۱۲۳۹۷۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حفظ شادابی و جوانی پوست با ویتامین E

ویتامین E برای تولید چربی های طبیعی پوست مورد نیاز بوده و با داشتن خواص آنتی اکسیدانی از آسیب ناشی از رادیکال های آزاد که عمدتا به علت تابش اشعه فرابنفش خورشید به وجود می آیند، جلوگیری به عمل می آورد.

حفظ شادابی و جوانی پوست با ویتامین E






حفظ شادابی و جوانی پوست با ویتامین E

تحقیقات مختلف نشان می دهند که رابطه ای مستقیم و قوی بین تغذیه و سلامت پوست وجود دارد. ویتامین ها و مواد معدنی بعد از جذب بر ظاهر و زیبایی پوست تاثیر مثبت می گذارند. كمبود ویتامین ها می تواند سبب مردن سلول های پوست شود و اگر ویتامین های مورد نیاز پوست به آن نرسد لكه لكه و تیره می شود. امروزه بهترین روش مراقبت از پوست کنترل تغذیه و دریافت انواع مختلف ویتامین ها و مواد معدنی است که می توانند بر شادابی، شفافیت و زیبایی پوست تاثیر داشته داشته باشند.

با ویتامین E از پیری زودرس پوست و چین و چروک های آن جلوگیری کنید:

ویتامین E یک ویتامین محلول در چربی با قدرت آنتی اکسیدانی بالا است، متداول‌ترین و فعال‌ترین فرم بیولوژیکی طبیعی ویتامین E، آلفاتوکوفرول نام دارد. روغن‌های گیاهی مثل بادام زمینی، سویا، ذرت، آفتابگردان و جوانه گندم مهم‌ترین منابع غذایی ویتامین E به ‌شمار می‌روند. در طی پخت غذا و نگهداری مواد غذایی به ‌خصوص اگر در معرض گرما و اکسیژن باشند، تا حدود 50 درصد از ویتامین E از بین می‌رود. سرخ کردن غذا نیز این ویتامین را در روغن‌های گیاهی تخریب می‌کند. نگهداری مواد غذایی در داخل یخچال نیز موجب کاهش میزان ویتامین E می‌شود، پس ویتامین E موجود در مواد غذایی در شرایط مختلف از بین رفته و تخریب می شود و باید نیاز بدن به این ویتامین از طریق مکمل ها تامین شود.

ویتامین E برای تولید چربی های طبیعی پوست مورد نیاز است. ويتامين E یک آنتی اکسیدان قوی است و تاثير مولکول هاي راديکال آزاد و خطرناک را بر پوست خنثي مي کند و از تخريب سلول های پوستی ناشی از اشعه ماوراءبنفش خورشید پيشگيري مي نمايد. امروزه در درمان بیماری‌های پوستی از ویتامین E به‌عنوان عامل ضد التهاب استفاده می‌شود و باعث ترمیم آثار زخم ها و خراش ها می شود، همچنین با افزایش سن و کم آبی پوست روند پیری پوست تسریع می شود، این ویتامین در افزایش رطوبت پوست و کاهش تخریب سلولی و به تعویق انداختن پیری پوست بسیار موثر است. علاوه بر این ویتامین E دارای اثرات مفیدی در حفظ سلامت قلب و عروق و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

ویتامین E با منشاء کاملا طبیعی:
محصول ویتامین E نیچرزپلاس حاوی 400 واحد بین المللی ویتامین E با منشاء کاملا طبیعی که نسبت به فرم صناعی جذب بالاتری دارد و در بسته های 60 عددی آماده شده است، همچنین به شکل کپسول های ژلاتینی با قابلیت بلع آسان است. این محصول نقش مهمی در حفظ سلامت و شادابی پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن دارد.


جدول ترکیبات :

حفظ شادابی و جوانی پوست با ویتامین E


منبع:پوراطب
www.pourateb.com
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام این ویتامین که در بالا نشان داده شده ویتامین ای خوردنش خوبه یا مالیدنش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج