adexo3
۱۱۰۶۸۰۷
۱۲۸ نظر
۵۰۱۷
۱۲۸ نظر
۵۰۱۷
پ

محسن رضایی: حدود ۱۰هزار صفحه برنامه داریم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت کشور را دو قفله کرده و ان‌شاءالله امسال باید سال باز شدن این قفل‌ها باشد؛ قفل‌هایی که بر دست و پای مردم و کشور بسته شده است.

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت کشور را دو قفله کرده و ان‌شاءالله امسال باید سال باز شدن این قفل‌ها باشد؛ قفل‌هایی که بر دست و پای مردم و کشور بسته شده است.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست بسیج اساتید دانشگاه های تهران که با موضوع « الگوی حکمرانی و ایران ۱۴۰۰» برگزار شد، با اشاره به برخی مشکلات کشور گفت: ایران نباید از برخی کشورهای منقطه عقب بماند، ایران همیشه پرچم دار بوده و باید در ادامه هم همین‌گونه باشد.

*امسال باید سال گشایش در حکمرانی کشور باشد

رضایی تاکید کرد: امسال باید سال گشایش در حکمرانی کشور باشد، کشور را قفل کرده اند و این حیف است و امسال ان‌شاءالله باید سال گشایش و باز شدن قفل ها باشد. دولت کشور را دو قفله کرده و ان‌شاءالله امسال باید سال باز شدن این قفل ها باشد، قفل هایی که بر دست و پای مردم و کشور بسته شده است.

رضایی اضافه کرد: سال ۱۴۰۰ باید سال گشایش در حکمرانی کشور باشد. دولت تدبیر و امید فکر می کرد اگر قفل های خارجی را باز کند، قفل های داخلی خود به خود باز می شود. وقتی کلید را بالا بردند من می دانستم این کلید برای باز کردن قفل های داخلی نیست و من یک هزار تومانی را نشان دادم و گفتم این کلید، پول ملی ما را تحقیر می کند.

وی تاکید کرد: متاسفانه از بعد از دوران دفاع مقدس یک ریل گذاری جدیدی در فرهنگ و اقتصاد شکل گرفت و یک مدیریت جدیدی در اقتصاد و فرهنگ بوجود آمد و تحولاتی که در ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس بود، ادامه پیدا نکرد و نوعی بازگشت به گذشته در ایران شکل گرفت و این فرصت ها را از ما گرفت.

*باید تحول در فرهنگ را ایجاد کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما امروز به نقطه ای رسیدیم که باید تحول در فرهنگ را ایجاد کنیم. اقدام انقلابی رهبر انقلاب که تحت عنوان گام دوم صورت گرفت راه را برای ما روشن کرده اما متاسفانه هنوز در نیروهای انقلابی ما یک درک راهبردی درباره گام دوم انقلاب صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ و اقتصاد متحول شود، اظهار داشت: برادران انقلابی و بسیجی باید با شجاعت تمام یک مسیری را برای دعوت مردم به صحنه انتخابات داشته باشند. نباید اجازه دهیم دشمنان مشکلاتی را که درست کرده اند را گردن نیروهای انقلاب بیاندازند.

رضایی با بیان اینکه دولت ۱۴۰۰ اولین دولت دهه پنجم انقلاب و اولین دولت قرن جدید است، گفت: پرچم ها را بلند کنید، باید یک تحول بزرگ در اقتصاد و فرهنگ صورت بگیرد. مردم نباید اینقدر رنج و آزار ببینند. باید بورس را نجات داد، بانک و اقتصاد و معیشت مردم را باید درست کرد.

*باید یک دولت مردمی در سال 1400 شکل بگیرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باید یک دولت مردمی در سال ۱۴۰۰ شکل بگیرد. دولت شخصی و جناحی دیگر باید در کشور تمام شود. بس است هرچه مردم برای دولت های جناحی و شخصی هزینه دادند. مثل انقلاب مردمی و دفاع مردمی، دولت هم باید مردمی باشد.

رضایی با بیان اینکه ماهیت اقتصاد عدم تمرکز است، گفت: ما می توانیم از قانون اساسی استفاده کنیم و اختیارات رئیس جمهور به نمایندگانی در مناطق داده شود، چرا باید مردم سراسر کشور برای یک کار کوچک به تهران بیایند؟ فرهنگ هم باید مردمی باشد. باید مسئولیت و کار را دست مردم بدهیم و درست نظارت کنیم نه مانند الان که نظارت نیست.

محسن رضایی: حدود ۱۰هزار صفحه برنامه داریم

رضایی اظهار داشت: با همین اصناف و اتحادیه ها می شود بازار و قیمت را کنترل کرد، اما ارتباطی با آنها وجود ندارد! رانت خوارها دارند کشور را غارت می کنند. اجناس با ارز دولتی وارد شده ولی با ارز آزاد رسیده است! نظارت کجاست؟

ابزار و مدلهای جاسوسی عوض شده است

وی درباره نفوذ جاسوس ها در اقتصاد و برخی حوزه ها، گفت: آقایان دولتی چرا فکر می کنید نفوذ به همان سبک قدیم است؟ امروز ابزار و مدلهای جاسوسی عوض شده است. اینها باید پاکسازی شود. اگر دولت مردمی شکل بگیرد شما می بینید از همان ابتدا چه رانت خوارهایی بار خود را می بندند و می روند. چقدر دست های سواستفاده گر کوتاه می شود.

وی در پاسخ به سوال یکی از اساتید گفت: در دولت های اخیر یک گسست بین علم با فناوری و فناوری با صنعت و صنعت با زندگی مردم ایجاد شده است. اگر ثروت بخواهد در کشور بوجود بیاید باید این گسست ها برطرف شود.

گسست ها باید برطرف شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی امروز با شهرهای اطراف خود کمترین ارتباط را دارند و حداکثر ۱۰ درصد از بیکاری شهرهای اطراف را برطرف کردند و دیگر با زندگی مردم شهرهای اطراف ارتباطی ندارند در حالی که تمام منازل می‌توانند کسب و کارهای خانگی مرتبط با این شهرک های صنعتی را داشته باشند.

وی افزود: تصور کنید در یک شهرک صنعتی دو کارخانه لوازم خانگی وجود داشته باشد، قطعات مورد نیاز این کارخانه ها می تواند در منازل مردم تولید شود، زندگی مردم اینگونه با صنعت ارتباط پیدا می کند. بنابراین اولین تخصصی که باید حل شود گسست بین زندگی مردم با صنعت است.

رضایی اضافه کرد: گسست دوم گسست بین صنعت و فناوری است، اساتید و دانشجویان ما دارند به خارج از کشور می رود، آنجا فناوری تولید می کنند و این فناوری با یک قیمت بالایی به کشور وارد می شود! چرا ما از دانشگاه برای تولید فناوری استفاده نکنیم و استفاده آنها وارد صنعت نشود؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اولین کاری که ما در دولت مردمی می‌کنیم این است که این گسست ها را انشالله حل می کنیم، البته کارهای خوبی مانند پارک های علم و فناوری صورت گرفته است ولی همین پارک‌های علم و فناوری الان مشکلات جدی دارند و با دانشگاهها ارتباط کاملی ندارند یا مراکز رشد به وجود آمده اما بین پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد باید ارتباط برقرار باشد.

باید از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده کنیم

وی ادامه داد: باید شرایط ایجاد کرد که از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده کنیم تا انشالله اساتید و دانشجویان ما هم تمایل به خارج رفتن را نداشته باشند و از طرفی دانشجویان و اساتید عزیز ما هم که به خارج از کشور رفته اند، برگردند و از سرمایه علمی و فکری آنها که متعلق به همین ملت است در همین کشور استفاده شود.

با یک اقدام شتابزده دولت مواجه هستیم

رضایی با اشاره به اقدامات عجولانه دولت در ۶ ماه اول سال گفت: متاسفانه ما با یک اقدام شتابزده دولت مواجه هستیم که پیامد های آن در شش ماه دوم سال مشخص خواهد شد و دولت مردمی به محض استقرار در شهریورماه، باید تمام توانش را به کار بگیرد که در شش ماهه دوم سال اوقات مردم تلخ نشود. از این دولت هم می‌خواهیم که فقط به فکر خودش نباشد و ماه‌های آخر را کنترل کند.

وی افزود: همه ما باید بسیج شویم و نگذاریم تورم ادامه پیدا کند درباره کاهش قیمت ها هم دو نکته مهم وجود دارد، قیمت‌ها در کالاهایی که به صورت غیر واقعی بالا رفته را می توان کاهش داد و در برخی از کالاها هم باید قیمت را تثبیت کرد و جلوی تورم را باید گرفت تا قیمت‌ها مانند گذشته بدون کنترل و بدون مهار بالا نرود و قیمت ها در یک حد معقولی که هست تثبیت شود و مردم بتوانند برای خودشان برنامه‌ریزی کنند.

برای اقتصاد برنامه داریم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: درباره اقتصاد مردمی چه در سطح اقتصاد کشور، چه در سطح اقتصاد دولت، اقتصاد کسب و کارها و چه در سطح اقتصاد مردم برنامه وجود دارد. یعنی اینکه چه کنیم که در اقتصاد از برخی از کشورهای همسایه بیشتر از این عقب نیفتیم و از آنها جلو بزنیم.

رضایی گفت: یک اقتصاد هم اقتصاد دولت است که این همه استقراض کرده و غریب ۲۰۰ هزار میلیارد تومان دارد استقراض می کند، برای این هم باید برنامه پیاده کنیم که این برنامه طراحی شده است.

وی افزود: در حوزه اقتصاد کسب و کارها هم ما بسیاری از کارآفرینان خوب و باشخصیت را داریم که با حمایت از آنها می‌توانیم تولید را افزایش دهیم. اما عنصر چهارم اقتصاد مردمی است که همیشه از آن غفلت شده و در دولت‌های گذشته هم بیشتر غفلت شده، و ما برای این حوزه برنامه هایی داریم که ارائه خواهیم کرد.

خانواده داری و خانواده سازی را یک شغل خواهیم کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ما خانواده داری و خانواده سازی را یک شغل خواهیم کرد و دو ماموریت تربیت فرزندان ایران اسلامی و مسئله سلامت را به آن می دهیم تا نُرم سلامت را در ایران آنقدر بالا ببریم که در مقابل یک کرونا اینگونه با مشکلات متعددی مواجه نشویم.

رضایی تصریح کرد: فعالیت خانم هایی که در این دو مسئولیت در خانه کار کنند شغل محسوب خواهد شد و دولت مردمی باید به آنها حقوق بدهد.

وی تاکید کرد: اقتصاد دولت واقعا اقتصاد عجیب و غریبی شده، مالیات و پول نفت که توسط دولت خورده می شود استقراض هم که کرده و دست در جیب مردم هم که می کند. برای این هم ما برنامه داریم.

رضایی با بیان اینکه ما برای اقتصاد کل کشور برنامه داریم، اظهار داشت: در ایران باید آمایش سرزمینی درست کنیم، یعنی از پتانسیل های اقلیمی و فرهنگی درست استفاده شود. قابلیت های عظیم و متنوعی در کشور وجود دارد که باید برای اینها تقسیم کار ملی صورت گیرد، به گونه ای که ذوب آهن را نبریم کنار زاینده رود و زاینده رود خشک شود! و یا اینکه هنرهای دستی میلیاردی اصفهان پول ندهند که بزرگ‌ترین صنعت ۴۰۰- ۵۰۰ ساله ما دارد از بین می رود. برنامه اینها مفصل است که در انتخابات ۹۲ حدود ۳۰۰۰ خورده صفحه شده بود و الان حدود ۱۰ هزار صفحه این ها را درآورده ایم که انشاء‌الله در دولت مردمی چه ما باشیم و چه هر کس دیگر اجرا خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جوانان و بانوان دو قشر تاثیرگذاری هستند که عملاً در ۳۰ سال گذشته به حاشیه رفتند. در مسئولین کشور اگر بخواهند از این دو قشر استفاده کنند در مرحله اول باید به آنها اعتقاد داشته باشند، به اینکه اینها می توانند نقش آفرینی داشته باشند. اگر باورها درست شود مشکل حل می شود. این مانع مهمترین مانع در استفاده از جوانان و بانوان در کشور است.

وی تاکید کرد: مانع دوم مسئله میدان دادن و سبک به کارگیری جوانان است ما فوت و فن خاصی برای استفاده از جوانان باید داشته باشیم که این در دهه اول انقلاب استفاده شده، همینطور که هر کاری به مهارت نیاز دارد، بهره بردای از ظرفیت جوانان کشور هم مهارت می خواهد.

*کار با جوانان صبر و تحمل می خواهد

رضایی گفت: کار با جوانان سخت است و صبر و تحمل می خواهد. مدیرانی که همواره دنبال بله قربان گوها می گردند هیچ وقت نمی توانند با جوانان کار کنند، مخصوصاً با جوانان انقلابی. اگر می خواهیم جوانان ما رشد پیدا کنند باید آزادی آنها را تقویت کنیم نه اینکه بگوییم هر چه ما می‌گوییم شما باید عمل کنید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: مسئله بعد بحث حمایت از جوانان است، جوانان اشتباه و خطا می کنند و اگر ما اجازه اشتباه و خطا را به جوانان ندهیم هیچ وقت باکری ها درست نمی شوند. مگر ما که جوان بودیم اشتباه نکردیم؟ مگر امام به ما فرصت نداد؟ مهم این است که از اشتباهات درس گرفته شود. با رئیس و ریاست طلبی نمی‌شود جوانان را به کار گرفت.

وی گفت: مدیران ما متاسفانه در دهه های اخیر این توانایی و فرهنگ را نداشتند که جوانان را به کار بگیرند. اگر دولت مردمی مستقر شود این تجربه را دارد و به طور گسترده با جوانان کار خواهد کرد. ما با ده هزار نفر جوان فعالیت را شروع خواهیم کرد انشالله شما خواهید دید بعد از دولت کشور ساخته خواهد شد.

*واردات فکر و اندیشه های غربی به ایران

رضایی اظهار داشت: واردات کشور ما در صد سال اخیر واردات کالاها نبوده و واردات فکر و اندیشه های غربی به ایران بوده است و این واردات همانطور که در بحث کالاها و تولیدات ملی ما را سوزاند، رویش اندیشه های داخلی را سوزاند.

وی گفت: ما مخالف تعامل با غرب نیستیم اولین مناظرات در این کشور و نیروهای انقلاب راه انداختند. ما از مناظره و تعامل نمی‌ترسیم اما می گویم مذاکره و تعامل باید به نفع ملت ما باشد نه اینکه تحقیر به وجود آورد هرکسی چیز مفیدی برای کشور ما داشته باشد ما با آنها تعامل می‌کنیم اما این تعامل باید باعث رویش در کشور شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میر

      ده هزار تا پیش کش شما یه صحفه رو بگو

      پاسخ ها

      • علیرضا

        سنگ بزرگ علامت نزدن است

      • علیرضا

        سنگ بزرگ علامت نزدن است

      • بدون نام

        دوصد گفته نیم کردار نیست

      • محمدم

        حرف حق

      • حمید مشهدی

        ماشاالله هر چی برنامه است دور و بر ایشونه، دو سه تا هم برای بقیه بزار.

      • بدون نام

        از گفته های نپخته شما، ده هزار صفحه را فوت آب شدیم.

      • AHSAN

        دقیقا همان کارهای روحانی
        داداش ما برنامه نمی‌خواهیم ایران رییس جمهور مرد میخواهد
        یک مرد همیشه باید سر حرف خود باشد

      • همون قبلی

        برنامه کودک داری؟

      • آبی دل

        به عمل کار برآید سردار

      • ﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼

        شما به فکر آقازاده هاتون باشین.

    • بدون نام

      مرسی که هستی

      پاسخ ها

      • ایرج

        هیچ کدوماشم اختیارش دست خودش نیست که اجرا کنه

      • بدون نام

        اگر برنامه برنامه باشه روزی یک صفحه نه پنج صفحه نه ده صفحه نوشته شده باشه سه سال فقط نوشتنش طول میکشه و تازه اگر بدون هیچ زمانی برای تحقیق و بررسی و تطبیق با وضع موجود در نظر نگیریم محسن رضایی برو خانه بشین و به کارهایی که کردی و بهترین حالت.... اون دنیا فکر کن

    • بدون نام

      ده هزار صفحه را بعنوان کاغذ باطله خریداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بذاره جلوی آیینه میشه بیست هزارتا

    • بدون نام

      با کپی پیس کردن میشه 200 هزار صفحه برنامه نوشت.

      پاسخ ها

      • ممد

        آقای میخواد مردم اهل مطالعه باشند از این نظر بد نیست والا اگرایشان نظرات اقتصادی وسیاسی سیاستمداران واقتصادان راجمع کنند فکر می کنم ۵۰۰ صفحه نباشد البته امروزه اعداد خیلی فرق کرده بطورمثال هزار میلیارد فسفات!!!!ثبت کنیدحداقل مردم مشغول شوند.

    • 88888

      آقای رصایی چرا بای دولت می‌اندازید شما وهمغکرانت این قفلهاراایجادکرده وبسته اید این برنامه شماهم بدرد خودتان می‌خورد عزیز من شما رای ندارید تمام شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقصر افرادی هستند که باعث شدند تحریمها علیه ایران دوباره آغاز بشه و گرنه روحانی در بهترین حالت یک امر بر بیش نیست

    • بدون نام

      دوصد گفته را نیمی کردار نیست

    • مسعود

      سردار تورو جان هرکی دوست داری بیخیال شو بزار این تتمه سرمایه و زندگی و عمرمون رو باهمین بدبختی که درست کردین سر کنیم بدترش، نکن

    • naser

      برنامه کودک یاخردسالان؟

    • کاوه کلهر

      یعنی میخوای رییس جمهور شی

    • بدون نام

      کشورای غربی بیست صفحه اصولی دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزن رو cD

    • بدون نام

      باشه،بشین تا صبح دولتت بدمد

    • بدون نام

      حتما توی تراس خونه جلوی استخرتون نشسته اید و برنامه نوشتید اقا محسن گل ....

    • بدون نام

      روحانی هم 15000 صفحه داشت

      پاسخ ها

      • حر

        ازرودست هم نوشتن
        یه مشت شعار توخالی

    • بدون نام

      بیخیال بابا

    • بدون نام

      برنامه????????????چی؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      درود بر رضایی

      پاسخ ها

      • حر

        الان قیمت چنده؟

      • بدون نام

        باشه
        حیف از اکسیژن

    • بدون نام

      مرا به خیر شماو امثال شما وسران کشور امیدی نیست ،شرمرسان. رای بی رای

    • بدون نام

      تمام صفحات شماو دیگری فقط بدردسبزی فروش محل میخوره

    • بدون نام

      من بیست هزار صفحه

    • بدون نام

      قسم میخورم 9999 صفحش دروغه

    • بدون نام

      رای بی رای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خسته نشدی هی میای تو هر خبری این نظرو میدی

    • بدون نام

      صبر کن چهارسال دیگه
      میشه۱۵ هزار صفحه !

    • علیرضا

      دولت مردمی وجود نداره این حرفها همه اش کشکه چون هر کس میاد به فکر منافع خودشه

    • بدون نام

      دو صد گفته چون نیم کردار نیست

    • بدون نام

      ما کاندید شجاع میخوایم نه برنامه کسی که مرزش رو باحاکمیت مشخص کنه

    • بدون نام

      برنامه هاتون تا حالا چه جوری بود از حالا به بعد هم همونه

    • بدون نام

      برادر محسن شما حدود بیست پنج سال در مسئولیت کدام قفلها را باز کرده ای کدام مشکلات مردم را حل کرده اید جز سخنرانی و شعار حدود دوسال نیم اف ای تی اف در مصلحت نظام بلا تکیف مانده جز لیست سیاه قرار قرار گرفتیم عزیز دل برادر سه بار شانس خودت را امتحان کرده اید ما که به شما رای نمی دهیم بقیه را نمی دانم

    • بدون نام

      خسته نباشید اگه قفل کلید کم اوردید بفرمایید ما جماعت فرهنگیان در خدمت هستیم سالهاست دلبسته هم قفل تان هستیم و هم کلید ولی سردار والا عیرتا این بار عمل کنید نه شعار

    • بدون نام

      اره کشور دوقفله شده یکی از کلیدها دست شماست و دیگری در دست عافیت طلبان قدرت طلب .

    • فرخ انتظار

      حرفهای تو خالی

    • بدون نام

      همه اونایی که تا حالا اومدن یه کتاب ۵۰۰ صفحه ای برنامه داشتن اما اندازه یه خط اجرایی نشد
      امیدی به هیچکس نیست

    • بدون نام

      این طور که ما می بینیم این دولت در حق کشور ومردم هزاران خیانت وجنایت انجام داده که برای هر سال تمام مسعولین 100 بار اعدام هم برایشان کم است حالا شما چه تصمیمی برا این جنایت کاران دارید اگر راست میگید شروع کنید تا مردم شما را باور کنندو امید وار باشند که درست میشه وسلام

    • من

      ۱۰هزار صفحه دروغ و امار الکی و چرت وپرت و...

    • علی اکبر

      با سلام، کاش بیایی مشق های بچه های ما رو بنویسی دست به قلمت خوبه،،،

    • بدون نام

      بسم اله. بعد از تولید اورانیوم توی زیرژمین با دیگ زودپز توسط دانش اموزان در زمان آن معجزه قرن جشممان به این تئوریسین و استاد اقتصاد روشن که به سبک چین قصد دارن تولیدات را به خانه ها ببرند ببینید پس از این در محلات و خانه ها چه بلبشدئی پیش خواهد آمد

    • انسانم آرزوست

      باز کنید راه را کلید ساز اصلی داره میاد

    • بدون نام

      یا خدا

    • عبدالله

      جناب رضایی از شما دیگه گذشته ، بهتره به فکر آخرت خود باشی

      اگر حق الناسی به گردن داری ، برو پرداخت کن

    • بدون نام

      آقا محسن همون fatf را در مجمع که تایید کردی معلومه از پس خیلی چیز ها بر می آیی

    • بدون نام

      ای اقا اینیم ک الان هست هم برنامه داشت اون قبلیه هم همین طور دلت خوشه ها

    • بدون نام

      برنامه های شماها ک فعلا خون ب جیگر کردن مردمه

    • بدون نام

      تعداد آرایش 1000نفر هم نیست 10000صفحه برنامه دارد

    • مویدی

      رای بی رای

    • بدون نام

      توچهارسال فقط شاید بشه بخونیش دیگه فرصت تمام میشه نه نمی صرفه رای بی رای

    • بدون نام

      ... یک نگاهی توآینه بیاندوازخودت بپرس؛ بااین همه وعده های توخالی چرامردم به شمارأی نمیدهند!

    • ایرانی

      خودتو نکش کسی به تو رای نمی ده تا بیای قفل ها رو باز کنی اگه راست می گی قفلایی رو که به fatfزدی باز کن که بتوانند واکسن کرونا را خریداری کنن

    • مشنگ

      بذار واسه دور بعد حاجی..
      رای بی رای

    • بدون نام

      ای کاش فقط یک جمله برنامه داشتید و اون انسانیته

    • بدون نام

      رای بی رای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشق درسهای قدیمی را از کجاپیداکرده ببر توگینست ثبت کن جزو افتخارات ایام قدیم و مدرسه های آن زمان

    • بدون نام

      مثل کربلا ۴

    • کنکر

      سردار جای شما صندلی ریاست جمهوری نیس
      بهتره در سنگر دیگر این قفلها را باز کنی

    • بدون نام

      نگهدار برای خودت

    • بدون نام

      سردار برنامه هاتو بیشر کن میدونی چرا برای اینکه یه مملکت برامون درست کردن که با ده هزار صفحه برنامه هم به سر خط نمی رسیم. وای به حال ما بد بخت ها که نامزد های ریاست جمهوری اینجوری باید گزینش وانتخاب بشن.

    • علی

      چرا تا حالا رسانه‌ای‌ نکردید
      مگر هر نظریه پردازی باید رئیس جمهور شود تا نظریه ارائه کند
      زمان جنگ فراموش‌ شده مگر فرماندهان جوان به افراد مسن و ارشدتر مشاوره نمی دادند

    • بدون نام

      خوبه دیگه
      حسن بع کلید
      شما با قفل
      ملتذهم که سرکار

    • بدون نام

      تتلو 20 هزار صفحه برنامه دارد از رئیسش بپرسید..

    • بدون نام

      مموتی شمارا تو جیب ساعتیش میگذا رد.

    • بدون نام

      در یک صفحه خلاصه اش میکردی.وسرنوشت کاسبان تحریم..اکبر طبری ودار ودسته اش..عیسی شریفی و دار ودسته اش.موضوع گرانی .. .دلا ر.بیکاری.اعتیاد .سرقت. دوچرخه سواری بانوان .پوشش بانوان. را روشن میکردی..

    • بدون نام

      کاش آدمها هم مثل وسایل برقی دوشاخه داشتند

    • هولیو

      عاموشعر نگید همتون مثل همین

    • بدون نام

      ریشه همه قفلها خودسری بعضی هاست که باعث تحریم مملکت اند. نمونه اش واکسن کرونا ست. که قطعا خود و درباریان تزریق کرده اند ولی نوبت مردم که میشه حرام است و تعطیلی ۱۰ روزه برای مردم تجویز می کنند

    • بدون نام

      همه این حرفها فقققققققققط برای کسب رای در انتخابات است والا هیچ اعتقادی به این شعارها نداری

    • بدون نام

      مموتی از شما باهوشتره. ولی مملکت را به این روز انداخت.

    • مکانیک

      لطفاً نگهدار زمستون بریزیم توی دله آتیش گرمشیم

    • بدون نام

      سنگ بزرگ نشونه نزدنه، ده تاشو میدادی به دولت تا مشکلات رو حل کنه،
      مانیم خط مشکل داریم (گرونی،،بیکاری،،تفاهم با دنیا)

    • بدون نام

      10000صفحه!!!!! میشه بیست تا کتاب 500صفحه ای چه خبره

    • بدون نام

      اگر برای واگذاری حقیقی اقتصاد به مردم ( بخش خصوصی ) و کوچک کردن حجم و اندازه ی دولت و کاهش هزینه های بودجه و مقابله با کسری آن و متوقف کردن چاپ پول و توزیع عادلانه ی فرصت ها و امکانات و برقراری رقابت سالم اقتصادی برنامه ای نداشته باشید بقیه ی برنامه هایتان کارکردی نخواهد داشت .

    • بدون نام

      برنامه هاتو دیگه باید جمع کنی ببری اون دنیا !!!!

    • هم ولایتی

      نسبت به ریاست جمهوری مسعولین وسمتهای که داشتی تو این مملکت کوچیکه نبودن ازاین ده هزارتا لااقل هزارتاشونو می‌تونستی پیاده کنی

    • هم ولایتی

      سنگ بزرگ علامت نزدنه عقب ماندگی ما اینه که حرفهایی می‌زنیم که قادر به انجامشان نیستیم

    • بدون نام

      ده هزارصفحه لازم نیست .چندکلمه تمام مشکل مملکت راحل میکند:اشتغال پایدار-حقوق ومزایابااختلاف کم برای همه شاغلین(عدالت دستمزد)والسلام

    • بدون نام

      آقای رضایی تا بازار مصرفی نباشد تولیدی وجود ندارد شما گام اول وضعیت مصرف را درست کنید تولید خودبه خود راه می افتد

    • متعصب

      درودبرسردارهشت سال دفاع مقدس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وصف دلاوری‌های ایشون رو شنیدیم علی الخصوص کربلای 4
        از خجالت باید بمیری

    • بدون نام

      دولت باکمک بیش ازدههاملیون افغانی به اصطلاح جنگ زده بی دولت اواره پناهجو...دلسوزی الکی چای شیرینی ...بودجه منابع شغلامون خرج اینهامیکنه نتیجش صدهامیلیارددلاربه جزملیونهاشعل که اشعال کنن موجب کم بودجگی بی ارزشی پول تورم وگرانی شد

    • بی نام

      اقای رییس الان هم در راس کاربوده وهستی چرا برای حل بحران کشور قدمی بر نداشتی حل مشکل برنامه نمی خواد شعار نمده عمل لازمه

    • بدون نام

      ببر بیرون بده سیمیش کنن حاج محسن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ

    • بدون نام

      ده هزار صفحه
      خخخخخخخخ
      برای نشدنه

    • بدون نام

      مگه 20سال میخوای رییس جمهورشوی ازقدیم گفتن سنگ بزرگ علامت نزدنه خدا همه هدایت کنه

    • بدون نام

      سردار عمر ما دیگر تمام شد فقط زیاد شنیدیم و سال به سال اوضاع بدتر .تو را خدا بس است

    • بدون نام

      خودش میفهمه چی داره میگه

    • بدون نام

      مثل همون کربلای۵ که گل کاشتی...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیش از این حرفا
        آقای گل جنگ بودن ایشون

    • بدون نام

      کاش امثال شما دیگه احساس مسیولیت نکنند

    • ایران من

      جای ده هزار تا ۱۰۰ هزار صفحه هم برنامه داشته باشی رای نمیاری سردار

    • بدون نام

      اقای رضایی بدون وام و واگذاری زمین کاری
      نمیشود کرد ، روی این دو مسیله تکیه کنید .

    • بدون نام

      مشقات بنویس حتما 500رای داری رکرد میزنی درجمع اوری ارا البته اگرخانواده هم رای بدن شاه کارکردی

    • ناشناس

      شما فقط بیا بگو مدرکت رو از کجا وکدوم دانشگاهه گرفتی... استاادات کی بودن

    • بدون نام

      ۱۰۰۰۰صفحه!خودتو خسته کردی برادر من.
      اینجا هیچی طبق برنامه پیش نمیره.

    • محمود

      همین که جنگ رو گند زدی کافیه

    • بدون نام

      روحانی کم بود با کیلیدش حالا محسن جون میخواد کلید بیاره

    • بدون نام

      تو پستهایی که بودی لااقل دوتاش رو باز میکردی باید حتما رییس جمهور شی؟

    • بدون نام

      سلام.چرابجای پاسخ ونقدمحتوایی مطالب دکتررضایی وسایرین.......،فقط با توهین یاتحقیر یانگاه احساسی نظرمی دهیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خلایق هرچه لایق

    • بدون نام

      جناب رضایی عزیز ایران خیلی وقته از کشورهای همسایه عقب افتاده حتی از افغانستان،،،،،،

    • بدون نام

      با چ رویی دنبال جمع کردن رای از ملت هستین خجالت اوره بخدا

    • بدون نام

      وقتی رئیس جمهور تو ایران هیچ کارس چرا این همه بلوف میزنین

    • بدون نام

      اینم که‌ از قفل و کلید میگه

    • شنبه

      روحانی با کلیدش نتوانست هیچ قفلی را باز
      کند. احمدی‌نژاد با هشتصد میلیارد دلار فروش
      نفت(نفت ۱۴۰ دلاری) نتوانست قفلی را باز کند.
      حالا قالیباف و جنابعالی با طرح ده هزار صفحه خود میخواهید قفل باز کنید.
      نه خیر جانم . این قفل فقط با دستان ملت
      باز خواهد شد. (رای بی رای) .

    • عجب

      آقا منم تا الان پنجاه هزار صفحه دانلود کردم و دارم. با این حساب حتما, کمه کم رئیس جمهور میشم!

    • بدون نام

      کیلویی بفروش به ضایعاتی لااقل به یه پولی برسی

    • بدون نام

      يك صفحه سلام و احوالپرسي نوشته و 10000كپي گرفته براي دوستانش ... آقاجان كاغذ گران است چوب حراج به منابع كشور نزنيد

    • دیاباته

      رای بی رای

    • بدون نام

      حاجی!! تور رو به خدا تا قبل از انتخابات نمیرسیم ده هزار صفحه بخونیم. جزوه خلاصه ازش نداری؟!!!

    • بدون نام

      .شمادرجنگ هشت ساله نشان دادین مرد میدان نیستین اقای رضایی....توهم قدرت شماهارو کورکرده سردار

    • بی نام نامدار

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      با رییس جمهور شدن شما سه قفله میشه که دیگه خیالتون راحت باشه که دیگه کسی نتونه بازش کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج