۲۰۷۹۵۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ پول ریخته تو این مملکت!

در این روز ایام که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای فروش به مزایده گذاشته شده‌اند، یکی از دوستان پرسید مگر کسی هم که این همه پول داشته باشد، داريم؟ گفتم: بله هستند.

بشیر اسماعیلی در روزنامه قانون نوشت:

در این روز ایام که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای فروش به مزایده گذاشته شده‌اند، یکی از دوستان پرسید مگر کسی هم که این همه پول داشته باشد، داريم؟ گفتم: بله هستند. ما افراد پولدار کم نداریم. خود من به عنوان مثال اشخاص زیادی را می‌شناسم که پول‌شان از پارو بالا می‌رود . گفت: جدا؟ کی مثلا؟ به عنوان نمونه بیوگرافی این چند نفر را به اطلاعش رساندم :

۱. رضا .میم . ۳۸ ساله . جراح پلاستیک . وی به غیر از جراحی‌های متنوع زیبایی ، فقط از بوتاکس، ماهانه میلیون‌ها تومان درآمد به دست می‌آورد به نحوی که مواد مورد نیاز بوتاکس را با خاور برای وی می‌آورند و ایشان انبار می‌کند. رضا رفته رفته مازاد درآمد خود را در امور ساختمانی سرمایه گذاری کرده و ارزش افزوده بسیاری به دست آورده است . ضمنا یک رستوران و یک کافی شاپ هم راه اندازی کرده و یک شیرینی فروشی هم در دست احداث دارد. زنش هم دندانپزشک است و یک خانه وسیع اخیرا به آنها ارث رسیده است .

۲. سیاوش . ر . مشخص نیست سرمایه اولیه را از کجا به دست آورد. عده‌ای می‌گویند گلد کوئیستی بود . اما بعضی دیگر معتقدند مدتی در ستاد دکتر احمدی نژاد فعالیت کرد و بعد از آن وضعش خوب شد . یک عده هم معتقدند از دوبی روسری ارزان وارد می‌کرد و به صورت عمده‌ای می‌فروخت . به هر حال در حال حاضر چندین فروشگاه عطر و لوازم آرایشی دارد که دائما هم به تعداد آنها افزوده می‌شود . در عین حال ماشین‌های لوکس هم خرید و فروش کرده و در این کار هم خیلی شاخص شده است . یکی از دوستان که با ایشان بدنسازی می‌رود می‌گوید مانده حسابی که خود پرداز به او داد بالغ بر شش و نیم میلیارد تومان بود (صرفا یکی از حساب‌های دم دستي) .

۳. ثریا . ک . در جوانی صاحب جمال و سر حال بود و از همین بابت با بزرگان نشست و برخاست می‌کرد . در آن روزها که دوو اسپیرو خیلی ماشین اعیانی محسوب می‌شد ، یک سرمه‌ای‌اش زیر پای وی بود . بعدها ویلا در شمال خرید و هر هفته با اکیپی از فرش فروشان یا زرگرها می‌رفت و برمی‌گشت . سر یک سال ویلای دوم را هم خرید (گردن خودش، گناه کسی را نمی‌شوریم). به هر حال، در حال حاضر سن و سالی از ایشان گذشته و دیگر خیلی خبری نیست. اما سالن آرایش بزرگی دارد که خیلی مشتری طراز بالا رفت و آمد دارند و وقت‌های ۳ ماهه و ۶ ماهه می‌دهد . آرایش عروس زیر هفت میلیون نمی‌گیرد . در اینستاگرامش با هنری زادور معروف عکس گرفته و می‌گویند یک بار هم لیلا. ف را برای کنسرت دوبی آرایش کرده است (مجددا گردن خودش). چند روز پیش خود بنده دیدم سوار تویوتا راو ۴ شد و رفت. بچه‌ها می‌گویند یک اپتیمای سفید هم دارد .

۴. هوتن قلعه نویی : پدرش امیر قلعه نویی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج