اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۲۵۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انریکه: مسئولیت شکست با من است

سرمربی بارسلونا عنوان کرد: مسئولیت شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن بر عهده اوست نه بازیکنانش. او همچنین بازی تیمش با پاری‌سن‌ژرمن را به بازی اشتباه‌ها توصیف کرد.

خبرگزاری ایسنا: بارسلونا در دومین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در خانه پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت و با نتیجه‌ سه بر دو شکست خورد، ولی هم‌چنان با سه امتیا‌ز پس از پاری‌سن‌ژرمن در رده دوم گروه خود قرار دارد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش برابر پاری‌سن‌ژرمن در نشست خبری خود، گفت: دلیل باخت ما خیلی روشن است. برابر حریفی بازی می‌کردیم که هم سطح خودمان بود و توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد. پاری‌سن‌ژرمن تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد. طبیعی است که آنها در فرانسه ما را تحت فشار قرار دهند. البته انتظارم از بازیکنانم بیش از این‌ها بود. ما نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و شکست خوردیم. البته شانس‌های خوبی در پایان مسابقه داشتیم و می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. نمی‌گویم نتیجه‌ ناعادلانه بود، ولی یک تساوی هم می‌توانست در پایان رقم بخورد.

سرمربی بارسلونا در ادامه درباره حضور دروازه‌بان آلمانی تیمش در این دیدار، گفت: من هیچ وقت بازیکنان را به صورت فردی مورد ارزیابی قرار نمی‌دهم. این دومین باری بود که تراشتگن برای ما به میدان می‌رفت و طبیعی است که تا حدودی با مدافعان تیم هماهنگ نباشد. مسئولیت این شکست بر عهده من است نه دروازه‌بان تیم. وقتی شکست می‌خوریم باید همه آن را بپذیریم. اول از همه من. چرا که من مربی این تیم هستم و مسئولیت آن را برعهده دارم. بازیکنانم امشب برابر پاری‌سن‌ژرمن نگرش خوبی داشتند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. البته این بهترین بازی تیم ما نبود. بازی با پاری‌سن‌ژرمن را به زودی مورد بررسی قرار می‌دهم تا نقاط ضعف و قدرت تیم را بیشتر بشناسم.

لوئیس انریکه که زمانی با لورن بلان همتایش در تیم پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا هم تیمی بود، در ادامه گفت: در چنین بازی‌هایی اشتباه‌ها تعیین کننده هستند. ما در این دیدار اشتباه کردیم و دروازه‌مان باز شد. بازی با پاری‌سن‌ژرمن بازی اشتباه‌ها بود. خیلی از این اشتباه‌ها اجتناب ناپذیر بود و هر دو تیم انجام دادند، ولی تیم من در این دیدار بیشتر اشتباه کرد و به همین خاطر شکست خورد. نباید فراموش کنیم که با حریف کوچکی بازی داشتیم. پاری‌سن‌ژرمن مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. حتی بدون لاوتزی و ابراهیموویچ آنها شانس زیادی برای قهرمانی دارند و تیم خوبی هستند.

سرمربی بارسلونا درباره تساوی دو تیم آژاکس و آپوئل نیز گفت: این تساوی خبر خوبی برای ما بود. ما هم‌چنان در رده دوم گروه هستیم. می‌دانیم بازی راحتی در قبرس و هلند نداریم و حتی بازی‌مان برابر پاری‌سن‌ژرمن در اسپانیا نیز سخت است.

انریکه در پایان درباره حضور ژاوی در این دیدار و شکستن رکورد بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، گفت: حضور ژاوی در خط ها‌فبک خیلی به سود ماست و باعث می‌شود تا تیم خلاقیت بیشتری در مرکز زمین داشته باشد. خوشحالم او به این رکورد با ارزش رسید و توانست تعداد بازی‌های خودش را به عدد ۱۴۳ برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج