adexo3
۲۰۶۸۰۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

موافقت احمد فهد با تغییر زون ایران

رئیس شورای المپیک آسیا گفت: در اولین فرصت نایب رئیس شورای المپیک آسیا صحبت می‌کنم تا ایران و افغانستان به زون مرکزی آسیا راه پیدا کنند.

خبرگزاری تسنیم: شیخ احمد فهد آل صباح رئیس شورای المپیک آسیا بعد از اتمام نشست هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا با حضور در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران با رئیس و اعضای هیئت اجرایی کمیته دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

کیومرث هاشمی رئیس، کمیته ملی المپیک با اشاره به برخی موضوعات در حضور شیخ احمد، خاطرنشان کرد: نخستین موضوع، موردی است که در نشست اینچئون مطرح شد و قول حمایت از مجموعه ایرانی‌ها برای کسب کرسی‌های بین المللی مطرح شد. با توجه به اینکه شما شورای المپیک آسیا، رئیس آنوک و مهره تأثیرگذار در کمیته بین المللی المپیک هستید و همیشه نگاه ویژه‌ای به ورزش کشورهای اسلامی ایران داشتید، خواهشمندم در گرفتن پست‌های کلیدی و کیفی تأثیرگذار حمایت‌های لازم را از ما داشته باشید.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه فدراسیون‌های ملی ایران علاقمند هستند زون را از غرب آسیا به آسیای مرکزی منتقل کنند، گفت: شورای المپیک آسیا علاقمند به انجام این موضوع است زیرا فوتبال ایران در آسیای میانه است و این موضوع به ورزش آسیا کمک می‌کند.

در ادامه این نشست، شیخ احمد فهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی ایران از نشست هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا گفت: به علت اقامت کوتاه و تعدد کارها این چند ساعتی را که در ایران حضور پیدا کردم فکر می‌کنم در کشور خودم هستم. نشست خوبی با اعضای هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا داشتیم و مصوبات خوبی هم در این اجلاس انجام شد.

شیخ احمد با اشاره به حضور ایران در زون آسیای مرکزی گفت: با این موضوع موافق هستم و تأیید می‌کنم در اولین فرصت با تیمورخان نایب رئیس شورای المپیک آسیا در زون مرکزی موضوع را مطرح کنم تا ایران و افغانستان به زون مرکزی آسیا راه پیدا کنند. با حضور ایران در آسیای مرکزی، تعداد کشورها هفت کشور می‌شود که برای هر زون هفت تا 9 کشور به عنوان زون ایده آل محسوب می‌شود.

رئیس شورای المپیک آسیا در خصوص حمایت از کسب کرسی‌های بین المللی توسط ایران تصریح کرد: ما هم مانند شما اعتقاد داریم ایران به عنوان یک کشور قوی در ورزش قاره آسیا مستحق دریافت کرسی‌های بیشتر، مهم و اثرگذارتر است. تمام توانم را می‌گذارم تا ایران بتواند بهترین کرسی‌ها را در مجامع بین المللی به دست بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج