جاباما
۱۶۸۶۸۹
۲۱ نظر
۵۴۰۵
۲۱ نظر
۵۴۰۵
پ

۳۰ سخنران انگیزشی برتر دنیا (۱)

امروز تصمیم گرفته ایم یک کار جدید بکنیم و فهرست ۳۰ سخنران انگیزشی دنیا را برایتان بنویسیم.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)



پنجره خلاقیت - ترجمه نیوشا عاشورزاده: امروز تصمیم گرفته ایم یک کار جدید بکنیم و فهرست ۳۰ سخنران انگیزشی دنیا را برایتان بنویسیم. بسیاری از شما به این فکر می کنید که «چطور می توانم زندگی ام را بهتر کنم؟» یا «چطور می توانم به رویاهایم برسم؟» و غیره و غیره.

تخصص این سخنران ها در این است که کمک کنند همین مشکلات را حل کنید. دقت کنید؛ می گویم «کمک کنند» چون هیچ کس نمی تواند مشکل شما را برایتان حل کند. فقط و فقط خودتان می توانید. تنها کاری که دیگران می کنند، کمک کردن است نه بیشتر.

۱- جیمز ملینچک

جیمز حالت های احساسی و داستان های انگیزه بخش را با کمی چاشنی شوخی ادغام می کند و پیام پرمحتوایی ارائه می کند که مخاطب را به نتایج حیرت انگیزی می رساند!

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

کارش را با سرمایه گذاری در وال استریت (Wall Street) شروع کرد. در دهه سوم زندگی اش بود که شریک یک شرکت سرمایه گذاری بزرگ شد که با بازیگران، نویسندگان و ورزشکاران حرفه ای و معروف کار می کرد.

الان هم سه کسب و کار بزرگ را هدایت می کند و هشت کتاب نوشته است. در کنار تمام اینها سخنران بزرگی است که در تمام جهان شناخته شده است. به مردم یاد می دهد که چطور سخنران انگیزشی حرفه ای باشند.

۲- لس براون

نه تنها یکی از مشهورترین سخنرانان حرفه ای دنیاست که نویسنده و مجری تلویزیونی قهاری هم هست. آوازه لس براون از آنجا شروع شد که پیام های مملو از انرژی به مردم می داد و به آنها می گفت چطور از شر داروهایشان خلاص شوند و به کمال خودشان تکیه کنند.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

این پیامی است که لس از زندگی خودش یاد گفته و می خواهد آنچه را که خودش می داند، دیگران همبدانند و در زندگی شان به کار بگیرند.

لس با به کار گیری پیبام های قوی و درس های دگرگونی درونی به دیگران چیزهای مختلفی یاد می دهد و الهام بخش زندگی بسیاری شده و مخاطبش را به سطوح تازه ای از درک و خودشناسی می رساند. به نظر من لس براون و James Malinchak و Stephen Pierce سه تا از بهترین ها هستند. لس در کلاس هایش درس های سخنران شدن هم دارد و به دیگران آموزش می دهد که چطور یک سخنران انگیزشی فوق العاده باشند.

۳- آنتونی رابینز

ممکن است او را با نام تونی رابینز هم بشناسید. از زمانی که پدر و مادرش از هم جدا شدند، سختی های تبسیاری کشیده بود. نام خانوادگی پدر دومش را برای خودش انتخاب کرد.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

بعدها پزشکان تشخیص دادند که تومور مغزی دارد و گسترش ناگهانی اش باعث شده بود دست ها و پاهایش به شکل غیرطبیعی بزرگ شوند. سری کتاب اهای پرفروشش درباره موفقیت به نوعی قدردانی و سپاسگزاری از زندگی است.

تونی برای خیلی ها مثل پدر اوم است! واقعا اثرات مثبت و چشمگیری در زندگی و ارزش های شخص می گذارد. یکی از پیام های اصلی تونی در تمام سخنرانی هایش این است «راز زندگی، بخشندگی است.»

۴- استفن پیِرس

یکی از موثرترین بازاریاب های اینترنتی همین شخص است. هم یک بازاریاب اینترنتی بسیار موفق است و هم یک سخنران حرفه ای. صحبت هایش واقعا مخاطب را میخکوب می کند و اثرات مثبت و مانایی در ذهن هر شنونده ای می گذارد.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

حرف هایی را که می زند، به کار بگیرید تا زندگی تان برای همیشه تغییر کند؛ به همین سادگی! نصیحت های کارآمدش زندگی من را دگرگون کرد. این مرد کسی است که من با تمام وجود دوست دارم ببینمش؛ یک نابغه واقعی!

۵- گرگ جیکوبز

پیام گَرگ این است که آن مانع لعنتی را از سر راه تان بردارید! یک بازاریاب اینترنتی بسیار مشهور است و به خاطر همین مدل حرف زدن و رک و راست بودنش طرفدارهای زیادی دارد. یک ویدئو از او دیدم که به نظر انسان بسیار قدرتمندی آمد و پیام های رشد شخصیتی اش خیلی کامل و منحصر به فرد بودند.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

۶- تی هارو اکر

این آدم بهترین کسی است که می شود برای مشورت سراغش رفت. لیاقتش را دارد که عقاید و پول تان را با او در میان بگذارید. بهترین سمینارش «اسرار ذهن میلیاردر» است که خود من شرکت کردم و او را آنجا دیدم. واقعا متحول کننده بود چون باعث شد از شر تمام ترس ها و محدودیت هایم درباره پول و سرمایه خلاص شوم. اگر می خواهید انگیزه هایتان را پیدا کنید، موانع سد راه تان را بشکنید و در مسیر درست زندگی و موفقیت بیفتید، یک سری به وب سایتش بزنید.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

۷- کریس هوارد

راهکارهایی که برای سبک زندگی و ثروت در اختیار مردم قرار داده است مورد تحسین و استقبال جهانی قرار گرفته. کریستوفر هوارد نویسنده کتاب های پرفروش سال، سخنران برجسته و صاحب «آکادمی ثروت» و «راهکارهای کریستوفر هوارد» است.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

تقریبا بیست سال درباره راهبردهای موفقیت تجارت های بزرگ جهان و ذهن های نیکوکار و معنوی تحقیق کرده است. دانش فراوانش را از طریق کتاب ها و سمینارهای بین المللی اش با دیگران به اشتراک گذاشته و از همین راه ها توانسته به ثروتمند شدن صدها هزار نفر کمک کند و بهشان یاد دهد چطور زندگی شان را مهندسی کنند تا به آنچه لیاقتش را دارند برسند.

برنامه هایش برای هر نقطه از دنیا جواب می دهد. «آکادمی ثروت» توانسته یکی از بهترین شرکت های دنیا در زمینه پرورش ذهن و روح شودت و افراد بسیاری را در کوتاه ترین زمان تربیت کند. من خودم در سمینار «مسیر موفقیت» ایشان شرکت کرده ام و واقعا به نظرم متحول کننده بود.

۸- تویس اسمایلی

تویس «اولین شخصی است که همزمان اجرای دو برنامه تلویزیونی و رادیویی را به عهده گرفت». اولین بار وقتی با ویل اسمیت مصاحبه می کرد دیدمش. اسمالی بیشتر به خاطر حرف های بی پرده و پر انرژی اش درباره سیاست شهره است. چون خودش یک دو رگه آمریکایی - آفریقایی است اکثرا هم با رهبران و متفکران سیاهپوست در برنامه هایش مصاحبه می کند.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

کتاب های بسیاری نوشته از جمله «چطور اوضاع سیاهپوست در برنامه هایش مصاحبه می کند. کتاب های بسیاری نوشته از جمله «چطور اوضاع سیاهپوستان آمریکا را بهتر کنیم».

گروه اسمایلی هم نام شرکتی است که با مدیریت خودش اداره می شود و برای کارهای متنوعی مثل جشنواره ها، برنامه های تلویزیونی، وبگاه ها، فیلم ها و سخنرانی هایش برنامه ریزی می کند.

9- مارشال سیلور

یکی از مشهورترین چهره های تئوری ذهن در دنیا و استاد روانشناسی روابط بین افراد است. از دوران کودکی تا به امروز در تلاش بوده تا راهی برای مهار کردن قدرت ذهن بیاید. سفر سیلور از خانه مزرعه ای کوچکی در میشیگان شروع شد و مادرش برای بزرگ کردن و نگهداری از ده فرزندش باید سه جای مختلف کار می کرد.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

در دوران کودکی اش سختی های بسیاری کشیده بود. بی برقی، بی آبی، تلفن هم که دیگر اصلا نبود. با کمک مهارت هایی که از ضمیر ناخودآگاه پیدا کرده بود توانست تمام دنیای اطرافش را تغییر دهد.

حالا یک مشاور تجاری بسیار محترم است که برای بسیاری از شرکت های موفق کار می کند و همچنین خالق بهترین برنامه خودشناسی و خودسازی دنیاست. امروز مارشال را در دنیا به عنوان رهبر شماره یک برنامه های ضمیر ناخودآگاه و استاد ترغیب دیگران به سمت انرژی و اثرات مثبت در زندگی می شناسند.

۱۰- برایان تریسی

برایان تریسی مرجع پیشروی زمینه موفقیت است، صحبت های فوق العاده اش در زمینه مدیریت، خرید و فروش، تاثیرگذاری مدیریتی و راهکارهای تجاری بی نظیرش مملو از قدرت، ایده ها و راهکارهای اثباتش شده است که هر کسی در هر کجای دنیا که باشد و در هر زمینه ای که به کار بگیرد موفقیتش حتمی است.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

برایان شغل های بسیار موفقی در زمینه بازاریابی و فروش، سرمایه گذاری، گسترش املاک و اتحادیه های صنفی، واردات، توزیع و مشاوره مدیریت داشته است.

نویسنده ای چیره دست و محبوب ترین تولیدکننده برنامه های آموزشی صوتی و تصویری در تمام آمریکاست. خود من خیلی از برنامه هایش را دارم. اگر قصد رشد مداوم و دائمی در زندگی و شخصیت تان دارید باید کتاب ها و برنامه هایش را تهیه کنید!

۱۱- رابرت کیوساکی

کیوساکی یکی از بهترین هاست. تفاوت کیوساکی با بقیه مربیان انگیزشی در این موضوع خلاصه می شود که او اطلاعات بسیار خوبی از وضعیت مالی جهان دارد و یک جورهایی اقتصاددان محسوب می شود. خود من از طرفدارانش هستم و مطالبش را در وب سایتم می نویسم.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

۱۲- دکتر جان دمارتینی

سخنران، معلم، فیلسوف، نویسنده ای الهام بخش و ستاره فیلم راز. دکتر دمارتینی از پیشروهای رفتارشناسی در دنیاست. وسعت دانش و تجربه اش برمی گردد به ۳۴ سال تحقیق و مطالعه بیش از ۲۸,۰۰۰ کتاب و مقاله در زمینه های مختلفی چون روانشناسی، فلسفه، عصب شناسی و فیزیولوژی. سالی ۳۰۰ روز در ۵۰ کشور مختلف دنیا سخنرانی دارد و ۴۰ کتاب نوشته است. حتما باید کارهایش را بخوانید!

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

۱۳- دیپاک چوپرا

دکتر نامداری که تخصص اش در روش های درمان هندی است. شهرتش با انتشار کتاب های «بدن جاودانه، ذهن بی پایان (۱۹۹۳)» و «هفت قانون معنوی موفقیت (۱۹۹۵)» آغاز شد. بعد از آن تبدیل به یک سخنران حرفه ای شد و برنامه های متنوع بسیاری برای درمان بدن، ذهن و روح معرفی کرد. بنیانگذار چوپراسنتر در کالیفرنیاست و کتاب های بسیار پرمحتوایش زندگی خیلی از انسان ها را دگرگون کرده است.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

۱۴- وین دایر

دکتر وین دایر سال ۱۹۵۸ از دبیرستان دِنبی فارغ التحصیل شد و مدرک دکترایش را در رشته مشاوره از دانشگاه وین استیت (Wayne State) دریافت کرد. نویسنده ای با شهرت جهانی و سخنرانی قهار در زمینه خودآموزی. نویسنده بیش از ۳۰ کتاب و سازنده تعداد زیادی برنامه صوتی و تصویری است و در صدها برنامه تلویزیونی حضور موثر داشته و اندوخته هایش را در اختیار جویندگان موفقیت و خودشناسی در سرتاسر دنیا قرار داده است.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)

۱۵- دَن میلمَن

ژیمناست بسیار موفق، مدرس دانشگاه استنفورد و نویسنده ۱۳ کتاب در زمینه خودباوری است. مشهورترین کتابش زندگی نامه اش بود که به قلم خودش نوشته شد و با عنوان «راه جنگجوی صلح جو» روانه بازار شد. یک کار مشترک با آنتونی رابینز هم دارد به نام «جنبش استعداد بشری» که بسیار در جهان شناخته شده است.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (1)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      این لیست کاملا غلطه چون نام پر آوازه مرد بسیار بزرگوار جک کنفیلد درش نیست.

      پاسخ ها

      • نیما

        نام تی دی جک هم نیست

      • بدون نام

        اساتید بزرگ که خودم تاثیرشو دیدم کاملا
        ناپلئون هیل
        برایان تریسی
        کوین ترودو
        جیم ران

    • آشینا

      منبع؟؟؟

    • ابوالفضل

      من تشکرمیکنم ازشمادوست عزیز بخاطر زحمات گرانقدرتون .اگرماهم مثل اینها فکرکنیم حتمامثل اینامیشویم.من عاشق کتابهاوسخنرانی های هارو اکر هستم ولی متاسفانه هیچ سخنرانیشو بادوبله فارسی نمیتونم پیداش کنم فقط چندبار کتاب راز ذهن میلیونرش رو خوندم لطفا اگه میدونین من چطورمیتونم پیداش کنم راهنماییم کنین.ممنون میشم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سایت جادوی باور

    • سعید

      سلام میخواستم بدونم سخنرانی های این افراد رو از کجا میشه پیدا و دانلود کرد
      ممنون بابت پست خوبتون

      پاسخ ها

      • علی

        دوست عزیز تو سایت جادوی باور هستش من 2 تا وبینار از ایشون دیدم که ترجمه هم شده

    • عليرضا

      سلام سخنرانيهاى انگيزشى فوق را چگونه ميشه تهيه كرد

    • عليرضا

      سلام سخنرانيهاى انگيزشى فوق را چگونه ميشه تهيه كرد

    • مهرشاد

      امیدوارم بتونم جایی بین این عزیزان داشته باشم

    • علی رحیم زاده

      سلام اگه کانال خاصی در باره ۳۰سخنران برتر وجودداره لطفاًمعرفی کنید.

    • علی رحیم زاده

      سلام اگه کانال خاصی در باره ۳۰سخنران برتر وجودداره لطفاًمعرفی کنید.

    • علی عباسی.

      با تشکر از سایت خوبتون.
      ولی باید بگم که بیوگرافی آنتونی رابینز کاملا اشتباه است.

    • شعبانی

      ممنونم از تحقیقتان.

    • موفق کوچولو

      جول اوستین از طریق خیلی سایتهای خارجی و مجله های موفقیت جزو برترین سخنرانان انگیزشی دنیاس ولی اسمش نبود

    • نیما

      نام تی دی ایکس که سخنانش واقعا تاثیر گذاره و ذهن انسان وادار به فکر میکنه واقها خالیست

    • شهرام

      جای خالی نام استاد عباسمنش تو ردیف اول کاملا محسوسه، چند سال دیگه صداش درمیاد!!

    • آرمان

      واقعا چرا اسم شخصی مثل دارن هاردی توی این لیست نیست!؟؟ اگر شما هنوز کتاب اثرمرکب دارن هاردی رو نخوندید باید بگم پس متاسفانه هنوزه با واژه انگیزه در زندگیتون نااشنا هستید

    • کامران

      سلام ، ممنون از این مقاله خوب ، دوستانی که میخوان از هر جهت زندگیشون دگرگون بشه پیشنهاد میکنم دوره آرزوی تو دستور توست رو از کوین ترودو که دوبله هم هست گوش کنند ، بی نظیر و عجیبه

    • ali

      کل اساتید موفیقیت دنیا آمریکایی هستن ، اساتید نامدار دنیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج