adexo3
۱۴۲۱۰۶۷
۱۲ نظر
۴۱۷۱۱
۱۲ نظر
۴۱۷۱۱
پ

پست جدید منوچهر هادی درباره سریال «افعی تهران»

منوچهر هادی کارگردان معروف سینما و تلویزیون ضمن انتشار تصویر زیر به موضوع شکایت آموزش و پرورش از سریال «افعی تهران» واکنش نشان داد.

برترین‌ها: منوچهر هادی کارگردان معروف سینما و تلویزیون ضمن انتشار تصویر زیر به موضوع شکایت آموزش و پرورش از سریال «افعی تهران» واکنش نشان داد. 

پست جدید منوچهر هادی درباره سریال «افعی تهران»

او به این شکل نوشت: « آهای معلم بد، چقدر جریمه باید؟ با احترام به مقام معلم و با احترام به همه کسانی که معترض به این صحنه در سریال افعی تهران هستند. آیا کسی هست که از مقام کارگردان دفاع کند؟ این چه کارگردانیست که با معلم این برخورد را میکند؟ مگر ما کارگردان بی ادب و نامحترم داریم؟

بله معلومه که داریم، معلومه که معلم بد هم داریم، اصلن پدر و مادر بد هم داریم فرزند بد هم داریم که گاهن عزیزشان را به قتل رسانده و بدن نازنینشان را هم قطعه قطعه کرده اند. در این صورت آیا همه پدر مادرها و فرزندان، قاتل محسوب میشوند و به مقام و مرتبه ایشان بی حرمتی میشود؟ اساسن خود این کارگردان در این سریال با بازی درخشان پیمان معادی نقش مثبتی را ایفا میکند؟

چه بر سر ما آمده که اینچنین حمله ور و بی تحمل شده ایم؟ بسیار نکات آموزنده در این کار هست چرا آنها را نمیبینیم؟ معلم عزیز است، عزیز جان هم هست، کارگردان هم عزیز دل. این معلم و این کارگردان هر دو کارشان در این فیلم اشتباه است و با توجه به موقعیتشان در فیلم بایست اینطور باشند.

ادامه این سریال درخشان و کم نظیر را ببینید و لذت ببرید. نسل ما دهه چهل و پنجاهی ها کم، آهای معلم بد چقدر جریمه باید، ندیدیم. و همچنین بسیارتر، معلمین دلسوز و کارآمد؛ همه آنها هم اگر هستند تنشان سالم و اگر نه روحشان شاد. تشکر ویژه از ساترا و تیم سازنده برای خلق این اثر ماندگار. در آخر هر کس دلسوز جامعه مدرسین و فرهنگیان هست تلاش کند تا فکری به حال  حقوق و معیشت ایشان شود.

منوچهر هادی.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      معلمها در زمان گذشته واقعا دانش امزانرا به سختی شاید هم وحشتنا‌ک تنبیه میکردن ایشون هم ناظم زمان بچگی خود رو نشان داده است بااحترام فراوان به مقام معلم و اقای پیمان معدی عزیز

    • ناشناس

      دمت گرم معیشت رو خوب اومدی

      پاسخ ها

      • سهیلا


        تصویری که پیمان معادی با بازی قشنگش داشت واقعیت رفتار زشت معلمین در گذشته بود
        از حقیقت نمیشه فرار کردا
        متاسفانه الان هم معلم ها و معاونین عقده ای وجود دارندکه نه فیزیکی بلکه بدتر از آن میزنند

    • ناشناس

      من خودمم معلم هستم اولش ناراحت شدم ولی دیدم واقعیته دست از بت سازی برداریم در تمامی اقشار از مسوولین گرفته تا کارگران از معلم و دکتر ومهندس گرفته تا بقیه همیشه هم توشون آدم دلسوز پیدا میشه هم نادون و بی رحم پس الکی جو درست نکنیم

    • ناشناس

      تمام مشاغل خوب و بد دارند دکتر معلم کاسب کارمند وزیر...... نباید با انتقاد سازنده , مخالفت کرد از بی عدالتی در حقوق ها از فاصله زیاد حداقل بگیر تا حقوق های چند ده میلیونی ناراحت نیستید اینکه مستمری بگیران با مشگلات درمان و مسکن و .‌..... حقوق 10 میلیون دریافتی

    • سالاری

      اتفاقامن این صحنه راکه دیدم،بسیاراز کارآقای معادی خوشم اومد،من متولد سال ۴۲ هستم وچندین بار،ناظم ومعلم این حقارت رابه من داده اندطوری که هنوزنتوانسته ام فراموش کنم.

    • فراهت

      سلام
      بله خوب وبد همه جا هست اما پردازش به آن ظرافت میخواهد ، حرمت پدر و مادر و معلم خیلی ارزش دارد بدبین کردن به یک کارگردان زندگی روانی و باوری شخص را مختل نمیکند اما بدبین شدن به پدر و مادر و معلم آسیب جدی میرساند. بدی هار ابگویید اما با ظرافت و ارایه راه حل و نشان دادن خوبی در کنار آن که آن خوبی هم قوی تر و پایدارتر و اثر گذارتر باشد تا ذهن شخص بیننده آسیب نبیند.

    • ناشناس

      درود
      این دکترها و پروفسورها ومهندسین ا یرانی که الان درسطح دنیا حرف اول رو میزنن وافتخار هممون هستن زیر دست همین معلمها که شما نقد میکنین درس یاد گرفتن وآموزش دیدن

    • ناشناس

      معلم واقعی بد نیست ولی گاهی اوقات یک فرد عصبی ‌بداخلاق معتا داستخدام اموزش وپرورش می شود که این فاجعه است بقول بزرگان سعادت وشقاوت انسانها دردستان معلم است

    • بازنشسته

      آنقدر بعضی معلم‌ها وناظم ها کتک میزدن نه بخاطر شیطنت برای درس بلد نبودن که الان با این سن از هر چی مدرسه ومعلم بیزارم حالمو بد میکنه تا حالا هم فیلم افعی رو ندیدم نظر شخصیمو گفتم از درس بیزارم کردن با این رفتار شون بلد نیستن تشویق کنن

    • ناشناس

      واقعا احسن به شما آقای منوچهر هادی بسیار زیبا پاسخ دادین
      البته اگر درک یادگیری داشته باشن

    • ناشناس

      چرا ما کتک نخوردیم کار گردانی که با تلاش معلم به اینجا رسیدی از خودت بپرس چه کار کردی که کتک خوردی‌؟
      و در جواب آقای هادی بله ما همه جا خوب وبد داریم معلم خوب ،معلمبد،شوهر خوب،شوهربد و...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج