؟

پزشک جراح، طی عمل تزریق چربی معمولا صورت را با چربی بیشتری پُر می‌کند تا جای خالی سلول‌های چربی که باقی نخواهند ماند جبران شود. یعنی یک سری از سلول‌های چربی بعد از تزریق به صورت، توسط بدن جذب می‌شوند و در ناحیه‌ی مورد نظر باقی نمی‌مانند. این کار پزشک باعث می‌شود سلول‌های سالم کافی برای تامین خون در ناحیه باقی مانده و نتیجه دائمی‌تر شود.

هزینه تزریق چربی به صورت در سال 1403 چقدر است؟ + مراقبت های قبل و بعد از تزریق

هزینه تزریق چربی به صورت

هزینه تزریق چربی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • قسمتی از بدن که از آن چربی گرفته می‌شود.
  • حجم چربی مورد نیاز
  • دستمزد پزشک 
  • هزینه کلینیک

منابع:emoryhealthcare ، rsingermd 

هزینه تزریق چربی به صورت در سال 1403 چقدر است؟ + مراقبت های قبل و بعد از تزریق

کلینیک زیبایی اورانوس - با مجوز رسمی وزارت بهداشت

جدیدترین روش تزریق چربی به روش بایوفت و نانوفت در کلینیک تخصصی اورانوس

برای مشاوره و نوبت دهی کلیک کنید.

هزینه تزریق چربی به صورت در سال 1403 چقدر است؟ + مراقبت های قبل و بعد از تزریق

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۴

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

هزینه تزریق چربی به صورت در سال 1403 چقدر است؟ + مراقبت های قبل و بعد از تزریق

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

clinic.oranus@

هزینه تزریق چربی به صورت در سال 1403 چقدر است؟ + مراقبت های قبل و بعد از تزریق

جنت آباد جنوبی، میدان چهارباغ، مجتمع سبز، پلاک ۱۴۸، طبقه ۵، واحد ۶۳

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج