adexo3
۱۷۰۱۲۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تصادف مرگبار در اتوبان کرج - قزوين

سرعت زياد يک دستگاه خودرو پژو تاکسی و برخورد آن با گاردريل حاشيه اتوبان کرج _ قزوين باعث مرگ ۴ نفر و زخمی شدن يک نفرديگر شد.

خبرگزاری مهر: سرعت زياد يک دستگاه خودرو پژو تاکسی و برخورد آن با گاردريل حاشيه اتوبان کرج _ قزوين باعث مرگ ۴ نفر و زخمی شدن يک نفرديگر شد.

سرهنگ «رضا اکبري» رئيس پليس راه استان البرز با اعلام اين خبر گفت : در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰مبني بر يک فقره تصادف منجر به فوت در اتوبان کرج- قزوين ماموران پليس راه کرج _ قزوين برای بررسي موضوع با هماهنگي ماموران اورژانس و آتش نشاني به محل حادثه اعزام شدند .

وي گفت : پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که يک دستگاه خودرو پژو تاکسي به رانندگي فردي ۵۵ ساله با ۴ نفر سرنشين در حال حرکت از کرج به قزوين از مسير اصلي منحرف و پس از برخورد با گاردريل کنار اتوبان بر اثر شدت سانحه راننده و تعداد ۲ نفر از سرنشينان آن دردم جان خود را از دست دادند.

رئيس پليس راه استان البرز افزود : از دو نفر سرنشينان ديگر خودرو که بلافاصله به بيمارستان منتقل شدند يک نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان جان خود را از دست داد و يکي از مصدومان نيز تحت مداوا است.

برابر اعلام کارشناسان پليس راه کرج-قزوين علت این تصادف عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه اعلام شده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد جواد

      عدم توانایی یعنی چی مگه اینا دوم همگانی ندارن مگه کنترل نمیشن ای کاش هنگام تمدید گواهینامه باتوجه به بررسی سوابقشان تست روان شناسی وسایر معاینات دیگر میشد تا این گونه حوادث به حد اقل میرسید بامید روزی که دیگر شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج