اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۴۱۶۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

درگیری قومی بین اهالی آستارا و اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب آستارا با بیان اینکه درخصوص امنیت و آرامش مردم با هیچ کسی شوخی نداریم، گفت: در جریان درگیری‌های شهرستان آستارا و اردبیل تاکنون ۱۷ نفر از هر دو شهرستان دست‌گیر و تحت بازداشت هستند.

فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب آستارا با بیان اینکه درخصوص امنیت و آرامش مردم با هیچ کسی شوخی نداریم، گفت: در جریان درگیری‌های شهرستان آستارا و اردبیل تاکنون ۱۷ نفر از هر دو شهرستان دست‌گیر و تحت بازداشت هستند.

یاسر همدمی ظهر امروز در جلسه ستاد رسیدگی و پیش‌گیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در محل سالن جلسات دادگستری این شهرستان اظهار کرد: در جریان درگیری‌های شهرستان آستارا و اردبیل تاکنون ۱۷ نفر از هر دو شهرستان دست‌گیر و تحت بازداشت هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا با بیان اینکه مردم از رسانه‌ها حرف‌شنوی دارند، گفت: انتظار ما از رسانه‌ها این است که با انتشار اخبار امیدبخش و تولید محتواهای فرهنگی و بازنشر آن در فضای مجازی مردم شهرستان‌های آستارا و اردبیل را به صلح و سازش دعوت کنند.

وی با اشاره به اینکه توهین به قومیت‌ها و اختلاف‌افکنی بین اقوام دو الی پنج سال حبس تعزیری دارد و اگر این اختلاف‌افکنی به واسطه فضای مجازی صورت گیرد سنوات حبس به پنج الی ۱۰ سال افزایش می‌یابد، افزود: درخصوص امنیت و آرامش مردم با هیچ کسی شوخی نداریم.

همدمی مرجع رسمی اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها را فرمانداری دانست و بیان کرد: هدف ما برگزاری انتخابات سالم است تا در جریان برگزاری یک انتخابات سالم، افراد سالم و انقلابی وارد نهاد ریاست‌جمهوری و ساختمان شورا شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا دعوت به تجمع، تشویش اذهان عمومی، طرح مسائل قومی و نژادی، انتشار هرگونه مطلب علیه نامزدها را ازجمله تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج