کد خبر: ۱۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۸۴۰۰۱
تعداد نظرات: ۲۳۷ نظر
با 5ميليون تومان چه كارهايي مي‌شود كرد؟ شايد بگوييد كه خيلي چيزها مي‌شود خريد اما منظور ما خرج كردن پول نيست بلكه راه‌هايي است كه از طريق آن بتوانيم پول‌مان را 2برابر كنيم. شايد خنده‌‌تان بگيرد ولي با 5 ميليون مي‌شود كار و كاسبي خوبي راه انداخت.
برترین مجله اینترنتی ایران
با 5ميليون تومان چه كارهايي مي‌شود كرد؟ شايد بگوييد كه خيلي چيزها مي‌شود خريد اما منظور ما خرج كردن پول نيست بلكه راه‌هايي است كه از طريق آن بتوانيم پول‌مان را 2برابر كنيم. شايد خنده‌‌تان بگيرد ولي با 5 ميليون هم مي‌شود كار و كاسبي خوبي راه انداخت و سود كرد. يك اقتصاددان مي‌گفت مهم اين نيست كه چه ميزان پولي براي سرمايه‌گذاري داري؛ مهم‌تر اين است كه ايده‌اي سودآور داشته باشي البته منظور اين اقتصاددان اين نيست كه با 5ميليون خود برويد و خط توليد آينه 206 راه بيندازيد يا به سراغ كاري برويد كه 10 ميليون تومان سرمايه اوليه لازم است چون در اين صورت به نيمه كار نرسيده نه تنها سرمايه اوليه را از دست مي‌دهيد بلكه كلي هم زير بار قرض مي‌افتيد. يادتان باشد قوانين رياضي هيچ‌گاه تغيير نمي‌كنند اما بازده كاري شما مي‌تواند فراتر از قوانين اوليه رياضي عمل كند. مثلا مي‌توانيد با يك ايده اقتصادي مناسب 5 ميليون خود را نه تنها 2 برابر بلكه تا 15 ميليون نيز افزايش دهيد. با اين‌كه اين پول خيلي كم است اما چون اكثر افراد اين ميزان سرمايه را در اختيار دارند، ما راه‌هايي براي كسب و كار و سودآوري پيشنهاد مي‌دهيم. اگر سرمايه بيشتري داريد و سود بيشتري مي‌خواهيد منتظر شماره‌هاي بعدي باشيد.





فرصت‌هاي محل زندگي‌تان را بشناسيد

 كمي وقت بگذاريد و فرصت‌هاي شغلي منطقه زندگي خود را بشناسيد. به‌دنبال نيازهاي منطقه بگرديد. براي اين كار بايد مدتي در محل زندگي‌تان بچرخيد و درددل‌هاي كسبه و مشتريان را بشنويد. مطمئن باشيد اين روزها همه به‌دنبال يك گوش شنوا مي‌گردند، ايده‌هاي شما از همين دردل‌ها بيرون مي‌آيد. براي‌‌تان مثالي را مي‌آوريم؛ در يكي از شهرك‌هاي غرب تهران پسرجواني دست به ابتكار جالبي زده بود. در اين شهرك تنها 2نانوايي وجود داشت و براي بعضي‌ از اهالي مسير رفت و برگشت طولاني آن، عذاب‌آور بود. اين جوان خلاق كار خود را با يك موتور و سرويس گرفتن از اين اهالي شروع كرد. او با نانوايي‌ها صحبت كرده بود و به‌عنوان پيك اين نانوايي‌ها مشغول به كار شده بود. به اين طريق كه شماره خود را در بين منازل پخش كرده بود و روي آن نوشته بود با يك تماس نان تازه در منزل‌تان است؛ كدام‌يك از شما حاضر نيست براي خوردن نان تازه، آن هم اول صبح، بدون اين‌كه ساعت‌ها در صف بايستيد، تا مبلغ 500 تومان بدهد؟ اين جوان حالا خودش يك مغازه دارد كه نان بسته‌بندي شده را هر روز به در‌ منازل منطقه مي‌فرستد. شما هم از همين مثال كوچك تجربه بگيريد و نيازهاي منطقه خود را بشناسيد. اينجا همه از ايده‌هاي نو استقبال مي‌كنند.





در کار دیگران شریک شوید

ممكن است فردي آشپز خوبي باشد و براي شروع كار 5 ميليون تومان كم داشته باشد يا يك تخصصي دارد و براي آموزش آن به ديگران نياز به يك كلاس دارد. شما مي‌توانيد با 5 ميليون خود يك كلاس در ساعات خاصي، از يك آموزشگاه اجاره كنيد. بانک‌ها نيز گزينه خوبي هستند که با افتتاح حساب سرمایه گذاری سودی را از بانک دریافت كنيد، اوراق مشارکت هم بد نیستند. اگر ايده‌اي اقتصادي داريد و اين پول براي اجراي آن كم است، بهتر است در يك بانك حساب قرض الحسنه باز كنيد و يك سال بعد و گاهي حتي 48 ساعت بعد 01 ميليون وام بگيريد.





سري به بورس بزنيد

بورس تنها جایی است كه یك سرمایه‌گذار با 5 میلیون تومان می‌تواند تراکتور تولید کند البته با مشارکت با کلی سهامدار دیگر. البته اگر با اصول بورس آشنایی ندارید و از اوضاع بورس ایران مطلع نیستید ریسک نکنید و این گزینه را برای کاربلدها بگذارید اما اگر به اندازه کافی وقت داريد مي‌توانيد با 100 هزار تومان در كلاس‌هاي آموزشي شركت كنيد كه نحوه سرمايه‌گذاري و سودآوري در بورس را آموزش مي‌دهند البته باید به اندازه کافی ریسک‌پذیر هم باشید چون ممكن است با توجه به وضعيت بازار و نرخ تورم بازده سود شما منفي هم بشود اما اگر بدانيد در كدام صنعت سرمايه‌گذاري كنيد اين خطر مي‌تواند به صفر برسد. به‌طور مثال صنعت فلزات در ايران هميشه با رشد روبه‌رو بوده و سود بسياري را براي سرمايه‌داران خود آورده است. از اواخرسال 84 تا 87 شاخص فلزات اساسی و کانی‌های فلزی در بورس اوراق بهادار ایران حرکت افزایشی نیرومندی داشتند که در این میان اغلب سهام شرکت‌های معدنی، استخراج سنگ آهن و فولاد با رشد قیمت بالایی روبه‌رو بوده است.





طلا يا حساب طلا

براي سرمايه‌گذاري در طلا بايد يك نكته را حتما مدنظر داشته باشيد. سرمايه‌گذاري كوتاه مدت در طلا ريسك بالايي دارد بنابراين اگر بنابه شرايط امروز بازار طلا كه قيمت آن هر روز بالاتر مي‌رود، مي‌خواهيد 5‌ميليون خود را سكه يا طلا بخريد، بايد بگوييم كه ريسك بالايي مي‌كنيد. اين نوع سرمايه‌گذاري بايد حداقل براي يك برنامه‌ريزي 2 ساله باشد تا سود خوبي نصيب‌تان شود اما اگر مي‌خواهيد تا 6 ماه آينده از پول‌تان استفاده كنيد اين فكر را از سرتان بيرون بياوريد. سكه پيشنهاد بهتري نسبت به زيورآلات است. اجرتي كه روي طلاي كار شده كشيده مي‌شود هنگام فروش كسر مي‌شود و اين باعث مي‌شود تا شما سود كمتري كنيد. طلاي خام يا شمش نيز گزينه مناسبي است و چون كارمزد ندارد سود شما را به ميزان قابل توجهي بالا مي‌برد و اما سپرده طلا كه به تازگي افتتاح شده، از خريد طلاي كار شده سودآور‌تر است اما به‌دليل اين‌كه ماليات از آن كسر مي‌شود بهتر است همان طلاي خام يا سكه را تهيه كنيد.





بازار صنايع‌دستي داغ است

اين روزها در منزل همه ايراني‌ها يك جنس عتيقه يا صنايع‌دستي پيدا مي‌شود. بازار اين قبيل اجناس حسابي داغ داغ است. نيازي هم به مغازه داشتن نيست، مي‌توانيد در دايره دوستان، همكارها و اقوام خود كار كنيد البته سرمايه‌گذاري در عتيقه نياز به تخصص و تجربه دارد اما در زمينه كالاهاي توريستي خوب مي‌توانيد كار كنيد و سود خوبي هم دارد. اگر در شهرهای تاریخی زندگی می‌کنید، موقعیت خیلی خوبی را از دست می‌دهید اگر به بازار توریستی این شهرها توجه نکنید. اگر هم كه ساكن تهران هستيد بايد در سفرهاي خود ذهن اقتصادي‌تان را فعال كنيد. به‌دنبال اجناسي بگرديد كه نمايانگر فرهنگ ايراني باشد، اين اجناس كه اكثرا قيمت زياد بالايي ندارند، هم سود خوبي براي شما دارند و هم فروشي راحت. فقط كافي‌است كمي سليقه به خرج بدهيد. با پيدا كردن مشتري براي خود حتي مي‌توانيد قبل از رفتن به سفر سفارش‌هاي خوبي بگيريد. در همين جا بايد لباس‌هاي محلي را هم اضافه كنيم. لباس اقوام ايراني به‌خصوص از نوع دخترانه‌اش بازار فروش خوبي دارد. گوشواره، دستبند، كيف و روسري كه برچسب صنايع‌دستي داشته باشد سود بالايي به همراه دارد.





فرش ابريشم بخريد

اين مثال را همه ما زياد شنيده‌ايم؛ مثل قالي كرمان مي‌ماند. قالي دستباف به‌خصوص اگر ابريشم و از جنس درجه يك باشد، هرچه قدر كه پا بخورد ارزشش بالاتر مي‌رود البته منظور از پاخوردن اين است كه كرك روي آن به مرور زمان مي‌رود و شفاف‌تر مي‌شود. منظور اين مثال را وقتي مي‌فهميد كه سري به بازار فرش تهران بزنيد و قيمتي از فرش‌هاي نو و دست‌دوم بگيريد. اگر سري به اين بازار نزده‌ايد، پيشنهاد ما اين است كه حتما به آنجا برويد. تنوع فرش‌ها و زيبايي آن‌ها شما را مسحور خودش مي‌كند. در همين گشت و‌گذار بود كه آقاي پرويني يكي از مغازه‌داران سراي آزاد از فرش به‌عنوان يك سرمايه‌گذاري سودآور ياد كرد. به پيشنهاد اين فروشنده‌ كه سال‌هاست در اين حوزه فعاليت مي‌كند فرش ايراني‌ هيچ‌گاه از ارزش نمي‌افتد. شما مي‌توانيد با 5 ميليون تومان خود يك فرش دستباف ابريشم تبريز، كاشان يا قم بخريد(البته فرش ابريشم قم شهرت بيشتري دارد و حرف اول را مي‌زند و چون تمام ابريشم است شايد با 5ميليون به سختي بتوانيد 6متري‌اش را پيدا كنيد)، با اين خريد هم شما از فرش و زيبايي‌اش استفاده مي‌كنيد و هم بعد از چند سال اگر تصميم به فروشش گرفتيد نه تنها ضرر نكرده‌ايد بلكه با قيمتي بالاتر از خريد مي‌توانيد آن را بفروشيد. با توجه به اين‌كه قيمت فرش دستباف ايراني سال به سال بالا مي‌رود، اگر شما فرشي را امروز با قيمت 5 ميليون بخريد و استفاده هم بكنيد، البته نه اين‌كه مدام زير پا باشد و كفش بخورد، چند سال بعد با توجه به تورم و افزايش قيمت، مي‌توانيد با قيمتي حدود 8 ميليون تومان آن را بفروشيد. سرمايه‌گذاري خوبي است، نه؟

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مجله اینترنتی برترین ها


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۳۷
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
پاسخ
32
15
5 میلیون که سرمایه نیست عزیزم!
پاسخ ها
نظر سامان
| GERMANY |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
سلام. من شرکت بازرگانی دارم. پارسال دوستم بهم زنگ زد و کلی گلایه که کار واسش نیست. یه پیشنهاد بهش دادم که توی یک هفته4/800/000 فقط سود خالصش شد. فقط 1 هفته. با 3 میلیونم شروع کرد. ما کار تو مملکت زیاد داریم. فقط کافیه از مهندسی معکوس استفاده کنید. ضمنا توی کار دستکش صنعتی هستم. سام صنعت ایرانیانم اسم شرکتمه. ضمنا هرکی بخواد روسری فروشی بزنه که سود بالایی داشته باشه من میتونم کمکش کنم.خوشحال میشم کمکش کنم.
saman.sm922@gmail.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
پاسخ
24
73
خوب بود! منم تصمیم گرفتم ارشد نخونم و بزنم تو کار آزاد!
UNITED STATES
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
پاسخ
17
22
فقط اولی خوب بود بقیه ببخشیدا ببخشیدا مضخرفم ضخرف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
پاسخ
32
67
با5ميليون ميشه 10 روز خورد و خوابيد و حالشو برد فقط همين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
پاسخ
17
66
یه روش تضمینی سریع اینه که پنج میلیونو جلو آینه بزاریم سریع میشه ده میلیون آی کیف داره آی کیف داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
پاسخ
24
31
بعضی ها آنقدر اعتماد بنفسشون پایینه که را آسونپول درآوردن روهم بهشون میگی فکر میکنن تخیلیه بابا خلاق باش روشها رو عوض کن موفق میشی کاری نداره....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
پاسخ
64
14
مثلا كيه كه كيف از جنس گليم بخواهد؟!
نظر حمید ملکخواهی
| درباره سرمايه‌گذاري موفق فقط با 5 ميليون تومان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
پاسخ
7
21
سلام سرمایه گذاری در فلزات و سکه طلا از همشون بهتره و زود بازده هست از راهنمایتون خیلی ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
70
6
راحب خلاقانه بودن طرح سرمایه گذاری بحث های زیادی هست.نظر من اینه برای یه کار معمولی مثل بسته بندی بهتره 5میلیون واسه کار هزینه کنی 5 میلیون واسه تقویت کار مثل بازاریابی و تبلیغات.بسته بندی کمی عمومی بود مثلا تا حالا فکر کردید بسته قند چقد از همون مقدار قند گرونتره؟ این نظریه توضیحات بیشتری داره اگه کسی مایل بود تماس بگیره تا تمام ایده ها رو باهاش در میون بزارم.نظریه های توی سایت خوب بودن . مرسی . 09351821498
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
پاسخ
65
43
من که یه میلیون دارم چیکار کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
پاسخ
10
146
از سه سال پیش من از صفر شروع کردم حالا نزدیک پنجاه میلیون سرمایه دارم.(یه کارگاه تولیدی)با شاگردی شروع کردم.شعار من همیشه اینه :همت بلند دار که مردان روزگار، با همت بلند به جایی رسیده اند...
پاسخ ها
نظر رویا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
میشه بیشتر توضیح بدین
نظر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
اینی که ای گفت ای الان یعنی چه ؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
به نظر من ریموت با ریسیور روشنایی منزل بخر ببر تو خونه های لوکس نصب کن دوست من تو این کاره خیلی سود خوبی داره اگه خواستی به خودش زنگ بزن بپرس اینم شمارشه 09149712645 یا 09309258390
نظر سینا شریعت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
آفرین به شیوه ی تفکرت اینم داشته باشین بچه ها...
برو قوی شـو اگــر عـزم زندگــی داری
کـه در نظام طبیعت ضعیف پایمال است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
پاسخ
115
67
با سلام من نمي دونم چرا همه دنبال اين هستند كه با يك مبلغ كمي مثل 5 و يا 10 ميليون درآمد زائي كنند درآمد اين مبالغ انقدر نيست كه بشه يه زندگي يك نفره را چرخاند بايد آستين ها را بالا زد و دنبال يه تخصصي مثل مبل سازي ، كابينت سازي ،مكانيك خودرو،نقاش و صافكار خودرو ،غيره كه جزء نيازهاي روز مره بوده و هميشه بازار خود را دارد اقدام نمائيد در اين صورت سرمايه 5 و 10 ميليوني به كمكتان مي آيد
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
آفرین
نظر آمنه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
آفرین
نظر حسام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
دوست من من کاریو سراغ دارم که با یک ملیون تومن میتونی شروع کنی سره دو سه ماه حقوقت تصاعد می خوره از همه مهم تر میتونی کارآفرینی کنیو آشناهاتم این کارو انجام بدن برای اولا روزی 3 ساعت کفایت می کنه ولی اگه کارت بیشتر بشه طبیعتا باید زمان بیشتری بگذاری.در صورت تمایل بهم میل بده.
www.he.sheikhzadeh@gmail.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
پاسخ
3
59
کسی هست که منو راهنمایی کنه ؟ من یه مغازه 90 متری دارم با 30 تومن پول نقد البته تا 6 ماهه دیگه میشه 50 تومن.من موندم که چه کاری بکنم.فست فود خوبه ؟یا فروشگاه ابزار یراق ؟چه شغلی جواب میده.
پاسخ ها
نظر امیر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
بنظر من اگه یه کافه یا یه فست فود بزنی خیلی بیشتر از کار های دیگه جواب میده دوست من .
نظر ayhan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
فسد فود بهتره چون هم نسيه نداره هم نوسان نداره روز به روز هم خواهانش زيادتر ميشه
نظر فرزاد
| UNITED STATES |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
فروشگاه پخش مواد غذایی ایده خوبی هست
نظر milad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
به نظر من بهترین کار با سرمایه ای که تو داری اینه که یه قهوه خونه بزنی.الان سود قهوه خونه بالای 70%.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
وست من بستکگی به جاش دا ره
نظر ابراهیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
سلام داداش من خودم فست فودی داشتم عالیه حداقل40%سوده ولی بلدی؟جاش کجاست؟بعدشم ابزار یراق هرچی سرمایه بزاری سال بعد همون جنس دوبرابر میشه یعنی سرمایت دوبرابر میشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
2
7
سلام خوانندگان محترم درسته در این زمان با 5 یا ده میلیون حتی نمی شود جایی رفت لیکن در محل زندگی شهری می شود در یک آژانس تاکسی تلفنی یک ماشین پراید خرید و مسافرکشی کرد یا تو کار تره و بار و سبزیجات با وانتی مشغول کار شد ناقابل ماهی دو میلیون با کسر هزینه ها یک میلیون برای خود آدم می ماند البته هر چیزی به عرضه و جدیت آدم بر می گردد و نیز تبار و والدین و دوستان خوب نه عکس آن یک دست هرگز صدا ندارد علامه دهر هم باشید باز محتاج این و آن هستید زیرا فرصت را تا غنیمت ندانید هرگز نمی توانید کاری کنید می توانید مواد غذایی و خوار و بار در سر کوچه راه بیاندازید و ... زیاد نوشتم ولی باز می گویم شرط اصلی همان فرصت اولیه است دانستی موفقی وگرنه بدبخت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
پاسخ
2
5
سلام من 24 سالمه 5 میلیون دارم که اضافیه به نظرتون چیکار کنم سود بگیرم طلا بخرم؟ ارز؟ سکه؟یا چی....؟ راهنماییم کنید مرسی
پاسخ ها
نظر امیرعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
اگه از نظر مالی مشکلی ندارید در زندگی روز مره خودتون پیشنهاد من خرید شمش طلاست که هر وقت بخواید پول نقده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
پاسخ
0
3
موافق حرفاتون هستم اما راه يك كم دور هستش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
پاسخ
72
1
5 تومن موتورم بهت نمیدن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
پاسخ
3
112
من3میلیون داشتم سال85.زمین کشاورزی اجاره کردم و شروع به کاشتن زعفران کردم.تا الان 60میلیون زعفران برداشت کردم و امسال حدود30تن پیاز زعفران دارم که با احتساب هر کیلو 2000تومان میشه 60میلیون که در کل 120میلیون میشه حدود20میلیونشو خرج کردم و بقیش همش سود بود.البته سختی زیادی کشیدم اما ارزشش رو داشت که پولم33برابر بشه.با پشتکار و توکل به خدا هرکاری رو میشه انجام داد.باخداباشید.خدا نگهدار
پاسخ ها
نظر abolfazl
| UNITED STATES |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
kodum shahr hastid .momkene bishtar tozih bedid?sar reshteyi dashtid ? mamnun
نظر آذراسماعبل زاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
باسلام دویت عزیز خیلی دوست دارم بیشتر دراین مورد بدونم واقعا نیازمند مشاوره هستم سختی مهم نیست 09123253184
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
پاسخ
5
8
سلام من ده میلیون وام گرفتم اقساطش ماهی 400000تومان هست به نظر شما چه کاری میتونم بزنم با این سرمایه کم.تو شهر ما باربری نداره به نظرتون باربری میصرفه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
پاسخ
9
16
شب بخیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
پاسخ
269
27
عزیزان با این تورم ما هر چی زور بزنیم باید هزینه هامونو جبران کنیم چی سود میمونه بنظره من بزن تو کاره خودکوشی که همش سوده
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
نياز مبرم به يك پزشك داريد به يك روانپزشك با تجربه مراجعه كن برات خوبه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
یکی از عوامل بدبختی ما وجود افرادی مثل شما در جامعه ست.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
حالم از آدمای نا امید بهم می خوره
نظر ازرائل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
خدا بیامرز خودشو کشته برا شادی روحش فاتحه بفرستید
نظر رشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
چقدر کوتاه فکری الان بچه های است با سرمایه ی 20 هزار تومان توی اصفهان منظورم بچه هی 10 ساله کوچیک داره توی پارک لواشک میفروشه 1000 تومان میخره و 1500 یا 2000 تومان میفروشه روزی 20 الی 30 هزار تومان درامد داره ولی غرورش را زیر پا گذاشته اونوقت تو خودت را میخوای بکشی
به سلامت مزاحمت نمیشم به کارت برس
نظر رامین
| NETHERLANDS |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
ایول به رشیددددددددددددددد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
پاسخ
56
9
توی ایران سرمایه سرگردون زیاده توهر کاری بری قبلا گندش در اومده و از اون طرف هم کاهش ارزش پول و تحریم و رکود اقتصادی و تورم و غیره و تواین اوضاع هم تا بیایی یه کاری شروع کنی هزار رقم مالیات و کوفت و دردسر میاد سراغت پس همون بهتر که پولت رو بذاری تو حساب سود ناچیزش بسنده کنی یا بزاری از ایران بری خلاص شی !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
پاسخ
9
2
دوستان من 50 میلیون پول دارم...
اونایی که میخوان با من شریک بشن ایمیل بزنن
m.alipoor73@yahoo.com
ساکن بندر عباس هستم و تو بازار بندر و دبی و تایلند آشنا دارم و میتونم با سرمایه ای نزدیک به 100 میلیون وارد کاره صادرات واردات بشم...البته اگر کسی باشه که شریکمون بشه...
اینم بگم که کلی آدم با تجربه و کاکشته دورو برم هستن و ضرر کردن تو این کار خیلی کمه.
اگر شراکت میکنی ایمیل بزن تا طرح توجیهی بدم.
پاسخ ها
نظر شهریار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
سلام. از طریق جیمیل بهتون میل زدم. لطفاً چک کنید.
نظر فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
سلام داداشم خسته نباشی ازت یه راهنمایی میخواستم اینم شمارمه لطفا یه تک بزن با هم اشنا بشیم 09369972787
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
پاسخ
0
68
فقط باید کار کرد واقعا اگه روشو داشتم با 5ملیون خیلی کارا میکردم فالوده فروشی.باقالی. کبابی یا همون جگرکی.شغل اینجوری زیاد یا میوه فروشی پرتقال هندونه. کاشکی روم میشد این کارارو کنم هندونه میخره کیلو 100تومن 500میفروشه بابا کار زیاده اینا مثال بود یا ضایعات یکی از پولساز ترین شغلاست یا سمساری بستگی داره کار زیاد ولی باید تلاش کرد زیاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
2
21
شاید شما جوونا الان نمیتونید با 5 میلیون کار کنید یا به قول بعضیاتون بذاریش جلو اینه یا تو ده روز کلکشو بکنی شما پهلوونا عادت کردین به خوردن خوابیدن یه روزی اگه من 500هزارتومن داشتم هزارتا کار میکردم روی حرفم باشماس اگه دنبالش باشین گیرتون میاد کافیه غرورتونو بذارین لب حوض...
پاسخ ها
نظر جوون محتاط
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
درود، حرف های شما خیلی به دل نشست. ممنون از صداقت شما......
UNITED STATES
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
پاسخ
4
2
با 30 میلیون چه کار مطمئنی میشه راه انداخت ،سود کم اما مطمئن
پاسخ ها
نظر majid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
be man email bezan. mitunim baham sharik shim,tozihate bishtar dar email. pashimun nemishi. faghat hamino begam ke mitunam sali 60 % behet sud bedam
نظر وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
فقط بوقلمو پرورش بدی
نظر ابراهیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
مزون بهترین کار براشما خانم هاست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
پاسخ
2
1
با سلام.
دوستان من حدودا 10 تومن سرمایه دارم به نظر شما چه کاری میتونم انجام بدم که سوداور باشه؟
پاسخ ها
نظر majid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
mitunam ba 10 tomane shoma har 4 mah 2 meliyoon behetun sood bedam. behem email bezanin
نظر کافی نت میخوام
| درباره سرمايه‌گذاري موفق فقط با 5 ميليون تومان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
پاسخ
1
7
والا من 10 تومن داشتم میخواستم یه کافی نت بزنم تو محلمون چون هیچ کافی نتی هنوز اینجا زده نشده رفتم برا مجوزش اولین شرطش این بود که باید حداقل 30 سال سن داشته باشم و متاهل باشم من 25 سالمه و مجردم نمیدونم حالا باید اینکارو ببوسم بزارم کنار عایا؟
خیلی به این کار امیدوار شده بودم این چه قانونیه عاخه
پاسخ ها
نظر سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
سلام دوست عزیز
شما میتونید مجوز رو به اسم کسی بگیرید که یک اعتماد 2طرفه بینتون باشه(چون ممکنه در حین کار مبلغی جابجا بشه مثلا یک فقره چک کشیده بشه) میتونید مجوز رو به اسم پدر بگیرید
نظر ابی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
عزیز من جمهوری تهران کافینت داشتم.با 12 م شروع کردم سال90.بد نبود مشتری زیاد بود ولی تهران یه خونواده معمولی 2 تومن خرج ماهیانه شه.کار شیکیه ولی سود کم.سر خیابون روسری بفروشی سودش بیشتره.اگه خدمات کامپیوتری و کپی بزنی بهتره سال 93 بدون احتساب پول پیش مغازه با 10 تون میشه زد.بهتر از کافینته
UNITED STATES
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
پاسخ
15
0
با سلام

من ایده دارم ! هرکس خواست به من ایمیل بزنه صحبت کنیم !

مدت شش ماه

حد ضرر 20 درصد

در ضرر سهم ندارم !


سود مورد انتظار 5 تا 10 درصد ماهیانه

سهم از سود 50 درصد


fxbmo@ymail.com
پاسخ ها
نظر یوزارسیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
با سلام منم همه این نظرا رو خوندم و می دونم درد همه این همکیشانم چی هست و خواهد بود. به نظر بنده عزیزی که می خوای کافی نت بزنی این کار ارزششو نداره درسته که موقعیت محلتون به اون می خوره که بتونی این کسب و کار رو راه بندازی ولی من 11 ساله که این کارو دارم ولی ازین کار پر اذیت تر نیست که نیست باور ندارین می تونید بهم ایمیل بزنید تا اختلاط کنیم و راهنمایی کنم ولی عزیزا اینو در نظر بگیرند که آینده شغلیتان را هم در نظر بگیرین که همه تو خونشون دیگه اینترنت دارن و می تونن همه کاراشونو راه بندازن ssxx_oo@yahoo.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
پاسخ
0
5
سلام دوستان
من در يك شركت مشغول به كار هستم براي اينكه درامد خودمو بيشتر كنم يه كاسبي راه انداختم البته با سرمايه بسيار كم و با همت زياد.
كارشم زياد سخت نيست.رفتم چند تا كارتن ژيلت با چند بسته رنگ مو جديد گرفتم و پخش كردم الان كاسبيم بهتر شده با روزي 2يا3ساعت كاركردن ماهي 800 تومن دارم.سرمايه اوليه من 1 ميليون تومنه.
پاسخ ها
نظر مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
سلام.لطفا جزییات این کار رو اگه زحمتی نیست برام ایمیل کن.متشکر
نظر مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
سلام. اگه زحمتی نیست جزییات کارتونو واسم ایمیل کنید. ممنون
نظر مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
سلام. اگه زحمتی نیست جزییات کارتونو واسم ایمیل کنید. ممنون
mojtaba_ghatreh2@yahoo.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
پاسخ
0
12
باسلام وخسته نباشید .من پارسال با مبلغ 3میلیون کارکردم یک تولیدی کوچک ساخت فیلتر هوای پراید وپژو زدم الان هم دارم کار میکنم وخدارو شکر میکنم . اونایکه میگن پول رو بذار جلو اینه دوبرابر میشه .یا بهت موتور نمیدن اینجور ادما نه پولدارن ونه کار میکنن از بس بیکاری کشیدن این حرفارو میزنن.برید جلو وببینید .باتشکر
پاسخ ها
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
اگر لطف کنید بگید چجوری کارو شروع کردید ممنون میشم تا از تجربیاتتون استفاده کنم.تشکر
نظر akam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
اگه لطف کنین بگین ازکجاوچجوری شروع کردین وبگین کل هزینه بابت راه اندازیش چقدی شده ممنون میشم خداقوت...
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
سلام ممنون میشم درمورد کارتون منو راهنمایی کنید اگه لطف کنی شماره تماس به من بدی ممنونت میشم
نظر ابوالفضل
| FRANCE |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
سلام.من دنبال کار تولید فیلتر هوا هستم و تبلیغات زیادی دیدم میترسم کلاهبرداری باشه لطفا کمکم کن و بهم مشاوره بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پاسخ
0
1
در همه این حرفا همش ناامیدی دیده می شه بغیر از اونایی که شغل خوب یا عادی پیدا کردن ولی با این حرفا نمی شه کار پیدا کرد. در کل من می گم همه باید بفکر کاری باشن که بعدها ازش پشیمان نشن و بتونن ادامه بدن و مخارج زندگیشونو براحتی پیدا کنن . این هم در این بهبهه زمانی کشورمان که تحریم های اقتصادی بر روی قیمت وسایل و خودرو و مسکن و ... تاثیر خیلی بدی گذاشته نمی دونم بکجا آباد می ریم . خدا به همه این جوانان و مردم کشور رحم و معجزه ای بکنه تا بتونیم از زیر این مشکلات سالم و با آرامش و راحت زندگی کنیم . انشااله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پاسخ
3
16
من با 9 مىلون. تومان طى مدت 10 ماه تونستم پولمو به 30 مىلون برسونم اما باکمى تلاش
پاسخ ها
نظر mj
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
با سلام.لطفا برایم ایمیل کنید به من بگید که چه کار کردید.
نظر زی ری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چیکار کردی؟
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
میشه لطف کنید بگید چطور؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
چجوری داداش
نظر akam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
میشه بگین چجوری ؟مرسی
نظر nazi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
میشه بگید چه کاری ؟
نظر حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
سلام میشه بگید چطوری؟راهنمایی کنید اگه میشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
پاسخ
13
19
**توجه**توجه**
من یه کاری سراغ دارم که اصلا سرمایه نمیخوادو درامدشم میلیاردی!!!!!!!!!
حتما میگین چی؟؟
نه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
فقط تجربه+وقت وتجهیزات میخواد(بیل-کلنگ صحرایی و...)
اونایی که تو این کارن می دونن چی دارم میگم؟؟!!!!!!!!!!!
بیفتین تو این کار که بهتراز این نمی تونین کاری گیر بیارین...
هر کی ‍پسندید یه ای ولا لااقل به خودش بگه!!!!!!!
پاسخ ها
نظر mohammad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
اقا این تجهیزاتیکه میگی آخه خیلی سرمایه میخواد.(دستگاه طلایاب میدونی چنده؟)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
پاسخ
0
19
سلام به همگی.میدونم شما هم مثل من تمام وقتتون شده فکر کردن در مورد اینده و کسب درامد خوب. من تا حالا 2 بار مغازه زدم و چندین بار هم دست فروشی کردم و با ماشین بابام هم مسافر کشی کردم . همه این کار ها رو انجام دادم تا بتونم پول جمع کنم و وام بگیرم و بزنم تو کار ساخت و ساز . ولی نشد که نشد.
همسایه ما یکی از بزرگترین پخش پوشاک در اهواز رو داره. این بابا برای اینکه پسران خودش رو بیاره تو این کار بهشون یه مقدار جنس میداد که دست فروشی کنن تا راه روش فروش رو تا حدی یاد بگیرن والان پسر بزرگ این خانواده مسئولیت خرید اجناس از خارج کشور رو داره و پسر دوم فروش اجناس و پسر سوم مسئول انبار چیدمان شمارش و چک هاست + چند تا کارگر.
میخواستم اینو بگم بدون تجربه هیچ کاری نکنید. از الان شروع کنید به کسب مهارت و تجربه برای شغلی که دوستش دارید تا بتونید با سرمایه خودتون وارد این کار شوید.اینو هم بگم پولتون رو به هیییییییییییچ کس ندین .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
پاسخ
1
3
پرورش قارچ,شترمرغ,ماهی,مرغ,گاو,گوسفند,گل های زینتی,میوه های گلخانه ای,باغداری,تولید داروهای گیاهی(پرورش گیاهان دارویی),تولید قطعات خودرو,عقد قرارداد با شرکتهای خصوصی و فروش ایده های خلاقانه خودتان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
پاسخ
66
1
قم پوز در نکن.هزینه عروسی من سر از 80 میلیون در اورد 5 میلیون کادو گرفتم
پاسخ ها
نظر ebi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
من با5ملیون عروسیم تموم شد ق م پ و ز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
پاسخ
2
0
من 5 میلیون تومان سرمایه دارم البته مغازه پدرم هم خالیه و آماده کار اگر کسی ایده پر سود و بدون ریسک داشت من مشتاق شنیدنم
پاسخ ها
نظر وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
سلام مغازه پدر شما چند متره؟
نظر majid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
maghaze kojast? behem email mizanin?
-
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
پاسخ
4
0
سلام بچه ها من خواستم بگم من میتونم با 5میلوین مغازه میوه فروشی بزنم راهمایم کنید با تشکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
پاسخ
8
3
خرید و فروش ماشین . 2 روزی 500 تومان سود میکنی. اگه اول کار ضرر کردی اشکال نداره چون هنوز تجربه نداشتی . بعد از 1 سال واسه خودت گرگ میشی تو بازار ماشین.
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
با سلام
آيا بايد با صاحب نمايشگاه آشنا باشيم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
پاسخ
7
19
سلام. بهترین کار تهیه و تولید فیلم هست. هم دست کم هست هم مافیاست. من خودم با زیر صفر شروع کردم ولی الان از بابت همین کا ظرف 2 سال حونه 200 میلیونی خریدم .
پاسخ ها
نظر امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
سلام میشه بگی چ جوری؟
نظر فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
سلام ..منظورتون فیلم وعکاسی عروسی هست؟ وکجا کارو شروع کردین
نظر اکام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
چجوری؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
پاسخ
2
0
با سلام
من حدود15ميليون سرمايه دارم با يه مغازه در راسنه ي پارچه فروشان
ميخوام حوله -انواع روميزي- پادري- زير سفره -روفرشي دستمال جادويي-سفره هاي شيك-توكابينتي روپشتي وامثالهم.اولاديگه چه چيزهايي بفروشم دوما عمده فروشيهاي اين اجناس در تهران كجا هستند؟
UNITED STATES
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
پاسخ
1
2
WWW.ZULUTRADE.COM
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
پاسخ
25
52
همتون گشنه این بدبخت ها
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
اگه خودت گشنه نبودی که اینجا پیدات نمیشد
UNITED STATES
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
پاسخ
9
7
یه مشت اوسکول نیشستن میگن چه کنیم چه نکنیم...بابا پاشید همت کنین و همه چیز ردیفه.پیشنهادهای جالبی دارم .مشکل اینه که مام همش میگیم این کار ریسکه فلان کار ریسکه.خوب همینه !!باید جرات داشته باشی.من خودم سال 85 با یک میلیون شروع کردم الان شکرخدا 700 دارم
پاسخ ها
نظر behnam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
سلام میشه من رو هم راهنمایی کنید یا بهتر بگم توی یه کاری با خودتون شریک کنید ممنون
نظر روح الله حسینی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
سلام، ببخشید میشه بگید چکاری رو شروع کردید؟
ممنون
نظر امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
سلام میشه راهنمائیم بکنی؟
نظر ash1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
سلام لطفا طرحتونو برام ارسال کنید مرسی
نظر مهران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
سلام دوستان.افرین روزبه موافقم باید همت کرد
نظر سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
اولا شر و ور نگو ثانیا احترام بقیه رو نگه دار
-
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
پاسخ
5
3
سلام من توقعم خيلي بالاست شايد يکم تخيلي بنظربياد.يه برنامه هايي توزندگيم دارم که 100ميلياردپول ميخواد!الان سرمايه کمي دارم100ميليون بيشترنيست کسي راهي براي من سراغ داره؟؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
خودکشی
نظر majid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
ba poolet harcheghadr ke hast har 3 mah behet 15 darsad sood midam. khodet hesab kon cheghadr mishe. age vaghean rast migi kheeili kara hast ke beshe ba in pool koli sood kard
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
پاسخ
5
7
سلام بهترین راه خود کشی است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
پاسخ
2
1
پرورش بوقلمون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
پاسخ
0
0
مغازه خالي دارم اما سرمايه ندارم كه يه كسبي رو استارت كنم اگه كسي پايه است بسم الله
پاسخ ها
نظر وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
سلام میتونم بپرسم مغازتون کجاست؟
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
مغازتون کجاست وچند متراست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
پاسخ
0
0
من یک دفتر کار دارم با 40 میلیون قرض یک نفر ایده بده من چکار کنم 40 میلیون و پرداخت کنم و بتونم از دفترم استفاده کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
پاسخ
0
0
خیلی ممنون از مطالب جالبتون
1- ببینید چکاری میخواهید داشته باشی
2-برنامهریزی کن
3-اقدام کن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
پاسخ
3
0
Niyaz be sarmayeye shoma hastam, koli kar mishe anjam dad,ashna ziyad daram niaz be sarmaye hast. mail bezanin
پاسخ ها
نظر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
توکه اینقدر آشنا داری خوب اونا باهات شریک بشن چرا اومدی اینجا کلاه برداری کنی؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
گل گفتی رضا جان
نظر رامین
| NETHERLANDS |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
رضا لایککککککککک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
پاسخ
1
1
عرض ادب :از راهنمایی شما سپاسگزارم عنایت بفرمایید ایدهای بهتری پیشنهاد بدهید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
پاسخ
0
0
سلام من تقریبا15 تومان سرمایه دارم میخوام یه شغل که مناسب خانم باشه وباشکست روبه رونشم چی پیشنهادمیکنین؟
پاسخ ها
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
به نظرم شما برید تو کار محصولات سلولزی و ارایشی خودم تو همین کارم سودشم خوبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
پاسخ
1
4
سلام من 15میلیون سرمایه دارم میخوام تو تبریز کار پوشاک راه بندازم نظرتون چیه؟
پاسخ ها
نظر علیرضا
| - |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
برادر من ، من اهل تبریز هستم ولی ساکن تهران. تو تبریز پول در نمی یاد. ولی تا دلت بخواد آدم فضول و ناخن خشک داره. وقتت تلف نکن برو تهران یا کرج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
پاسخ
0
0
من 8تومن دارم یه شریک میخام که باهم یه کارراه بندازیم.ساکن رشت باشه.اگرهم کسی کاری درنظرداره که با8تومن میشه راه انداخت راهنمایی کنه لطفا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
پاسخ
0
0
به نظر من یه کالای پرسود که نیاز همه هستش رو انتخاب کنید وبا زدن یه دفتر بازرگانی و با بازاریابی خوب این کالا رو واسه اون کارخونه به فروش برسونید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
پاسخ
57
0
به نظر من با 5 میلیون خیار و آناناس بخرین بهتره یا میگیره یا نمیگیره
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
پاسخ
4
1
من 25میلیون دارم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
پاسخ
1
4
بچه ا همتون شام مهمون من پول هاتونم بیارید بگم چیکار کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
پاسخ
2
0
منو در مورد شغل با سود بالا راهنماييم كنيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
پاسخ
2
0
سلام 100 ميليون سرمايه داريم مييخام بدم يكي كار كنه با سود ماهي 50% جايي رو معرفي كنيد هم معتبر باشه هم اين سودو بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
پاسخ
1
1
دوستای من نظرمن اینکه هرکاری روکه میخواین شروع کنین اول ببینین منطقه تون بیشتربه چی نیازداره برین دردکوچه وبازاروبشنوین بعدتمامی مراحل کارتون روسنجیده برین جلووکاری رو انتخاب کنین که مورد علاقتون باشه(شاگردی یادتون نره هرچه قدرم استاد باشین)موفق باشین ان شاءالله.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
پاسخ
1
0
سلام
من حدود 50 تا 100 تومنی دارم(بسته به زمانشه آخه)
شراکتی کار میکنم
ساکن بانه هستم
پدرم تو کار صادرات وارداته
تا دلتم بخاد ایرانو عراقو دبیو چینو تایلندو... آشنا داره
اما می خوام خودم کار کنم
هرکی دوست داشت شریک بشیم خبرم کنه
kamel.tab@gmail.com
خوشحال میشم
پاسخ ها
نظر افشین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
من میتوانم باهات کار کنم اهل گنبد استان گلستان هستم.اینجا از بانه هر چی بیاری میخرن09119968808 دوست داشتی تماس بگیر
نظر امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
زنگ بزن بهم من کاشانم محصولاتتو رد میکنم
نظر saeed
| UNITED STATES |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
من میتونم در بحث فروش در بیرجند و زاهدان کمکت کنم در صورت تمایل به همکاری در خدمتم09156690118
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
پاسخ
0
2
سلام
من یه زمین 300 متری دارم که توش یه مغازه 30 متری و یه انباری داره ولی پول ندارم که ساخت و ساز کنم و مشارکت هم دوست ندارم میخوام اونجا کسب و کار راه بیاندازم ولی پول زیادی ندارم 3 یا 40 میلیون بیشتر ندارم
خلاصه این مکان اطراف شهرک اندیشه است البته داخل خود اندیشه نیست اطراف اونه نمیدونم چکار کنم کسی میتونه راهنمایی کنه جدیدا به کابینت سازی فکر میکنم ولی خیلی مطمئن نیستم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
پاسخ
1
2
سلام
من یه زمین 300 متری دارم که توش یه مغازه 30 متری و یه انباری داره ولی پول ندارم که ساخت و ساز کنم و مشارکت هم دوست ندارم میخوام اونجا کسب و کار راه بیاندازم ولی پول زیادی ندارم 3 یا 40 میلیون بیشتر ندارم
خلاصه این مکان اطراف شهرک اندیشه است البته داخل خود اندیشه نیست اطراف اونه نمیدونم چکار کنم کسی میتونه راهنمایی کنه جدیدا به کابینت سازی فکر میکنم ولی خیلی مطمئن نیستم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
پاسخ
0
11
سلام به داداشای گلم. من 2 سال پیش کارمو فقط با 8 تومن سرمایه شروع کردم الان 65 تومن پول دارم. یه مغازه لبنیاتی زدم و کلی سود کردم. فقط یادتون باشه اگه خواستین لبنیاتی بزنین جاش خیلی مهمه.. ایشالا همتون پولدار بشین....
پاسخ ها
نظر ash1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
فدای تو با این دل پاکت
نظر ash1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
انشاالله همیشه موفق باشی
نظر نیما
| UNITED STATES |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
عزیزم خیلی گلی خدا بیشتر بهت بده
نظر ابی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
دمت گرم که مثه بعضیا فقط حرف نزدی وگفتی چکار کنیم انشالله میلیاردر بشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
پاسخ
0
0
من نمی دانم با پولم چکار کنم ماشین بخرم یا خانه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
ضایع این که پرسیدن نداره خوب معلومه خونه بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
پاسخ
0
2
عزیزان من هم 3 میلیون دارم میخوام یه کاری کنم که در کوتاه مدت توش سود داشته باشه . لطفا راهنمایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
پاسخ
10
0
سلام.من 5 میلیون تومن پول دارم گذاشتم تو یه بانک با سود 23% به نظرتون میشه از روش وام بگیرم بعد بزارمش تو یه بانک دیگه دوباره وام بگیرم؟!قسطاشم از رو سودش پرداخت میشه.اینجوری ظرف 4 سال پولم 2 برابر میشه!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
حماقت نکن . سودش قسطش رو نمیده دختر .
نظر مهندس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
سود وام همیشه کمتر از قسطش هست و اگر وام رو توی یک کاری نزنید که سود دهی داشته باشه فقط یه هزینه ماهیانه به خودتون تحمیل کردین . موفق باشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
پاسخ
3
1
قبل هر کاری خیلی تحقیق کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
پاسخ
0
1
سلام من اهل اردبیلم لیسانس معماری دارم به کارهای اجرایی هم علاقه دارم حدود سه میلیون دارم تو یه شرکت هم کار میکنم ولی میخوام از شرکت دربیام سراغ یه کاره نونو آبدار بزنم در ضمن یه سوله 400 متری هم دارم لطفا راهنماییم کنید اینم ایمیلمه
aslani.davood@gmail.com
پاسخ ها
نظر افسانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
پرورش قارچ گزینه ی خوبیه
نظر ابی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
قارچ بیچارت میکنه
NETHERLANDS
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
پاسخ
0
0
سلام دوستان
من 5 ملیون سرمایه دارم زیاد نیست ولی میخواستم بدونم کسی کاری یا شراکتی سراغ داره که سود بالا داشته باشه
09375752121
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
پاسخ
1
2
من در خصوص تولید مایع ظرفشویی و دستشویی تخصص دارم اگه کسی سرمایه داره بسم الله سرمایه 50 م
IRAQ
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
پاسخ
1
5
سلام به تمامی دوستان لطفا خوب توجه کنید من در کشور عراق مشغول به کار هستم و کارم کارشناس فروش دستگاه های صنعتی چینی ، ایرانی و ترکی هست از درآمدم راضی م شکر خدا گاهی 3 میلیون گاهی 6 میلیون ولی کار مستقل رو بیشتر دارم کارای زیادی رو تو کشور عراق میشه انجام داد مثلا آهن ضایعاتی بخری وارد ایران بکنی و یک طرح دیگه دارم واسه اونایی که تو گمرک آشنا دارن ایمیل بزنن کمی صحبت کنیم تو فیس بوک هم میتونید پیدام کنید
پاسخ ها
نظر شهاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
سلام میشه بهم ایمیل بزنی از کارت...مرسی
UNITED STATES
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
پاسخ
0
1
ولی به نظر من الان با پنج میلیون میشه ی کافه سنتی کوچیک زد که درامدش ده برابر بورس و این چیزاست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
پاسخ
6
3
سلام.به نظر من بهترين وموفق ترين راه درامد تو ايران فروش مواد مخدر(شيشه وكراك و..)هست اونم به حمد خدا تا دلت بخواد مشتري داره!
به راستي چرا بايد تو جامعه اي زندگي كنيم كه بهترينهاي راه درآمد دروغ و كلك وخلاف باشه!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
پاسخ
5
0
سلام من سال 86 با 5700000 شروع کردم الان خالص 80 میلیون دارم خوبه به نظرتون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
پاسخ
3
21
خاک بر سر همتون
پاسخ ها
نظر شایان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
سلام چه کاربی دادا اگه میشه بهم کمک کن دادا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
پاسخ
1
0
دوست من تو کار نصب و فروش ریموت با ریسیور کنترل روشنایی منازل کارخانه اداره و... هست
اگه خواستین با سرماییه کم یه کار داشته باشین باهاش تماس بگیرین تا راهنمایی کنه
عملکردش اینه که کل روشنایی ساختمان رو با ریموت کنترل میکنه ایشالله موفق باشید تلفنشم اینه 09149712645_09309258390 اسمش علیه بچه با مرامیه راهنماییتون میکنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
پاسخ
0
2
سلام. چرا همه فقط در مورد اینکه چقد پول دارن نوشتن!؟
لطف کنید در مورد ایده و کارتون هم بگید نترسید ....!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
پاسخ
2
115
من یه ایده دارم ولی نمیدونم چیه لطفا بهم کمک کنید بدونم ایدم چیه
پاسخ ها
نظر موج موجی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
من میدونم ایده ت چیه فقط کمکم کن بتونم بگم ایده ت چیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
پاسخ
0
14
یکی از بهترین کارها فروش خیار شور یعنی تولید آن و فروش به مغازه های سوسیس و کالباس فروشی است هیچی هم نمی خواد من از 200هزار تومن شروع کردم الان همونم ندارم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
خيلي باحالي
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
دمت گرم
نظر ابی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
دمت گرم خداییش کلی خندیدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
پاسخ
17
0
سلام به همه من 8 تومن دارم و میخوام انشاالله برم تو کار پرورش شترمرغ به نظر شما چطوره بهم ایمیل بزنید و لطفا منو از نظرای خوبتون دریغ نکنید همتونو دوست دارم و مرسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
پاسخ
1
1
من حدود 30ميليون دارم اما موندم چه كاري باهاش كنم
اگه كسي موردي باشه يا راهنمايي كنه يا چيز ديگه ايميل بزنه
mossafer_2007@yahoo.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
پاسخ
0
0
سلام به همگی 12 تومان دارم چه کاری خوبه
پاسخ ها
نظر ابی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
ساندویچی
نظر مرتضی صانت مودب
| درباره سرمايه‌گذاري موفق فقط با 5 ميليون تومان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
پاسخ
4
4
سلام به همه بیشترین سود بانکی روز شمار مال کدام بانکه ممنون میشم بگید
پاسخ ها
نظر مازیار
| UNITED STATES |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
سلام...
بانک مهر اقتصاد روز شمار 23%
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
پاسخ
0
0
salam pedare man sale 80 ye zamin kharid 8 melyoon alan 600 melyoone inam karie ammma alan zamin gherooooone
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
پاسخ
0
0
سلام. من میخام پاییز نودوسه بادوستم مغازه گوشی فروشی بزنم شهرستانبناب. آش.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
پاسخ
0
0
عالی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
پاسخ
0
0
با سلام
بچه ها برای احداث سالن قارچ به 50 میلیون تومان پول نیاز دارم اگه کسی داره هم حاضرم شریکش کنم هم حاضرم با وثیقه مطمئن ازش بگیرم و سود خوبی بهش بدم . لطفا اگه مایل به سرمایه گذاری بودید با این شماره تماس بگیرید.09352943451. ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
پاسخ
2
2
من میخوام یه تولیدی نایلون تو شهرمون تو استان گلستان بزنم اما نیاز به سرمایه دارم
اگه کسی مایله سرمایه گذاری کنه بهم ایمیل بزنه
msmpesarakloo@gmail.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
پاسخ
0
1
با سلام خدمت دوستان.هر کس مایل بود در زمینه فروش تابلو فرش فعالیت داشته باشه تماس بگیره.با حداقل سرمایه.حتی کمتر از یک میلیون.من خودم تولید کنندم.پیشنهاد های جالبی دارم.09368293343
نظر عابدریمدانی گرگیج
| درباره سرمايه‌گذاري موفق فقط با 5 ميليون تومان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
پاسخ
0
0
سلام دوستان
من سرمایه5میلیون تومان دارم بنظرتون چکاری میتونم باش انجام بدم که سودخوبی داشته باشه
برای راهنمایی باشماره زیرتماس بگیریید
09396070077
09103454013
ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
درود
من سرمایه 3 میلیون تومان دارم بنظرتون چکاری میتونم باهاش شروع کنم که درآمد متوسط داشته باشم شغلی هم ندارم و فعلا بیکارم
به کمک و راهنمایی شما عزیزان نیاز دارم با سپاس فراوان
09396070077
09103454013
ممنون
پاسخ ها
نظر دهنوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
سلام برو دنبال خرید کلی گیاهان دارویی و بعد بسته بندی کن و بفروش ادامه بده مطمئن باش در عرض 2 سال میلیاردر اگه نشی حد اقل پولت 200 برابر میشه بهت قول میدم
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
3
www.simsh.orq.ir
این سایت فروش کارت شارژه با امکان عضو شدن ینی زیرمجموعه من میشه و سود ناچیزی بهم میرسه هرکسی عضو بشه برای کاروکاسبی توی فروش کارت شارز بدک نیست فقط بعد از عضویت برای لینکتون دامین بسازین ادرسشو کوتاه کنین و اونو به هر نحوی که میشه تبلیغ کنین از چاپ مجله تا سایتهای آگهی همه جا تبلیغش کنین تا مشتریهایتون زیاد بشن و شاهد سود فروش خود بشوید سوالی بود بپرسین
saeedi2000@chmail.ir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
پاسخ
0
0
سلام دوستان من 7میلیون پول دارم میخوام یه کاری باهاش راه بندازم ولی نمیدونم چه کاری خوبه اگه کسی نظری یا پیشنهادی داره به من ایمیل بزنه لطفا.koorosh.kabir57@yahoo.com
UNITED STATES
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
پاسخ
0
0
سلام من تخصصم لوله کشی سردوگرم وفاضلابه ودانشجوی کارشناسی تاسیساتم ولی بازار کارمون خوابیده اگه کسی میتونه کمکم کنه ممنون میشم09156690118
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
پاسخ
0
0
سلام من تو کار ساخت قالب و تولید محصولات پلاستیکی هستم خوشحال می شم یه همکا یا شریک داشته باشم با شرایط سرمایه نزد خودتون یه محصول تولید کنید بفروشیم 09122901283
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
سلام میشه یه توضیح کامل در مورد کارتون و سرمایه اش چقدره به من بدی ممنون میشم.
UNITED STATES
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
پاسخ
1
1
سلام
دوستان عزیزم کار آزاد نیاز به تجربه داره هرکاریرو که شما فکرشو بکنید نیاز به تجربه داره شما میتونید با چند ماه وقت گزاشتن تو کار مورد علاقتون تو کارتون اوستا بشید اون موقست که میتونید سرمایه اندکتونو با تزریق تو کارتون چند برابر کنید...مشکل همه ما اینه که میخایم یه شبه میلیونر شیم...
UNITED STATES
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
پاسخ
0
0
با سلام من یه مغازه 80 متری در بزرگراه فتح دارم ، م خوام یه کسب کاری را بندازم ولی نمی دونم چیکار کنم البته سرمایه ام دارم اگه کسی خواست باهام شریک شه یا ایده ای داشت بهم ایمیل بزنه ممنون .
a.p.taherian@gmail.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
پاسخ
9
7
خيلي خوب ميشه اگه دوستان ب جاي اينكه بگن پولششون چند برابر شده ايده هايشان را بگويند چون روزي رسان خداست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
پاسخ
0
7
سلام.من در حال حاضر 29 سالمه و و وقتی این کار و شروع کردم دانشجو کارشناسی معماری بودم.پدرم توی کار فروش چوب بود تا زمانی که من یه سری تبلیغات رایگان توی اینترنت برای فروش پالت های چوبی گذاشتم خوب اوش فقط زنگ خور داشتم بعدش تونستم با یکی و دو تا شرکت بزرگ قرارداد فروش پالت دست دوم جهت خط تولیدشون ببندم الان توی این شغل کمتر کسی هست که من رو نمیشناسه و در ضمن سرمایه اولیه من یک لپ تاپ برای توی اینترنت رفتن بود اما الان از واحد مسکونی تا ماشین زیر پام رو از اون طریق خریدم.
از این و اون میخریدم به شرکتها میدادم اوایل نقدی بخاطره بنیه مالی پایین الان چکهای میلیونی.
موفق باشید نا امید شیطونه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
پاسخ
2
5
سلام دوستان .من کل مطالب رو خوندم ونظر خودمو میگم.
ببینید دوستای گلم موفقیت اتفاقی نیست همه ما آنچه امروز داریم نتیجه تفکرات دیروزمان است پس باید برای فردا خوب فکر کنیم.مهربونای من آدما دو دسته اند:شرایط ساز وشرایط پذیر.کسانی که شرایط سازند به دنبال کاری می روند که به آن علاقه دارند وهرروز به موفقیت دراون کار فکر می کنن وبا تلاش فکری وجسمی نتیجه هم میگیرند.اما انسان های شرایط پذیرفقط دوس دارن دستوربگیرن ودریک اداره حتی به عنوان آبدارچی مشغول به کاربشن ویک حقوق مشخص ماهانه بگیرند.
دوستان من آنچه درون ما رخ می دهد اتفاقات بیرونمان را شکل می دهد پس برای شروع یک کسب وکار اول باید درون خودمون رو تغییر دهیم .علایق خودرا بنویسید کارهایی که دوس دارین وبه نظرتون منطقی میاد روی کاغذ یاداشت کنین وبعد از برسی های زیاد یکیش رو انتخاب کنین وشروع کنین.سخت ترین مرحله روشن شدن مسیر هست وتمام.من سال 85خدمتم رو تموم کردم اومدم خونه ودیدم فقر تو خونه موج میزنه نه پولی نه خونه ای .خانوادم خیلی فقیر بودن.منم رفتم دنبال کارگری...........شیرنی پزی . سوپرمارکت .جوشکاری . مرغداری و.....اما موفق نشدم تا اینکه یک روز یک اتفاقی افتادو درون من تغییر کرد .الان خدارو شکر وضعیت مالیم عالیه.
هرشخصی دوست داشت دلایل موفقیت منو بدونه بهم ایمیل بزنه شاید تونستم کمکش کنم. اینجا نمیشه تایپ کرد طولانیه.ازمدیر سایت هم تشکر میکنم
سرمایه شروع من 50هزارتومن مالی وجرعت وریسک پذیری زیاد بود.
mehdi.ramazani63@gmail.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
پاسخ
0
5
سلام ذوستان
من اولین بار با دو سه میلیون شروع کردم، حدودا 8 سال پیش. به ترکیه پسته میبردم تو بسته بندی های فله ای الان کارگاه دارم و تو بسته بندی های کوچیک تولید و علاوه بر ترکیه به دیگر کشورهای اروپایی صادر میکنم و افتخارم اینه که الان یک میلیاردخودساخته هستم.
موفق باشید
پاسخ ها
نظر شیری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
با سلام.تو این زمینه از شما مشورت میخوام با تشکر9379918737
نظر lمحمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
سلام میشه در مورد کارتون منو راهنمایی کنین ممنون میشم .mghorbani002@gmail.com
نظر ابی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
سلام میشه منم راهنمایی کنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
پاسخ
0
1
سلام. من حدود 150 تا سرمایه دارم که میخوام بزنم تو یه کار زود بازده. بیشتر بهم میگن بزن تو کار فست فود تو تهران. نظرتون چیه؟ کسی که خودش این کارو کرده به نظرتون کجاها تو تهران میشه با این سرمایه همچین کاری زد؟ یه سری شرکت های مشاوره هم هستن که ظاهرا تو این زمینه مشاوره میدن از انتخاب جا تا راه اندازی تا دکور و تبلیغ و .... میخوایتم نظرتون رو بدونم. کسی فکر یهتری به نظرش میرسه خوشحال میشم باهام در میون بزاره.
پاسخ ها
نظر دهنوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
سلام برو تو بورس سهام بخر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
پاسخ
0
0
باسلام من چندی پیش هسرم براپر سرطان ریه از دست دادم باکلی مشکل با4فرزند اما هرگز تانفس می کشم نامیدنخواهم شد 9م دارم امانمی دانم به چکاری دست بزم لطفان هموطن عزیزم مرایاری کنید ممنون
پاسخ ها
نظر user
| UNITED STATES |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
۹میلیون که که هزینه خوردو خوراک فقط ۶ ماه برای ی خانواده ۵ نفره هست! سریع بفکر باش .هر کاری شد بزن.ی اسنک فروشی بزن
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
بزن تو کار خياطي-آرايشگري
نظر ابراهیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
بزن تو کار ساندویچی
سوالی هم داشتی به خودم بگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
پاسخ
1
0
سلام به همگی
من یه جون سی ساله هستم که حدود پنجاه میلیون سرمایه دارم دنبال کسی هستم بتونم باهاش تو یه کار مطمئنی شریک شم
ممنون 09126029960
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
پاسخ
0
0
سلام ب همه دوستانواشنایان... بنده با10 سال سابقه کاردرامورفنی واجرایی و3سال نظارت برامورساخت وتولیدفاز1مرزی یکی ازشهرستانهاوساختمون سازی فعالیت دارم خودمم کارشناس عمرانم لطفااگه کسی هست که قصدب همکاری داره بااین شماره تماس بگیره 09368814511 درخدمتیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
پاسخ
1
1
سلام دوستان همه گفتن منم میخام بگم دردمو .
من یه لیسانس بیکارم و متاهلم با 2 تا هم فرزند هیچ سرمایه ندارم پول هر روز رو همون روز خرج میکنم به سختی خیلی زیاد زندگیم میگذره
ایا کسی هست که بهم کمک کنه و بگه چیکار کنم کارگری کردم و ابدارچی هم شدم بازم خرج زندگی در نمیاد . خیلی ممنون میشم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
هم کارگری و هم آبدارچی، کار کردن برای مردم....ببین چطور میتونی برای خودت کار کنی...
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
پاسخ
0
0
کسب درآمد در مسبی
هديه عضويت در مسبي از 5 ارديبهشت تا 31 ارديبهشت: در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 10000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.
توضیحات بیشتر در لینک زیر:
http://www.masbi1.ir/orderwork.aspx?rgm=172839
UNITED KINGDOM
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
پاسخ
0
0
با سلام اینجانب جهت واردات خودرو به 150 الی 200 میلیون سرمایه نیازمندم یا به صورت شراکتی یا به صورت قرضی لذا خواهشمندم شرایط خود را جهت همکاری فقط اس ام اس کنید تا توضیحات کامل را به عرض برسانم.
09367833073
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
پاسخ
2
1
سلام
من ساکن تهران هستم 20 سالمه و میخوام هرچه زودتر پولدار بشم یعنی حداقل تو 3 سال حداقل یک میلیارد داشته باشم سرمایم نهایتش 5 میلیون تومنه اگه کسی بود منو معرفی کنه به یه کاری یا کلا بگم بهم کمک کنه خیلی لطف کرده لطفا بهم ایمیل بزنید
arashsahar7@gmail.com
دوستان منتظرتونم من به آینده زیاد امیدوار نیستم ولی دوستان این 5 میلیون قرض بهم داده شده لطفا کمکم کنید منتظر ایمیلاتونم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
پاسخ
0
0
پارچه سرای با 10 میلیون نظرتون چیه ؟>
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
پاسخ
0
1
سلام.من میخوام یه مغازه لوازم ارایشی بهداشتی بزنم و تجربه هم ندارم اگر کسی هست ک تجربه داشته باشه لطفا ازتجربیاتش دراختیار منم بذاره.ممنونsaeeed051@gmil.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
پاسخ
0
0
من 10 میلیون پول دارم نمیدونم چه کاری راه بندازم که سود خوبی بده این بانکهای مزخرف که سود درست وحسابی نمیدن ترو خدا منو راهنمایی کنید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
پاسخ
0
1
تن تاک بخرین مشکلاتتان حل حله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
پاسخ
0
0
منم دو تا اتاق دارم که نمیدونم توش چه کاری میشه زد .چون مسکونیه و در ضمن مستاجر نمیخوام و میخوام کاری توی اون راه بندازم که هم بازار خوبی داشته باشه و هم راحت بشه فروخت.دوستان نظری ندارن؟
پاسخ ها
نظر رسول
| UNITED KINGDOM |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
داداش قارچ پرورش بده سرمایه هم نمیخواد سود هم عالی
نظر ابی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
قارچ ن ننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
GERMANY
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
پاسخ
2
0
دوستان اگه کسی میخواد شریکی یه کاری توی خونه انجام بدیم و فکر وایده ای داره بگه.من یه خونه دارم که کسی توش زندگی نمیکنه.بیایید یه کسب و کاری شروع کنیم.یا منو راهنمایی کنید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
پاسخ
2
0
سلام
من 10میلیون را ماهانه500هزار سود میدم
هرکس خواست تماس بگیره
09137009100
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
پاسخ
0
0
سلام ... 15 م سرمایه دارم ... چون مدرک مربیگری بدنسازی دارم تو فکر زدن باشگاه بدنسازی بودم ولی سرمایم کمه .... اجاره یا رهن مغازه زیر پله هم که خیلی بیشتر از این حرفاست ... کسی نظری نداره ؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
2
0
ارایشگاه بزنین سرمایتون هم یه قیچی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
پاسخ
0
1
سلام به همگی .به نظر من کارهایی که با سرمایه های کم مثل 2 یا 5 میلیون کرد یکی کارهای خدماتیه. یعنی درکل کارهایی که نیاز به تخصص شما داره و با این سرمایه میشه وسایلش رو تهیه کرد یا حداقل پول پیش وسایلش رو داد و باقیش رو قسطی کار کرد. کارهایی مثل تعمیرات برق اتومبیل،تعمیرات کولر ماشین و ...
کارهای دیگه فروشندگیه، مثل پخش اجناسی که در سوپر مارکتها فروش میره که باید سعی کنید جنسی که میارید این خصوصیات رو داشته باشه:1- چون شما سرمایه تون کمه و در بازار رقابت زیاده مجبورید با بعضی مغازه ها به صورت اعتباری و نسیه کار کنید پس سعی کنید جنسی که میارید ارزون باشه و هر سری که فاکتور میدید به مغازه دار حتی اگر سفارشش زیاد باشه مبلغ فاکتورتون سنگین نشه .2- جنسی رو بیارید که گردش زیاد داشته باشه یعنی جوری نباشه که وقتی جنس رو به مغازه دار دادید تا سری بعدی که میرید هنوز جنستون رو نفروخته یاشه البته این موضوع واسه دوستانی که در شهرهای کوچک میخوان کار کنند مهمتره.3- جنسی رو بیارید که حداقل 30 درصد واسه شما سود داشته باشه تا سریع رشد سرمایه داشته باشین. 4 - جنسایی رو بیارید که حجمشون کم باشه و شما در شروع کار نیاز به هزینه اجاره انبار و این چیزها نداشته باشید و بتونید حتی توی اتاق خونتون هم نگه دارید.اینها تجربیاتی بود که من خودم به کار گرفتم و جواب داده و خواستم در اختیار شما قرار بدم تا ان شاالله شما هم موفق بشید.
با آرزوی پولداری همه دوستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
پاسخ
0
0
سلام
من پنج میلیون سرمایه دارم می خوام باهاش یه کار با سود مناسب راه بندازم.
نیاز به یه ایده ی واقعی و عملی دارم.
اگه کسی هست و راهی سراغ داره یه لطف کنه و بهم ایمیل بده.
با کمال تشکر.
hamidrezasayyady@gmail.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
2
0
با توجه به حضور آقای روحانی، امثال بورس، پربازده ترین گزینه سرمایه گذاری هست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
پاسخ
0
0
سایت جالبی هست من هم نزدیک به 20میلیون پول دارم تخصصم آنارشیشه هست ولی میخوام بزنم توکاتولیدی لباس وچگونه. به نظرشما خوبه؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
پاسخ
0
0
سلام به همگی
میخواستم بدونم اگه با 10-12میلیون یه مغازه لبنیاتی بزنم بهتره یا فروش لوازم موتورسیکلت؟؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید تجربه هم ندارم/
NETHERLANDS
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
پاسخ
1
0
لبنیاتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
پاسخ
0
1
داداش کار تخصصی مثلا فقط پوشاک کودک انجام بده. همه چی نیار
نظر حسین نادرزاده
| درباره سرمايه‌گذاري موفق فقط با 5 ميليون تومان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
پاسخ
0
0
با سلام
خیلی سایته خوبیه منم10تومان وام گرفتم می خوام برم تو پخش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
پاسخ
0
0
اگه وسیله داشته باشی که کارپخش راانجام بدی میتونی تخمه باکیفیت و تفت داده تنی ازتولیدکننده از شهرخوی یاکرمانشاه بگیری وبه سوپری هاباقیمت کمتراز عمده فروشها بفروشی.تخمه کانادایی کیلویی5500میخری عمده فروشهاکیلویی8000تا8500میفروشن تومیتونی باکمی ارزانترفروختن مشتریهای زیادی داشته باشی سود خوبی هم ببری.بعدازمدتی میتونی خودت عمده فروشی بزنی وکارخرده فروشی هم داشته باشی .قطعاسودکلانی میکنی.فقط باید تداوم داشته باشی شاید اوایل بازارت خوب نباشه امادرست میشه.ایرانی سربلندباتفکرمثبت .برقله ارزوهایتون میبینمتون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
پاسخ
0
0
سلام د.ستان با8میلیون چیکار میتونم بکنم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
پاسخ
0
0
سلام من از اول نوجوانی کار کردم چندین شغل بلدم اشپزی الکترونیک کشاورزی و خرید و فروش تره بار ولی بد شان سی اوردم سرمایه خود را از دست دادم و حالا دارای 100 ملیون بدهی هستم اگر مقداری سرمایه داشته باشم در خودم توانائی میبینم جبران بکنم لطفا راهنمای بکنید چه کاری انجام دهم که در یکسال 100 ملیون بدهی خود را بدهم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
پاسخ