۱۷۸۵۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

راز قتل ۱۲ ساله زوج ناسازگار برملا شد

برادرم به نام «نعمت» ۱۲ سال پيش با کمک پدرمان که پنج سال است كه فوت کرده خواهرم و همچنين همسر وي را به قتل رسانده است.

ایسنا: پس از گذشت ۱۲سال از كشته‌شدن زوجي جوان، راز جنايت آنان توسط پسري ۲۲ساله گشوده شد.

ماموران کلانتري ۱۷۶ حسن‌آباد در چهارم بهمن‌ماه سالجاري در پي مراجعه فردي ۲۲ساله به نام «حميد » در جريان وقوع قتلي قرار گرفتند.

وي به مأموران گفت: برادرم به نام «نعمت» ۱۲ سال پيش با کمک پدرمان که پنج سال است كه فوت کرده خواهرم و همچنين همسر وي را به قتل رسانده است.

با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي شهرري، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات در اداره دهم «حميد» در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: حدود ۱۲ سال پيش دامادمان به نام «حسن» که در آن زمان ۲۸ سال داشت با خواهرم که او نيز در آن زمان در حدود ۲۴ سال سن داشت، ازدواج کرد اما پس از مدت کوتاهي با يکديگر دچار اختلاف شده و اين اختلافات به حدي شدت پيدا کرد که دامادمان اقدام به کتک‌زدن خواهرم مي‌کرد و هر بار نيز که خواهرمان به خانه پدري مي‌آمد، حسن با پدر و مادرم درگير مي‌شد تا اين که پدرم با همکاري برادر بزرگترم به نام «نعمت» که در آن زمان ۱۵ سال بيشتر نداشت، تصميم به کشتن «حسن» گرفت.

وي در ادامه اظهارات خود عنوان كرد: زماني‌که حسن به همراه خواهرم به خانه آمده بود، وي را با تبر و چکش به قتل رسانده و جسدش را پس از کندن چاله‌اي حدودا دو متري در زير خاک يك گاراژ پنهان کردند.

با توجه به اظهارات حميد درمورد قاتل بودن برادرش، کارآگاهان پليس آگاهي يك روز پس از ثبت شكايت«نعمت»۲۷ ساله را که اعتياد شديدي به مصرف موادمخدر پيدا کرده بود، دستگير کردند.

متهم در همان تحقيقات اوليه با اعتراف صريح به ارتکاب جنايت در ۱۲سال پيش به کارآگاهان گفت:

«صديقه» با پسرعمه‌ام به نام «حسن» که براي کار به تهران آمده بود، ازدواج کرد اما پس از گذشت مدتي خواهرم با حسن دچار اختلاف شد و من به دليل اين که حسن دائما خواهرم را کتک مي‌زد و به خانواده‌ام ناسزا مي‌گفت، تصميم به انتقام گرفتم.

متهم به قتل در ادامه اعترافات خود عنوان كرد كه زماني که متوجه شدم که پدرم نيز قصد گرفتن انتقام و کشتن او را دارد، به همراه وي و در حالي که من با تبري که پدرم از قبل آن را براي همين کار تهيه کرده بود ضربه‌اي را به پشت سر «حسن» زده و پدرم ـ در حالي که خواهر و مادرم نيز شاهد صحنه کشته‌شدن حسن بوده و ضرباتي را با چوب به حسن مي‌زدند ـ ضرباتي را بوسيله چکش به صورت او زد.

وي گفت: پس از کشته‌شدن حسن، جنازه‌اش را در ضلع شمالي گاراژ محل نگهداري خودروهاي فرسوده که پدرم در آنجا به عنوان نگهبان کار مي‌کرد برده و در زير خاک پنهان کرد.

کارآگاهان در ادامه رسيدگي به اين پرونده، به تحقيق درمورد کشته‌شدن «صديقه» پرداخته و متهم ضمن اعتراف صريح به کشته‌شدن خواهرش منکر هرگونه دخالت در کشته‌شدن او شد و در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: من دخالتي در کشته‌شدن خواهرم نداشتم و صديقه توسط پدر و مادرم به قتل رسيد و من تنها در پنهان‌کردن جنازه‌اش، به آنان کمک کرده‌ام.

متهم در ادامه اعترافات خود درمورد علت و انگيزه دومين جنايت (قتل صديقه) به کارآگاهان گفت: پس از کشته‌شدن حسن و گذشت حدود ۴ ماه از قتل وي، خواهرم دائما ما را تهديد مي‌کرد که جريان قتل حسن را به پليس اطلاع خواهد داد به همين علت يک روز پدرم که ديگر از تهديدهاي او خسته شده بود با يک روسري که به دورگردن صديقه انداخت وي را به قتل رساند و جنازه را در فاصله چند متري از محل خاک‌شدن حسن خاک کرد.

با اعترافات صريح متهم درباره دو جنايت و محل پنهان‌کردن اجساد، کارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ با مراجعه به محل دفن اجساد در نشاني خيابان فدائيان اسلام، بقاياي به جاي مانده از دو جسد متعلق به«حسن» و «صديقه» را كه در فاصله تقريبي ۱۵ متري از يکديگر و در گاراژ محل نگهداري خودروهاي فرسوده دفن شده بودند را كشف كردند.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعترافات متهم درمورد نقش و مشارکت اعضاي خانواده در ارتکاب اين دو جنايت، به دستور بازپرس، دستور بازداشت مادر ۵۵ساله متهم به نام «سکينه» صادر و او نيز دستگير و براي ادامه تحقيقات به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال پيدا کرد.

وي در پايان گفت: با دستگيري متهمان پرونده و اعترافات صريح هر دو متهم درمورد نقش و مشارکت در ارتکاب اين دو جنايت، دستور بازداشت موقت از سوي بازپرس صادر و متهمان براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج