اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۴۴۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

عکس: کوچک‌ تر‌ین اسیر سوری

به تازگی پایگاه‌های اجتماعی اینترنتی گروه‌های مسلح سوری با افتخار تمام تصویری از کوچک‌ترین اسیر خود در منطقه «ریف شمالی لاذقیه» را منتشر کردند که با موج گسترده‌ای از انتقادات مواجه شد.

خبر آنلاین: به تازگی پایگاه‌های اجتماعی اینترنتی گروه‌های مسلح سوری با افتخار تمام تصویری از کوچک‌ترین اسیر خود در منطقه «ریف شمالی لاذقیه» را منتشر کردند که با موج گسترده‌ای از انتقادات مواجه شد.

همان طور که در تصویر مشاهده می‌شود، کوچک‌ترین اسیر گروه‌های مسلح تروریستی کودک خردسالی است که بیش از ۲ تا ۳ سال ندارد و آنگونه که در تصویر آمده او بر زمین نشسته و لوله تفنگ چند تروریست به سوی وی نشانه رفته است.

این تصویر را یکی از صفحات اینترنتی سلفی تکفیری منتشر کرده و منتشر کننده آن در توضیح این عکس نوشته که وی از حامیان ارتش آزاد است و این «کوچک‌ترین اسیری است که از طوایف ارمن نزد ما وجود دارد».

انتشار این تصویر با جار و جنجال و واکنش‌های بسیار علیه این گروه‌ها و عناصر تروریستی مواجه شده و برخی نیز درباره درستی یا نادرستی آن ابراز تردید کرده‌اند.

فارس نیز آنچه را که در این خصوص منتشر شده در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد و قضاوت را به آنها می‌سپارد، اما یادآور می‌شود که این گروه‌ها و عناصر همان‌هایی هستند که در طول بیش از ۳ سال بحران سوریه از ارتکاب هیچ جنایتی علیه ملت سوریه به ویژه زنان و کودکان آن دریغ نکرده و بارها شاهد کشتارهای فجیع آنها در این خصوص بوده‌ایم.

عکس: کوچک‌ تر‌ین اسیر سوری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج