۱۹۴۹۸۸
۵۰۶۲
۵۰۶۲
پ

بهترین بازی XBOX ۳۶۰ کدام است؟

با عرضه کنسول نسل هشتم ردموندی ها، سر آن مایکروسافت هم چنان در زمینه پشتیبانی از ایکس باکس ۳۶۰ موفق عمل کردند. این موضوع را می شود از رضایت کاربران کنسول خانگی پیشین این شرکت به راحتی متوجه شد.

بهترین بازی XBOX 360 کدام است؟





مجله همشهری دانستنیها: با عرضه کنسول نسل هشتم ردموندی ها، سر آن مایکروسافت هم چنان در زمینه پشتیبانی از ایکس باکس 360 موفق عمل کردند. این موضوع را می شود از رضایت کاربران کنسول خانگی پیشین این شرکت به راحتی متوجه شد. عرضه چندین عنوان رایگان (F2P) از یک طرف و عملکرد موفق شبکه لایو از سوی دیگر، سبب شدند تا دسته ای از بازی کنان عناوین چند پلتفرمی را نیز روی کنسول نسل هفتم خود تجربه کرده و به این زودی ها به فکر ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 نیافتند.

بهترین بازی

بار دیگر با قهرمان محبوب Halo 4

بهترین بازی XBOX 360 کدام است؟

با وجود گذشت مدت زمان نسبتا طولانی از عرضه نسخه چهارم، باز هم تجربه عنوان مذکور روی ایکس باکس ۳۶۰ خالی از لطف نیست؛ خصوصا اگر بازی را به صورت همکاری چند نفره (کو- آپ) به اتمام برسانید. «هیلو۴» در حال حاضر نیز با پلی لیست های جدید به روز رسانی شده و معمولا در طول هفته، نقشه های جدید به بخش چندنفره آن افزوده می شود.

افسانه جاودان آلبیون Fable: Anniversary

بهترین بازی XBOX 360 کدام است؟

هسته مرکزی گیم پلی و خط روایی بازی Fble انتخاب بین خیر و شر است. علاوه بر این، بازی فرم کهن الگویی و اساطیری دارد و برای دوستداران نقش آفرینی های کلاسیک، یادآور روزهای گذشته است. نسخه Anniversary درواقع بازی سازی نسخه اول بازی روی کنسول نسل هفتم مایکروسافت به شمار می آید.

مزرعه حیوانات Zoo Tycoon

بهترین بازی XBOX 360 کدام است؟

Zoo Tycoon از آن دست عناوینی است که می تواند شما را ساعت ها به خود مشغول کرده و خلاء حضور عناوین مدیریتی خوش ساخت روی کنسول های خانگی را پر کند. بازی نسبت به نسخه ایکس باکس وان خود کم و کسری هایی دارد، اما با این حال اگر از محدودیت شیوه مدیریت باغ وحش و ضعف های گرافیکی نسبت به نسخه نسل هشتمی بگذریم، این بازی با کمترین مشکلی رو به رو خواهدبود.

روز داوری Gears of War: Judgment

بهترین بازی XBOX 360 کدام است؟

Judgment ضعیف ترین نسخه از سری بازی های Gears of War به شمار می آید. با این حال عنوان مذکور از چندین جهت برای هواداران کنسول نسل هفتم مایکروسافت حائز اهمیت است. Judgment در زمینه بخش چندنفره عملکرد مناسبی دارد و به همین خاطر جزو معدود عناوینی است که هم چنان به وسیله خیل عظیمی از بازی کن ها بازی می شود.

بهترین دانلودی ها

آخرالزمان به روایت زامبی ها State of Decay

بهترین بازی XBOX 360 کدام است؟

State of Decay از آن دست عناوین زامبی محور است که با المان های خاص استفاده شده در روند خود، توجه هر بازی کنی را نسبت به خود جلب می کند. جهان باز، ماموریت های فراوان و انتخاب های اخلاقی ریز و درشت از آن دست ویژگی هایی هستند که کمتر می توان آنها به بهترین شکل ممکن در یک عنوان نسل هفتمی پیاده کرد.

احیای پیکسل- آرت Super Time Force

بهترین بازی XBOX 360 کدام است؟

بازی با تلفیق اتمسفر دو برهه تاریخی، تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود رقم می زند.در طول مراحل، بازی کن این وظیفه را برعهده دارد تا شخصیت های بازی را با استفاده از قابلیت کنترل زمان خود هدایت کرده و از شر دشمنان خلاص کند. علاوه بر مکانیک خلاقانه و اندکی پیچیده توانایی کنترل زمان، بازی یک برگ برنده دیگر نیز دارد و آن هم سبک گرافیکی خاص آن است.

حس خوب خوش شانسی Peggle ۲

بهترین بازی XBOX 360 کدام است؟

بازی که نسبت به نسخه اول خود پیشرفت های فراوانی داشته است. حالا به شما این اجازه را می دهد تا هر مرحله و پازل را به سبک و شیوه خود پشت سر بگذارید. علاوه بر این، تمامی المان های استفاده شده در بازی- که پیش از این در نسخه اول حضور داشتند- باز طراحی شده اند تا تجربه بازی کردن اش به یکی از منحصر به فردترین تجربه های این چندسال اخیرتان مبدل شود.

یک تانک و ی دنیا هیجان World of Tanks: Xbox ۳۶۰ Edition

بهترین بازی XBOX 360 کدام است؟

روند پیشروی لذت بخش در کنار سیستم ترازبندی متنوع بازی، سبب شدند تا بازی کن ها ساعات بسیاری را مشغول بازی کردن «جهان تانک ها» روی ایکس باکس ۳۶۰ باشند. جالب است بدنید که مایکروسافت نسخه فیزیکی بازی را نیز برای افرادی که توانایی دانلود محتوای بازی را نداشتند، با قیمتی معادل ۲۰ دلار روانه بازار کرده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج