اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۸۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قتل مادر به دست پسر ۲۶ ساله اش...

ماموران در محل مشاهده شد که جسد در کنار دیوار مشرف به زمین‌های زراعی رها شده و عوامل کلانتری و پزشکی قانونی و بازپرس در محل حضور یافتند جسد مورد بررسی قرار گرفت.

برنا: سرهنگ مداحی رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فرماندهی و کنترل استان مبنی بر كشف جسد زنی مجهول الهویه در یكی از محلات تبریز، اکیپ متشکله به اتفاق عوامل بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی ادامه داد: ماموران در محل مشاهده شد که جسد در کنار دیوار مشرف به زمین‌های زراعی رها شده و عوامل کلانتری و پزشکی قانونی و بازپرس در محل حضور یافتند جسد مورد بررسی قرار گرفت.

سرهنگ مداحلی افزود: با توجه به این‌که شبانه پرونده فقدانی زنی ۴۸ ساله با هویت صنم-ح از طریق کلانتری ۱۸ تبریز به آگاهی ارجاع شده بود و شباهت که عکس فقدانی با چهره جسد داشت و همچنین نزدیک بودن محل سکونت فقدانی به محل کشف جسد، هویت جسد برای پلیس مشخص شد و جسد جهت معاینه به پزشکی قانونی انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی تصریح کرد: فرضیه‌های مختلف در مورد انگیزه احتمالی قتل مرحومه بررسی شد و از آنجا که طلاجات وی سرقت شده بود انگیزه سرقت قوت بیشتری برخوردار بود و با توجه به این‌که مرحومه با اراده خود منزل را ترک کرده بود احتمال سرقت به عنف نیز رد شد.

وی افزود: به این ترتیب مهمترین فرضیه موجود در خصوص قتل مرحومه سرقت توسط فرد یا افراد آشنای وی بود که تمامی اقوام مرحومه مورد تحقیق و بازجوی قرار گرفتند و نهایتاً در بین تحقیق شوندگان، پسر ۲۶ ساله سابقه‌دار مرحومه به هویت ب-ج به دلیل بیان مطالب متناقض ظن بیشتر کارآگاهان را متوجه خود ساخت.

سرهنگ مداحی تصریح کرد: از آنجا که طبق مشاهدات، مقتوله قبل از قتل با جانی درگیر شده بود، از مظنون تن پیمایی به عمل آمد و آثار خراشیدگی در گلو و سینه و گردن وی مشاهده شد و وی در توجیه علت ایجاد خراش‌ها، مدعی شد آن‌ها در نتیجه درگیری با فردی در قهوه خانه است.

وی افزود: پزشکی قانونی خراش‌های بدن وی را ناشی از درگیری در ۲ یا ۳ روز قبل اظهار کرد که با اظهارات مظنون مطابقت نداشته و وی برای انجام تحقیقات بیشتر با هماهنگی بازرس ویژه قتل تحت نظر قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی از وی انجام شد.

سرهنگ مداحی گفت: با انجام تحقیقات بیشتر از اطرافیان مشخص شد مظنون در حوالی محل کشف جسد بدون اطلاع اطرافیان خانه‌ای اجاره کرده و شب حادثه در حالت مضطرب به خانه رفته و تا صبح نخوابیده است.

وی تصریح کرد: با دلایل و مدارک جدید و استفاده از شگردهای مصاحبه و بازجویی، نهایتاً بعد از ساعت‌ها تحقیق مستمر، متهم لب به اعتراف گشود و گفت با توجه به این‌که مرحومه از پدرش طلاق گرفته و با فرد دیگری ازدواج موقت کرده بود، از وی دلگیر و ناراحت بود و چون که مرحومه متهم را به خانه راه نمی‌داد و اختلافات مالی نیز با وی داشت نهایتاً تصمیم گرفت مادرش را قتل برساند.

سرهنگ مداحی گفت: روز حادثه متهم مادرش را دعوت کرده خانه‌ای را که تازه اجاره کرده بود را ببیند و پس از آن‌که مادر وارد خانه شده ضربه‌ای به سر وی وارد کرده و او به زمین افتاده است. پس از آن وی مقتوله را با دستانش خفه کرده و پس از قتل طلاجات او را در آورده و جسد را در تاریکی به صورت کول انداز به باغات اطراف منتقل و در آن‌جا رهایش کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان در آسیب شناسی پرونده اظهار اشت: قاتل خانواده‌ای بی‌سامان داشته و پس از مهاجرت به تبریز با چند زن ازدواج کرده بود و علت اصلی قتل مادر نیز سرقت طلاجات مقتوله تشخیص داده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج