adexo3
۱۶۹۳۹۱
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

نسخه ایکس باکسی فورزا موتوراسپورت ۶ + فیلم

Forza Motorsport ۶ در E۳ ۲۰۱۵ که ماه ژوئن برگزار خواهد شد قابل بازی است. تاریخ عرضه رسمی بازی اعلام نشده اما انتظار می رود همانند عناوینی پیشین، FM۶ هم در ۳ ماهه انتهایی سال به بازار آید.

دیجیاتو: مایکروسافت از نقشه خود برای آینده سری Forza Motorsport پرده برداشت. ششمین نسخه که صرفا برای ایکس باکس وان عرضه می شود و ماشین روی جلد آن هم چیزی نیست جز Ford GT، اتومبیل تازه رونمایی شده شرکت فورد.

نسخه ایکس باکسی فورزا موتوراسپورت ۶ + فیلم

Forza Motorsport ۶ در E۳ ۲۰۱۵ که ماه ژوئن برگزار خواهد شد قابل بازی است. تاریخ عرضه رسمی بازی اعلام نشده اما انتظار می رود همانند عناوینی پیشین، FM۶ هم در ۳ ماهه انتهایی سال به بازار آید. مایکروسافت و استودیو Turn ۱۰ (سازندگان بازی) با همکاری فورد، از North American International Auto Show برای رونمایی بازی استفاده کردند.

در ادامه مطلب می توانید توضیحات بیشتر به همراه ویدیوی معرفی Forza MotorSport ۶ را تماشا کنید.

جان وندی از Turn ۱۰ در مصاحبه با پالیگان از مراحل ساخت بازی و ماشین می گوید، زمانی که مهندسین، طراحان و توسعه دهندگان هر دو تیم با همکاری نزدیک یکدیگر مشغول کار بودند: "ما ساخت این سری بازی را از مدت ها پیش آغاز کردیم. اما این برای اولین بار است که می توانیم یک بازی و یک ماشین را همزمان با هم منتشر کنیم."

دیو پریکاک از فورد می گوید: "چالش ما، دست یافتن به این مسئله است که چگونه نسل جوان تر را به ماشین ها علاقه مند کنیم. حالا با گذشته فرق دارد که به گاراژ می رفتیم و بابت آنچه دیده ایم هیجان زده می شدیم. عشق به رانندگی هنوز هم وجود دارد اما این به شما بستگی دارد که عشق تان را چگونه بپرورانید.

وندی توضیحات زیادی در رابطه با فورزا ۶ ارائه نمی دهد اما می گوید که کار کردن با یک تولیدکننده خودرو در طول طراحی ماشینی چون جی تی، چشم شان را به حقایق بسیاری باز کرده.

نسخه ایکس باکسی فورزا موتوراسپورت ۶ + فیلم

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج