adexo3
۱۷۸۳۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

قطع آب و برق ایلام با هجوم ریزگردها

نماینده مردم دهلران و آبدانان در مجلس، با انتقاد از عملکرد استانداری ایلام در بحث وجود ریزگردها در این استان، گفت: در شرایط بد آب و هوایی استان ایلام در چند روز گذشته، آب و برق بسیاری از شهرهای جنوبی این استان به مدت ۷۲ ساعت به دلیل عملکرد ضعیف سازمانهای ذی ربط قطع و حتی مراکز توزیع بنزین و نانوایی های نیز تعطیل بودند.

خبرگزاری خانه ملت: نماینده مردم دهلران و آبدانان در مجلس، با انتقاد از عملکرد استانداری ایلام در بحث وجود ریزگردها در این استان، گفت: در شرایط بد آب و هوایی استان ایلام در چند روز گذشته، آب و برق بسیاری از شهرهای جنوبی این استان به مدت ۷۲ ساعت به دلیل عملکرد ضعیف سازمانهای ذی ربط قطع و حتی مراکز توزیع بنزین و نانوایی های نیز تعطیل بودند.

علی محمد احمدی درباره شرایط آب و هوایی استان ایلام در چند روز گذشته گفت: در چند روز گذشته مسئله وجود ریزگردها شرایط آب و هوایی استان ایلام را تحت تاثیر شدید خود قرار داد این در حالی است که مسئولان توجهی کافی به این موضوع نداشتند.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی در این خصوص ادامه داد: مردم شهرهای استان ایلام به دلیل وجود ریزگردها در هوا با مشکلات فراوانی در چند روز گذشته روبرو شدند و شرایط برای بیماران بسیار دشوار است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: متاسفانه عملکرد استانداری و ادرات استان ایلام در انعکاس اخبار شرایط بحرانی آب و هوای استان و رسیدگی به مشکلات قابل دفاع نیست و حتی از سوی هیئت دولت نیز تاکنون نماینده ای برای بررسی مشکلات مردم به استان ایلام سفر نکرده است.

احمدی گفت: در شرایط بد آب وهوایی استان ایلام در چند روز گذشته، آب و برق بسیاری از شهرهای جنوبی این استان به مدت ۷۲ ساعت به دلیل عملکرد ضعیف سازمانهای ذی ربط قطع شد و حتی مراکز توزیع بنزین و نانوایی های نیز تعطیل بودند که این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: از هیئت دولت و مسئولان مربوطه درخواست می کنم به مسئله ریزگرد ها در استان ایلام مخصوصا شهرهای جنوبی استان بصورت جدی توجه و تدابیر و برنامه های لازم برای رفع مشکلات مردم اتخاذ کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج