اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۲۹۱۴
۱ نظر
۵۰۴۳
۱ نظر
۵۰۴۳
پ

برترین اپلیکیشن‌های مسیریابی ویندوزفون

در این مطلب چندین اپلیکیشن خوب و کاربردی در زمینه نقشه و مسیریابی برایتان معرفی کرده ایم که برای سیستم‌عامل ویندوزفون هستند.

دیجیاتو: در این مطلب چندین اپلیکیشن خوب و کاربردی در زمینه نقشه و مسیریابی برایتان معرفی کرده ایم که برای سیستم‌عامل ویندوزفون هستند.

Google Maps

گوگل مپ بدون شک یکی از جامع ترین نقشه های حال حاضر دنیا به شمار می رود. این اپلیکیشن بر خلاف بسیاری از نمونه های دیگر، از نقشه شهر های ایران نیز با جزییات بالایی پشتیبانی می کند که همین موضوع آن را متمایز تر از سایر رقبا می نماید. اندرویدی ها به صورت پیش فرض از نعمت این اپلیکیشن بخوردار هستند و کاربران سایر سیستم عامل ها نیز می توانند برنامه آن را برای دستگاه خود دانلود نمایند. در ادامه برخی از ویژگی های این اپلیکیشن را مرور خواهیم کرد. با دیجیاتو همراه باشید.

برترین اپلیکیشن‌های مسیریابی ویندوزفون

مسیر یابی

یکی از امکانات گوگل مپ، پیشنهاد مسیر برای رفت و آمد است. برای این موضوع تنها کافیست تا مبدا و مقصد خود را بر روی اپلیکیشن مشخص نمایید تا بهترین مسیر بر روی نقشه برای شما رسم گردد. گوگل مپ مکان کنونی شما بر روی نقشه را می تواند تشخیص دهد، برای این موضوع باید آیکون دایره شکلی که در پایین برنامه قرار دارد را لمس کنید. توجه داشته باشید که برای شناسایی موقعیت جغرافیایی، گوگل مپ نیاز دارد که از GPS دستگاه استفاده نماید، لذا باید تنظیمات این بخش را در موبایل خود روشن نمایید.

پس از مشخص شدن موقعیت کنونی بر روی نقشه، برنامه آن را به عنوان نقطه مبدا مسیر شما در نظر می گیرد. حال باید خودتان بر روی نقشه مقصد را مشخص نمایید. برای اینکار تنها کافیست موقعیت مورد نظر خود را بیابید و انگشتتان را برای چند لحظه بر روی آن نگه دارید. اکنون اپلیکیشن در پایین صفحه آیکون یک خودرو ظاهر می شود که با لمس آن به صفحه ای می روید که مسیر های پیشنهادی در آن درج شده است.

برترین اپلیکیشن‌های مسیریابی ویندوزفون

در این صفحه می توانید مسیر های مختلف را به همراه مسافت آن ها و مدت زمانی که طول می کشد به مقصد برسید را مشاهده نمایید. در بالای صفحه علاوه بر مسیر مناسب خودرو، مسیر های پیشنهادی برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی و پیاده روی نیز نمایش داده می شود که البته گزینه وسایل نقلیه عمومی برای ایران پشتیبانی نمی شود. در نهایت با انتخاب هر مسیری که دوست داشته باشید، راهنمای آن بر روی نقشه درج می گردد و شما می توانید بر اساس آن حرکت خود را برای رسیدن به مقصد آغاز کنید.

نقشه آفلاین

در همه جای دنیا با توجه به سرعت بالای اینترنت موبایل، کاربران اهمیتی به سرویس های آفلاین نمی دهند، اما در ایران ما به خوبی لزوم وجود چنین گزینه ای را احساس می کنیم. خوشبختانه گوگل نیز برای اپلیکیشن مپ خود امکان مشاهده آفلاین نقشه را فراهم آورده است.

برای این موضوع در اندروید باید قسمتی از نقشه که می خواهید به صورت آفلاین ذخیره شود را باز کنید، منوی سرچ در بالای صفحه را لمس نمایید و در صفحه جدید گزینه Make this map area available offline را انتخاب کنید و به برنامه فرصت دهید تا اطلاعات این بخش از نقشه را دانلود نماید. در نسخه iOS برنامه هم پس از لمس منوی جستجو در بالای صفحه باید عبارت ok maps را تایپ کنید تا بلافاصله نقشه در دستگاه شما دانلود شود.

برترین اپلیکیشن‌های مسیریابی ویندوزفون

زین پس زمانی که به اینترنت متصل نباشید هم می توانید نقشه و موقعیت کنونی خود را ببینید، اما توجه داشته باشید که گزینه مسیر یابی دیگر در دسترس نیست و برای استفاده از آن حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. نکته دیگری که در این بخش باید به آن دقت کنید این است که فضای تعیین شده برای ذخیره شدن در نقشه نمی تواند خیلی بزرگ باشد. برای مثال نمی توان نقشه کل ایران را ذخیره نمود، بلکه باید آن را به بخش های کوچکتری تقسیم کرد تا امکان ذخیره شدن آن ممکن باشد.

• قیمت : رایگان

• سازنده: Google

• سیستم عامل: اندروید - iOS - ویندوز فون

• حجم: ۱۰ مگابایت

Tehran

اگر از ساکنین استان تهران باشید، قطعا از نقشه‌ های مختلفی برای کنترل وضعیت راه ها استفاده می ‌کنید و یا به سایت ‌های مختلف سر می ‌زنید تا از آخرین وضعیت آلودگی هوا مطلع شوید. یکی از اپلیکیشن‌ های کاربردی که برای رفع اینگونه نیازها ایجاد شده، Tehran است.

با استفاده از اپلیکیشن تهران یک مجموعه ابزار کاربردی در اختیار خواهید داشت که به شما کمک می کند به جای کنترل چندین سایت در طول روز، با یک اپلیکیشن تمامی نیازهای خود را برطرف کنید. در این برنامه نقشه مترو، اتوبوس های تندرو، ترافیک شهری و وضعیت آلودگی هوا قرار گرفته و در کنار آن امکان گرفتن خلافی خودرو و نمایش زمان‌ بندی حرکت اتوبوس‌ های شهری نیز گنجانده شده.

برترین اپلیکیشن‌های مسیریابی ویندوزفون

در آخرین نسخه این اپلیکیشن، بسیاری از مشکلات برطرف شده و در حال حاضر می توان آن را با حجم مناسب ۱ مگابایت دریافت کرد. اگر ساکن استان تهران هستید، نصب این برنامه کاربردی را به شما توصیه می‌ کنیم.

• قیمت : رایگان

• سازنده : علیرضا صحاف

• سیستم عامل :ویندوزفون

• حجم : ۱ مگابایت

gMaps

با کمک این برنامه به نقشه گوگل دسترسی خواهید داشت اما ویژگی‌ مهم این اپلیکیشن این است که به صورت تلفیقی با سایر اپلیکیشن ها عمل می‌کند. به طور مثال وقتی می‌خواهید مکان دقیق جایی را بر روی foursquare مشاهده کنید، با انتخاب محل، این برنامه باز می شود و نزدیک ترین مسیر از محل کنونی تا نقطه مورد نظر و حتی متوسط سرعت شما را نیز نمایش می دهد.

از مزیت ‌های این اپلیکیشن می توان به پشتیبانی از چند لایه برای نمایش (خیابان، ماهواره و وضعیت ترافیک)، امکان مسیریابی، نمایش پانوراما و ۳۶۰ درجه از بعضی خیابان‌ها، امکان جستجو در امکان محلی و به اشتراک گذاری نقشه با ایمیل و پیامک اشاره کرد.

برترین اپلیکیشن‌های مسیریابی ویندوزفون

آخرین نسخه این برنامه شاهد بهبودهایی بوده و مصرف باتری در آن بهینه ‌تر شده. دانلود اپلیکیشن ویندوز فون جی مپس را به شما توصیه می کنیم.

• قیمت : رایگان

• سازنده : دریم تیم موبایل

• سیستم عامل :ویندوزفون

• حجم : ۶ مگابایت

Here Maps

این اپلیکیشن یکی از پرکاربردترین برنامه‌ های ویندوز فون است. اگر دائما در سفر هستید، معجزه می کند. در این اپ نقشه آفلاین بیش از ۱۳۵ کشور گنجانده شده که خوشبختانه ایران هم جزو آنها است. بعد از نصب برنامه باید به سراغ دانلود نقشه کشور مد نظر خود بروید، اما با در نظر داشتن این نکته که جدیدا این برنامه برای دانلود با IP ایران مشکل دارد و حتما باید آی پی آدرس خود را عوض کنید.

از ویژگی‌ های این برنامه می توان به نمایش بهترین مسیر (از نقطه A به B) با وسیله نقلیه یا پای پیاده اشاره کرد. همچنین با فشردن انگشت روی صفحه، مراکز تجاری و یا خدماتی اطراف شما نمایش داده می شود. همچنین در ۴۵ کشور با کمک این نقشه می‌ توانید مراکز خرید و یا حمل و نقل عمومی را مشاهده کنید.

برترین اپلیکیشن‌های مسیریابی ویندوزفون

بزرگترین مزیت این اپلیکیشن، کارکردن آفلاین آن است. به طوری که اگر در سفر باشید و بخواهید دنبال مسیری بگردید، تمام کار با GPS انجام می شود و نیازی به اینترنت نیست. حجم فعلی برنامه ۱۰ مگابایت است که با دانلود نقشه ایران به ۶۰ مگابایت هم خواهد رسید.

• قیمت : رایگان

• سازنده : نوکیا

• سیستم عامل :ویندوزفون

• حجم : ۱۰ مگابایت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوید قاسم زاده

      مسیر تهران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج