اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۴۸۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گشت‌های نوروزی تعزیرات حکومتی از فردا

گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ویژه نوروز، از فردا (۱۶ اسفند ماه) با همکاری ۴۲۰ شعبه ثابت و سیار در سراسر کشور آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ویژه نوروز، از فردا (۱۶ اسفند ماه) با همکاری ۴۲۰ شعبه ثابت و سیار در سراسر کشور آغاز می‌شود.

گشت‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی دارای دو مرحله است که مرحله نخست آن از 16 اسفند آغاز و تا 29 اسفند ادامه خواهد داشت. مرحله دوم این طرح نیز مختص ایام تعطیلات عید نوروز است و یکم تا پانزدهم فروردین را در برمی‌گیرد.

بنابر اعلام سازمان تعزیرات حکومتی، در این طرح ۲۰۰ شعبه ثابت و ۲۲۰ شعبه سیار حضور دارند و به همراه نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بهداشت، بر نحوه عرضه کالاها، اقلام و خدمات مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز نظارت می‌کنند.

علیرضا جواهری دبیرگشت‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی پیشتر اظهار داشت: مرغ، تخم‌مرغ، گوشت، برنج، روغن، شکر، شیرینی، آجیل، تنقلات، میوه‌و‌تره‌بار، مواد پروتئینی، شیر و فرآورده‌های لبنی، پوشاک، کیف و کفش، سوخت، آژانس‌های مسافرتی، حمل و نقل درون شهری و بین شهری، اقلام دارویی، مواد خوردنی و آشامیدنی و خدمات درمانی از کالاها و اولویت‌های رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی در گشت نوروزی است.

به گفته جواهری، شعب ویژه قاچاق تعزیرات حکومتی نیز در قالب گشت‌های نوروزی در گلوگاه‌های سراسر کشور و مکان‌هایی که جنبه تجاری دارند، مستقر خواهند بود.

مراکز اسکان، پذیرایی و اقامتگاه‌ها، اماکن سیاحتی و زیارت‌گاه‌ها، پلاژها در نواحی ساحلی، مراکز عمده تهیه و توزیع مواد غذایی، هتل‌ها رستوران‌ها، سالن‌های غذاخوری شهری و جاده‌ای، اغذیه فروشی‌ها، قنادی‌ها، شرکت‌ها و مراکز توزیعی و تولیدی بویژه سردخانه‌های محل نگهداری میوه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌های بهاره، میادین میوه‌وتره‌بار، جایگاه‌های سوخت، پایانه‌ها و مراکز حمل و نقل زمینی، ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه‌ها، مراکز بهداشتی و داروخانه‌ها از جمله اماکن مورد نظارت گشت‌های مشترک نوروزی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج