اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۴۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مرگ ۲.۵ میلیون نفر بر اثر حوادث شغلی

سازمان جهانی کار از بروز ۸۶۰ هزار حادثه شغلی در هر روز خبر داد و اعلام کرد: ۲.۳ میلیون نفر نیز هر ساله به دلیل بیماری‌های شغلی و حوادث ناشی از کار، می‌میرند.

خبرگزاری مهر: سازمان جهانی کار از بروز 860 هزار حادثه شغلی در هر روز خبر داد و اعلام کرد: 2.3 میلیون نفر نیز هر ساله به دلیل بیماری‌های شغلی و حوادث ناشی از کار، می‌میرند.

سازمان جهانی کار در تازه ترین گزارش خود درباره کنگره جهانی ایمنی و بهداشت کار اعلام کرد: داشتن جهانی بدون حوادث شغلی منجر به مرگ، امکانپذیر است.

طبق اعلام سازمان جهانی کار، سالیانه 2 میلیون و 300 هزارنفر در سراسر جهان به دلیل بیماری های شغلی و حوادث ناشی از کار می میرند. همچنین در هر روز، 860 هزار حادثه در محیط های کاری رخ می دهد.

حوادث ناشی از کار، در محیط های شغلی جدی هستند و از اینرو هنوز باید کارهای بسیار زیادی انجام شود. برخورداری از یک محیط کار ایمن و سالم، از حقوق اساسی بشر است؛ بنابراین پیشگیری های لازم در این زمینه باید صورت پذیرد.

محاسبات نشان می دهند، بازگشت سرمایه در پیشگیری از حوادث به طور متوسط بیش از 2 برابر اصل سرمایه گذاری است و البته دستیابی به این موارد نیازمند تدوین استراتژی های یکپارچه برای پیشگیری از حوادث ناشی از کار، سلامت و رفاه فردی است.

در برخی کشورها مانند آلمان تعداد مرگ و میر ناشی از حوادث کار در سال گذشته میلادی کمتر از 500 نفر بود و به صورت کلی تعداد حوادث ناشی از کار در 20 سال گذشته به میزان 50 درصد کاهش یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج