اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۲۲۲۳
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

بهبودیافتگان کرونا مراقب ریزش شدید مو باشند

رییس انجمن متخصصان داخلی ایران معتقد است که بهبودیافتگان کرونا که هنوز سرفه می‌کنند یا با ریزش شدید مو مواجه هستند، ممکن است هنوز مقادیری از عفونت ناشی از کرونا در بدن آنها باقی‌مانده باشد.

ایرنا نوشت: رییس انجمن متخصصان داخلی ایران معتقد است که بهبودیافتگان کرونا که هنوز سرفه می‌کنند یا با ریزش شدید مو مواجه هستند، ممکن است هنوز مقادیری از عفونت ناشی از کرونا در بدن آنها باقی‌مانده باشد.

دکتر ایرج خسرونیا روز پنجشنبه اظهار داشت: ادامه داشتن سرفه های خشک و ریزش مو به رغم بهبودی به ظاهر کامل مبتلایان به کرونا، به رغم منفی شدن نتیجه تست کرونا نشان از وجود برخی عفونت‌ها یا آثار به جای مانده از ویروس کرونا در بدن دارد.

بهبودیافتگان کرونا مراقب ریزش شدید مو باشند

وی با تاکید بر اینکه افراد سالم و حتی بهبودیافتگان بیماری کرونا باید تا زمان ریشه کنی این ویروس با رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک مراقب سلامت خود باشند، گفت: آثار به جای مانده از ویروس کرونا که معمولا با ادامه سرفه های خشک، ریزش مو و غیره خود را در بدن افراد بهبودیافته نشان می دهد، حاکی از عدم ریشه کنی این بیماری به صورت کامل در بیماران است.

خسرونیا اظهار داشت: بهبودیافتگان بیماری کرونا در صورت ادامه روند بیماری باید این مهم را جدی بگیرند زیرا احتمال درگیری دوباره به کرونا پس از گذشت چند ماه ، دور از انتظار نیست.

این پزشک متخصص داخلی با بیان اینکه استفاده از واکسن کرونا پرهیز غذایی خاصی ندارد، ادامه داد: مردم سعی کنند پس و پیش از ترزیق واکسن کرونا از داروهای دارای مسکن استفاده نکنند اما در صورت نیاز حتما باید با نظر پزشک متخصص خود داروهای مورد نیاز را مصرف کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی بااین تفاسیرریزش موی من بابت کروناممکنه باشه

      پاسخ ها

      • زهرا

        منم بعد از کرونا چند ماه درگیر ریزش شدید موهستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج