اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۸۵۰۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

حمایت از عملکرد صداوسیما در ماجرای گوهر عشقی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در مسئله حمله دو موتورسوار به خانم گوهر عشقی به روایت دوربین‌ها مشخص شد که نه موتورسواری در کار بوده و نه کسی این خانم را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

فارس نوشت: کارشناس مسائل سیاسی گفت: در مسئله حمله دو موتورسوار به خانم گوهر عشقی به روایت دوربین‌ها مشخص شد که نه موتورسواری در کار بوده و نه کسی این خانم را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

محمدکاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به خط دروغ خبری شبکه‌های معاند و ضد انقلاب در مورد گوهر عشقی و روشن‌سازی مسئله توسط صدا و سیما، اظهار داشت: ضد انقلاب یک اصل ثابت را در راهبرد تبلغاتی خود دنبال می‌کنند و آن اینکه با بهانه و بی بهانه انقلاب را مورد حمله قرار می‌دهند. وی افزود: ضد انقلاب به دنبال سناریوسازی مبنی بر نقض حقوق بشر علیه ملت و حکومت ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: در مسئله حمله دو موتورسوار به خانم گوهر عشقی به روایت دوربین‌ها مشخص شد نه موتورسواری در کار بوده و نه کسی این خانم را مورد ضرب و شتم قرار داده است و با یک گزارش مستند و مستدل دروغ‌پردازی چند روزه دشمن افشا شد.

انبارلویی در همین باره به مسئله ناآرامی‌های اصفهان اشاره و ادامه داد: در حوادث اصفهان نیز مشخص شد خانمی که خودش را به مردن زده بود، زنده است. بنابراین بنای دشمن علیه ایران، دروغ، فریب و اغواگری است و این عادت همیشه آنها است. وی افزود: صدا و سیما در مسئله گوهر عشقی بسیار خوب عمل کرد و امروز ما می‌بینیم که اعتبار رسانه‌های بیگانه به دلیل دروغ‌پردازی‌ها به شدت فرو کاسته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج