۱۶۵۴۳۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

به صرفه ترین بسته های اینترنتی ۳ اپراتور همراه

افرادی در برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی سعی دارند با انتشار گزارش، خبر و جداول تعرفه ای ساختگی، اینگونه القا کنند که همراه اول نیز در حال افزایش تعرفه بسته های اینترنت همراه خود است. این گزارش ها و جداول ساختگی، به هیوجه مورد تایید همراه اول نیست.

به صرفه ترین بسته های اینترنتی 3 اپراتور همراه




روزنامه هفت صبح: همراه اول شایعه های دیروز درباره احتمال افزایش قیمت بسته های اینترنتی خود را تکذیب کرد. آنها در اطلاعیه خود می نویسند: «افرادی در برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی سعی دارند با انتشار گزارش، خبر و جداول تعرفه ای ساختگی، اینگونه القا کنند که همراه اول نیز در حال افزایش تعرفه بسته های اینترنت همراه خود است. این گزارش ها و جداول ساختگی، به هیوجه مورد تایید همراه اول نیست.»

به این ترتیب اگر همین حالا بخواهید برای سیمکارت خود بسته یک روزه، یک هفته ای و یک ماهه بخرید باید همان قیمت های اول دی را بررسی کنید. اگر مبنا را بر مقایسه بگذاریم، به صرفه ترین انتخاب موجود بسته دو نیم گیگابایتی همراه اول با قیمت 10 هزار تومان است. مشترکان ایرانسل هم که هنوز از افزایش قیمت های این اپراتور دلخورند، می توانند به سراغ خرید بسته یک گیگابایتی بروند.

1- رایتل؛ 12 هزار و 500 تومان برای یک و نیم گیگابایت

اولین بسته شامل 200 مگابایت حجم در مدت زمان هفت روز است که سه هزار تومان قیمت دارد. بسته دوم این اپراتور یک و نیم گیگابایت ظرفیت دارد و اعتبار آن به 30 روز می رسد. مشترکان رایتل برای خرید این بسته باید 12 هزار و 500 تومان پرداخت کنند. بسته سوم رایتل با حجم سه گیگابایت عرضه شده است.

به صرفه ترین بسته های اینترنتی 3 اپراتور همراه

این بسته ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می شود. در صورتی که هر کدام از این بسته ها را خریداری کنید و در طول مدت استفاده، متوجه شوید حجم تان تمام شده است، می توانید یک بسته حجمی یک گیگابایتی به قیمت ۱۰ هزار تومان بخرید و از آن برای مدت ۳۰ روز استفاده کنید. آنهایی که به حجم بیشتری نیاز دارند، می توانند بسته حجمی پنج گیگابایتی را برای مدت ۳۰ روز انتخاب کنند و برای آن ۴۵ هزار تومان بپردازند.

۲- ایرانسل؛ ۱۳ هزار تومان برای یک گیگابایت

ایرانسل بسته های زیادی را عرضه می کند که بیشتر آنها به دلیل محدودیت استفاده در ساعات شبانه روز یا محدودیت غیرمنطقی حجم، جذاب به نظر نمی رسند. مثلا بسته یک گیگابایتی یکروزه یا بسته ۲۴ گیگابایتی یکماهه که فقط از دو بامداد تا هشت صبح کار می کنند، چه جذابیتی برای کاربر موبایل خواهد داشت؟

به صرفه ترین بسته های اینترنتی 3 اپراتور همراه

اگر یک بسته یکروزه ای بخواهید که حداقل کارتان راه بیفتد باید دو هزار تومان صرف خرید بسته ۱۵۰ مگابایتی کنید. ایرانسل همچنین بسته ۶۰۰ مگابایتی خود را با مهلت استفاده هفت روزه به قیمت هشت هزار تومان می فروشد.

اگر از طرفدارانبسته های یکماهه باشید یا سیمکارت ایرانسل سه انتخاب منطقی خواهید داشت. اولی یک گیگابایت حجم دارد و ۱۳ هزار تومان فروخته می شود. دومین بسته شامل ۱.۲ گیگابایت و قیمت ۱۶ هزار تومان است و سومین بسته با قیمت ۲۰ هزار تومان، دو گیگابایت حجم در اختیارتان قرار می دهد.

۳- همراه اول؛ ۱۰ هزار تومان برای دو و نیم گیگابایت

جستجو در میان تعرفه های همراه اول نسبت به بقیه اپراتورها ساده تر است. بسته یکروزه، بسته یک هفته ای و بسته یکماهه منوی مختصری را تشکیل می دهند. ارزان ترین بسته ۱۰۰ مگابایت هزینه دارد و ۱۰۰ مگابایت حجم در اختیارتان می گذارد. این بسته بیشتر برای افرادی مناسب است که در یک موقعیت خاص نیاز فوری به اینترنت دارند و حاضرند برایش هزار تومان خرج کنند.

به صرفه ترین بسته های اینترنتی 3 اپراتور همراه

بسته یک هفته ای همراه اول ۳۰۰ مگابایت حجم دارد و سه هزار تومان فروخته می شود. مهمترین بسته که احتمالا از همه بیشتر طرفدار خواهد داشت، با حجم دو نیم گیگابایت عرضه می شود و بهای آن ۱۰ هزار تومان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه اين بسته ها كه گفتي بدرد نخورند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج