adexo3
۱۸۰۳۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازداشت سرشبکه «گاما» با ۴ هزار نفر عضو

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: یکی از سرشاخه‌ها و سرشبکه‌های اصلی شرکت هرمی گاما با ۴ هزار و ۳۶ نفر زیرمجموعه و درآمد ماهانه ۳۱۵ هزار دلار در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: یکی از سرشاخه‌ها و سرشبکه‌های اصلی شرکت هرمی گاما با ۴ هزار و ۳۶ نفر زیرمجموعه و درآمد ماهانه ۳۱۵ هزار دلار در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

ستار خسروی‌ با بیان این خبر به خبرنگار ما گفت: یکی از سرشاخه‌ها و سرشبکه های اصلی شرکت هرمی گاما که با نام مستعار سالار و چندین نام جعلی دیگر در زمینه جذب افراد به شرکت مذکور فعالیت می‌کرد و از سال ۹۱ تحت تعقیب پلیس بود سرانجام در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس در مخفیگاهش واقع در شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این فرد دارای ۴ هزار و ۳۶ نفر زیرمجموعه بوده و ماهانه بالغ بر ۳۱۵ هزار دلار از شرکت فوق درآمد کسب می‌کرد و توانسته بود با چرب زبانی و استفاده از شیوه‌های متقلبانه بسیاری از مردم را فریب داده و به عضویت شرکت موصوف در آورد.

‌خسروی با بیان اینکه اغلب زیرمجموعه‌هایی که در شرکت های هرمی عضو می‌شوند دچار خسارت و زیان‌های مالی می‌گردند و بیشتر سود نصیب افراد سرشاخه و سرشبکه های اصلی می‌شود گفت: این گونه اعمال مصداق بارز کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور بوده و قانون برای آنان مجازات‌هایی را نیز تعیین کرده است

این مقام مسئول عنوان داشت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی در این خصوص پرونده تشکیل و وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج