اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۹۴۰۶
۵ نظر
۵۱۴۴
۵ نظر
۵۱۴۴
پ

استقلال و پرسپولیس دیشب به نقی و خانواده‌اش باختند!

هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، توقف سرخابی‌های پایتخت برابر تراکتور و سپاهان، تداوم صدرنشینی استقلال و حفظ جایگاه دوم با فاصله یک امتیازی توسط پرسپولیس را به دنبال داشت.

برترین‌ها: هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، توقف سرخابی‌های پایتخت برابر تراکتور و سپاهان، تداوم صدرنشینی استقلال و حفظ جایگاه دوم با فاصله یک امتیازی توسط پرسپولیس را به دنبال داشت.

استقلال و پرسپولیس دیشب به نقی و خانواده‌اش باختند!

هفته‌ای که در آن لیگ ایران می‌توانست چند بازی مهیج و دیدنی را داشته باشد به سردی با تساوی تیم های بالای جدولی پایان یافت.

از آن طرف صداوسیما نیز با کیفیت تصویر بازی‌ها باز هم به روح و روان مردم چنگ زد. تنها نقطه قوت صداوسیما پخش سریال پایتخت 5 از آی فیلم بود که مردم را برای دیدن قسمت آخر این سریال مشتاق کرد.

شب گذشته بازی‌های بی روح و بی‌هیجان سرخابی‌ها بینندگان تلویزیون را از دیدن لیگ فوتبال ایران ناامید کرد، تا جایی که دقایق پایانی مسابقه پرسپولیس و سپاهان حتی طرفداران این دو تیم نیز کانال تلویزیون خود را برای دیدن قسمت آخر پایتخت عوض کردند. 

«پایتخت ۵» در عین اینکه طنز است، موقعیت های فانتزی و اغراق آمیز دارد و سراسر هیجان است، این سریال با وجود بازپخش همچنان برای مردم محبوب است. عنصر هیجان، مخاطبان کم تلویزیون را مجبور کرد به جای بازی‌های کسل کننده فوتبال، پایتخت را تماشا کنند، تا شاید که کمی از حالت یکنواختی زندگی خارج شوند، بهرحال مخاطبان صداوسیما در مقابل این بازی‌های از رده خارج شده پناهی داشتند تا خودشان را از بی‌حوصلگی نجات دهند، اما با این کیفیت لیگ برتر بعید به نظر نمی‌رسد که سری بعد تماشاگران فوتبال برای دیدن مسابقه سرخابی‌ها تلویزیون را خاموش کنند. 

واکنش برخی هواداران به کیفیت مسابقه لیگ برتر و قسمت پایانی سریال پایتخت ۵ را بخوانید: 

صادق نوشت: سرنوشت خانواده نقی معمولی حساس تر از این هفته هستش

مریم نوشت: ولی من با اینکه فصل ۵ سریال پایتخت رو چند بار دیدم، بازم برای دیدن قسمت آخرش بیشتر از بازی پرسپولیس هیجان دارم...

جواد نوشت: استرسم برای این قسمت از سریال پایتخت ۵ بیشتر از بازی استقلال بود.

محمد اما به کیفیت بازی های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: چقدر همه چیز بد شده، لیگ ایران هیچکس لایق قهرمانیش نیست، مدعی های توپ‌طلا هیچکدوم در حد و اندازه توپ طلا نیستن و بازیا بزرگ کلا محون، تیمی که بیشتر دفاع کنه و اتوبوس بچینه اکثرا قهرمانه تا تیمی که خوب بازی کنه.این اون فوتبالی که ما عاشقش شدیم نیست هیچکدوم از بازیکنا ذره ای  غیرت رو تیم ندارن  همه بخاطر پول بازی میکنن که اگه غیرت داشتن نمیذاشتن لیگ به همین راحتی از دست بره.

پروا طرفدار سریال پایتخت نوشت: ولی من با تکرار تکرار تکرار این قسمت از پایتخت هربار از ترس ناخون های دستم و با دندون گرفتم!

علی نوشت:  این جمله با صدای نقی معمولی مدام توی سرم تکرار میشه که من باختم، بدم باختم….. همش یاد بازی های امشب میافتم با این جمله!

ملیکا واکنش جالبی داشت: استرس این قسمت پایتخت ۵ > استرس کل بازی پرسپولیس

مرد زاگرسی هم از بازی های امشب گلایه کرد و نوشت:  واقعیت اینه که ما در یک کشور جهان سومی با فوتبال آماتور و صدا و سیمای آماتور رو به رو هستیم اما همه اینا رو نادیده می‌گیریم و از تماشاگرا توقع حرفه ای بودن داریم ما امروز چهارتا از تیم های پر هزینه و پر طرفدار مون با هم بازی کردن هنوز ضربه در چارچوب ندیدیم اینم از کیفیت پخش بازی انگار بازی رایانه ای رو یه سیستم ضعیف پیاده کردیم اما توقع داریم تماشاگرا چیزی پرت نکنند یا فحاشی نکنن همین بازی رو نشون با فرهنگ ترین کشورهای جهان بدی ورزشگاه رو بمبارون میکنن.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مردم برای رفع کدی تلویزیون روشن
      می کنندوگرنه تکراری وروی اعصاب
      مارامی رن؟!

    • ناشناس

      تلویزیون شده یاتبلیغ پژمان یامریم
      خانم؟!

    • علی۱۱

      ای کاش اسم نویسنده خبرهای خودتون رو منتشر میکردید ،واقعا دم نویسندتون گرم که انقدر سریع بعد از دیدن پایتخت امشب ،همچین نقد زیبایی نوشتن

    • ناشناس

      ... تعطیل کنید این لیگ مذخرفو . پولی که به این بازیکنا میدین بدین کمیته امداد لااقل ۴ تا آدمو از فلاکت نجات بدین. این فوتبال هیچوقت درست نمیشه چون مشکل فقر فرهنگیه که خیلی چیزا باید درست بشه . چون میدونیم درست شدنش محاله . پس تعطیلش کنید بیشتر از این آبرو ۸۰ میلیون ایرانی رو تو دنیا بیشتر ازاین نبرید

    • پرویزنعمتی

      من بعنوان یک پرسپولیسی که همه برنامه های زندگیم روباساعت بازی این تیم تنظیم میکنم دقیقه هشتادتلویزیون روخاموش کردم تازه ازشروع نیمه دوم به زورخودم روپای تلویزیون نشاندم بافکرخاموش کردن تلویزیون کلنجاررفتم ازتایمی هم گزارش بازی همزمان بادوگزارشگرپخش شد که یکیش هم اضافه بودچه برسه به دوتا، بیچاره ما که دلخوشیهایمان چقدرحقیرشده!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج